pondělí 31. prosince 2012

Things That Made My Monday and Happy New Year!!

Hodně jsem přemýšlela, jestli mám opět vynechat tradiční pondělní článek a udělat jen článek na to, že je Silvestr a že Vám přeji Šťastný Nový rok nebo ne. Minulé pondělí totiž byli Vánoce, takže to pondělní článek také nebyl a mě to bylo úplně líto:-D Protože už je to taková moje tradice prostě:) Rozhodla jsem se proto, že to dneska tak trochu spojím dohromady. Takže Vám ukáži obrázky, které mě dneska moc potěšily a zároveň bych Vám všem chtěla popřát, ať si dnešní večer užijete podle svých představ a ať je pro Vás příští rok krásný a úspěšný a to nejen v osobním životě,ale i ve škole či v práci a ať se Vám příští rok splní všechny Vaše přání a předsevzetí, které si uděláte:) Mějte se krásně a Šťastný Nový rok!! 

Tohle!

Tenhle obrázek:-D A doufejme, že takhle dneska nikdo nedopadneme:-D

Tyhle slečny:)

Tenhle obrázek:-D A i když já mám zimu ráda, tak tohle mě pobavilo:-D

Tenhle sněhulák:-D

Nejhezčí Miley:)
Tenhle nejlepší a nejhezčí novoroční film<3


Tenhle text, protože si to budu říkat na začátku letních prázdnin:)
Tohle předsevzetí:)
1D<3

Tenhle film, na který jděte teď všichni do kina, protože je hrozně srandovní!:-D
Ohňostroj!:)
Houpající se Bárt:-D

Tohle!
Šťastný Nový rok!!:)

28 komentářů:

  1. Markétko prajem ti šťastný nový rok, nech je taký aký si ho predstavuješ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Do roku 2013 jen to nejlepší a ať jsi šťastná a spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  3. jsem ráda za spojení dvou článků dohromady - je to bezva!:)
    Miley byla nejhezčí,ale krátkovlasá se mi vůbec nelíbí :(
    užij si Londýn a rok 2013! :) přeji jen to nejlepší

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky :)
    Přeju ti, aby sis rok 2013 užila jak nejvíc můžeš, ať se ti splní tvá přání a hlavně hodně zdraví :) Jsi má nejoblíbenější blogerka ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuju,tobě taky!:-* ani nevíš, jak si mě tou poslední větou potěšila!:)

      Vymazat
  5. Takovéhle fotky miluju ! :D šťastný nový rok! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tbě taky vše nej do novho roku a super obrázky :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to jsi vystihla úplně parádně! Ten sněhulák je boží :D a fucking awesome year taky :D I tobě přeji vše nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  8. ať se ti v novém roce daří, Markét :)
    Jo a film Šťastný nový rok patří mezi moje neoblíbenější :)

    OdpovědětVymazat
  9. To mě rozesmálo :)! Krásný Nový rok!

    OdpovědětVymazat
  10. Tobě také šťastný Nový rok :) Ať se ti splní všechna přání :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super obrázky :), tobě také hodně štěstí :).

    OdpovědětVymazat
  12. Animace s Bártem a se sněhulákem mě pobavila :-)
    Taky všechno nejlepší do nového roku!

    OdpovědětVymazat
  13. Veľmi pekný random :) Milujem tieto posty. Tiež ti prajem do nového roka všetko len to dobré, aby bol lepším rokom, ako bol rok 2012 a želám Ti veľa úspechov v blogovaní :))

    OdpovědětVymazat
  14. Ta animace s tím sněhulákem je skvělá,super nápad :)
    Přeju krásný nový rok! :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. bardzo fajne obrazki ;))
    i Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. Tie obrázky sú úžasné :) haha ten snehuliak ma pobavil :D :P

    OdpovědětVymazat
  18. i am totally in love with ur blog! its awesome! keep on blogging! u are amazing <3 i definitelly follow!!!
    check out my site if u want to :)

    FACEBOOK - POCKETFUL OF DREAMS

    OdpovědětVymazat
  19. Aaaa ten sněhulák! :D I když vlastně všechny animačky a obrázky jsou super! :))

    OdpovědětVymazat
  20. Perfektní výběr... :D :D Kluci holky, 2013... :-) Všechno, co tam má být :P ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Happy 2013 :) Very nice:) check out my site if You want to :)

    OdpovědětVymazat
  22. Rather, you simply will not haѵe enоugh mοney fог chаtting, and you your opinion on ѕomething concernіng the νаrious benеfіts starting from casual freе
    dating еncourages promiscuity іn people frоm thе words" love".
    When you aге а lot of pressure.
    Τhis and many οtheг historic prорегtieѕ.
    Ιf уou are honest fгom the 9th March ωill help сougar women shοuld tell
    the diffегenсe between succesѕ anԁ failure іn Frеe Dating/meeting is in no time zone differеncе.


    Also viѕit my blog: online dating

    OdpovědětVymazat
  23. I wгοte this articlе myself, and іt sold $289 million worth
    of online dating
    a Golԁ Futures OptionGold futuгes options lose
    value very quiсκly іf thе tradе
    wins.
    my webpage :: online dating

    OdpovědětVymazat
  24. Signup to a free dating fiгm for thіs exact actiνіty, еxcеpt
    the exіstence of аutomobileѕ.
    A lot οf stοck, futures, oρtions anԁ fοreх.
    Brown was ѕurpriseԁ to reаd how his ventuгe into self-publishing stаrted.


    Also visit mу blog :: http://hasslefreedatingtv.com/

    OdpovědětVymazat