středa 13. února 2013

Cosmetic Shopping!

Dneska mám pro Vás jenom ukázku mého nákupy kosmetiky, kterou jsem si pořídila, jako obměnu za všechny ty zkoušky:) Dala jsem na radu Verči, podle které bychom se měli obměňovat za všechno, co  se nám podaří zvládnout. A já s tím naprosto souhlasím!

Sephora vatové tampónky jsou ty nejlepší a nejjemnější jaké znám:) Kupuju si je vždycky, když mají v Sephoře akci na jejich výrobky 1+1 (ten levnější) za 1Kč:), jako mají právě teď:) Biodermu jsem si koupila, protože mi došla ta, kterou jsem dostala od Adélky k narozeninám:-*  A já už bez ní asi nechci žít:) A Dvoufázový odličovač ze Sephory je momentálně můj nejoblíbenější, koupila jsem si ho už asi po třetí nebo po čtvrtý a zatím se ho nehodlám vzdát:)

Šampon a kondicionér Bed Head jsem dostala od maminky. Vonní úplně jako jahodová žvýkačka, takže jsem si je hned zamilovala. Máte někdo zkušenosti z produkty Bed Head?:)

Největší radost mám z makeupu Wake me up od Rimmelu, o kterém jsem slyšela a četla básnit spoustu lidí, takže jsem šťastná, že ho konečně vyzkouším:) A lesk byl zlevněný skoro ze 200 Kč na 70Kč, takže to jsem prostě musela!

Udělali jste si taky v poslední době něčím radost?:)

48 komentářů:

  1. Ten makeup mám taky. Už asi půl roku a ještě jsem ho neotevřela :D:/ Ale díky tobě ho teda zkusím provětrat :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus!:-D Dneska jsem ho zkoušela a jsem s ním moc spokojená:)

      Vymazat
  2. Tenhle makeup je nejlepší, i když pořád zkouším nějaké jiné, k tomuhle se puřád vracím :)

    OdpovědětVymazat
  3. škoda že u nás nedostať Sephoru..vyskúšala by som :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, měli by jsme se odměňovat! Souhlasím s tebou Markétko a věřím, že ty si to zasloužíš :) Výborné produkty sis pořídila. Především Bioderma je úplně skvělá! btw. cože? v Sephoře akce 1+1 zdarma? Jdu tam! Krásný den :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Pandičko!:-* a to akce na výrobky Sephora 1+1 (ten levnější) za 1 Kč:)(napsala jsem to špatně:-D) Ale tohle se vyplatí!:) Doufám, že jí tam ještě mají:) A tobě taky krásný den:-*

      Vymazat
  5. ja som si tiež podarovala za skúšky kozmetiku....dnes dorazila objednávka z MUA.....:) :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kosmetiky Bed Head od TIGI je super :) krásně všechno voní :) Ale není z těch nejlepších, i přes tu šílenou cenu. Od TIGI je nejlepší kolekce Sfactor, sice ne tolik voňavá, ale víc pečující :)Ale co se týče stylingu, tak určíte kolekce BH nebo Catwalk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za tipy:) To ráda slyším:)

      Vymazat
  7. Vlasovku Bed Head bych chtela take hrozne vyzkouset, snad se k tomu nekdy take dostanu :) Co se make upu tyce, mela jsem moznost vyzkouset tester a vubec mi nesedl :/ ani konzistence me neoslovila.
    Je dobre, ze jsi si udelala radost a odmenila se tak :) to proste musi byt !! :) :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vid:) Taky si myslím:) a já ho dnes zkoušela a mě zatím moc vyhovuje:)

      Vymazat
  8. Ten makeup od Rimmelu mě taky láká:) Micelárka od Biodermy je moje stálice:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tu micerálku musím mít..už bych si ji měla koupit:).
    A naprosto souhlasím s odměňováním...ty jediná víš, za co si to zasloužíš...Já to dělám vždycky :))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cítíme to úplně stejně Denisko!:) a micerálku určitě vyzkoušej!:)

      Vymazat
  10. Tu znacku šamponu ani neznám :D Na ten makeup udělej pak recenzii prosím :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dvoufázový odličovač je hrozně lákavej :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nice haul! I love Sephora's makeup remover ♥ I absolutely love your blog! Specially the photos because they are so artistic and so creative. I followed you on GFC! Hoping you can come by my blog and follow me too :) Thank you for this post! I can't wait to read more of your posts. More power to you!

    XOXO
    Your new follower,
    www.MusingsofaMakeupMaven.com

    OdpovědětVymazat
  13. ten makeup vypadá skvělé jaký je?:) jestli si už zkoušela protože zháním nějaký nový dobrý :D:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem ho měla dvakrát a je super!:)

      Vymazat
  14. Odlakovače od Sephory jsou skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Dobre si nakúpila :) Rimmel Wake me up mám aj ja a je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jsou vidět ty třpytky v makeupu, Markét? Já si ho tuhle dala v drogérce na ruku, pak jsem vyšla na sluníčko a děsně se mi třpytila ruka :D
    Jinak na tampónky musim naběhnout, furt hledam nějaký dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsou:) teda alespoň mi to nepřijde:) a na tamponky naběhni!:)

      Vymazat
  17. Taky se po zkouškovém odměňuji. Není nad to vyměnit stresy za radost z nových věcí :) a tu micelárku si už taky musím pořídit :/ je vážně tak skvělá?

    OdpovědětVymazat
  18. Kosmetika Bed Head je super..a s odměňováním souhlasím:)

    OdpovědětVymazat
  19. Také používám make-up o Rimmelu a nedám na něj dopustit :) V.

    OdpovědětVymazat
  20. NO jeje, tady někdo nakupoval :D :) Pěkně jsi pořídila. Na ten odličovat očí jsem taky koukala. Dej vědět, jak funguje :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no:-D a já už jsem na něj psala recenzi tady Marti:) http://abowforabeauty.blogspot.cz/2012/11/sephora-dvoufazovy-odlicovac.html

      Vymazat
  21. Tomu říkám krásný nákup. Těším se na případné recenze. Moc bych chtěla ty produkty na vlasy, ta vůně by mi vyhovovala.

    OdpovědětVymazat
  22. looks amazing :)

    http://same-but-diffrent.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  23. Jsem zvědavá na ty šampony, pak se ozvi jaké to je! :)

    OdpovědětVymazat
  24. tigi ma tiež veľmi láka, ale odrádza ma, že nie sú normálne dostupné, iba na objednávku a fakt sa mi nechce objednávať len kvôli šamponom /

    OdpovědětVymazat
  25. Tak ta Bioderma to je jasná volba a trefa do černého, no a co láká mě osobně dál? Určitě ten lesk od Rimmel :)

    OdpovědětVymazat
  26. Já sem si taky byla zanakupovat :D A taky jsem si udělala radost make-upem od Rimmel. akorát sem si vzala Match Perfection. A po jednom použití jsem byla spokojená. Pleť jak dětská prdýlka :D

    OdpovědětVymazat
  27. Super výrobky :) Ten šampon by se mi líbil, mám ráda vůně :))

    OdpovědětVymazat
  28. Taky bych si měla už konečně udělat radost nějakým nákupem, poslední 3 měsíce jsem si opravdu NIC nekoupila, ničím jsem si neudělala radost!:D a až make-up odzkoušíš, určitě by se šikla recenze, jelikož jsem ho párkrát okukovala v obchodě:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to bys měla!:) A recenzi plánuji:)

      Vymazat
  29. urcite se tesim na recenzi jak pises v komentarich:)
    vidim ze asi milujes nakupovani jak ja:D moc krasne vyrobky ten mekeup
    chci taky vyzkouset!
    (a o tom co jsem si za posledni dobu koupila ja radeji ani nemluvim!:D)
    http://bit-ofme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Souhlasím s tím, že se máme odměňovat za všechno co se nám podaří! A taky se toho držím =D S touhle vlasovou kosmetikou zkušenost nemám, ale ta vůně musí být parádní! Miluju bonbonkové a podobné vůně =D

    OdpovědětVymazat
  31. aj ja som si nedávno kúpila biodermu :)

    OdpovědětVymazat
  32. OMG,this is so amazing,I love the products!
    Your blog is great hun,If you like take a look on my blog,would you like to follow each other?
    Wish you a nice week! <3
    xoxo
    VIEWRAMA

    my
    fashion blog

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...