pátek 28. února 2014

Boring Week!

Minulý týden jsme měly s Adél hrozně velký dilema. Děti tady měly prázdniny a nám daly rodiny na výběr, jestli si taky chceme vzít volno a nedostat tím pádem peníze nebo jestli chceme pracovat za normální týdenní peníze a dostat zas tisíc spešl  uklízení na víc. Tak jsme se samozřejmě shodly na tom, že i když nedostaneme žádný peníze, tak prostě budeme šťastnější, když se budeme poflakovat spolu a týden se válet v posteli u filmů, než mít hromadu uklízení že.  A tak jsme si fakt udělaly největší pohodičku světa. Půlku týdne jsme byly u Adél, druhou půlku u mě. Vařily si jednoduchý jídla a koukaly na filmy. Za ten týden jsme viděly neuvěřitelných 14 filmů. Některý byly hrozný, některý byly super!:)   Z postele jsme vylezly jeden den do kina na Vlka z Wolstreet a taky abychom si udělaly výlet do Reading, ale kvůli menším povodním, co tu byly, jsme ani nemohly někam moct vycestovat, protože vlaky měli tisíc hodin zpoždění nebo vůbec nejely, tak jsme to vzaly a udělaly si výlet jenom do Costy, kterou má Adél tři minuty od baráku:-D  Cestou ke mně jsme se ještě jely navštívit mého nevlastního bráchu Pavlika, který tady bydlí půl hodiny ode mě a měly jsme menší house párty s jeho spolubydlícíma a bylo to hrozně super:) Tak nám to úplně otevřelo oči, když jsme zas poznaly nový lidi z jiných koutů světa. A trošku nás to navnadilo na to, že bychom mohly jet příští rok do Edinburgu! Jakože vyzkoušet zas něco novýho:)










U nás mě pak čekalo překvapení, protože jsem tu měla na týden kromě Ánryho, kterého miluju, jeho bratříčka Columbuse a měla jsem tu hroznou legraci, protože byli hrozní twinsis a Columbus byl hrozný zlobidlo, ale užila jsem si to tu s nima a rozhodla jsem se, že si jednou musím pořídit minimálně dva pejsky, protože je to mnohem věští legrace!:)



A v sobotu jsme zase po dlouhý době vyrazily do společnosti a po dlouhý době si to zase naplno užily a následně toho zas hrozně litovaly v neděli.-D
See you soon!:-*

16 komentářů:

  1. Teda, to jsou 2 filmy denně, to jste dobrý, já bych dala maximálně jeden za tři dny :D Na tý poslední fotce vám to oběma moc sluší! Jen mám dotaz, proč zrovna Edinburg? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to musel být parádně využitý týden :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek! Je super,že jste si volno takto užily! :))

    OdpovědětVymazat
  4. To já jesm nedváno viděla za 2 dny 8 filmů, takže .. :D 12 years a slave jsem taky viděla tenhle týden, moc se mi to líbilo :) A jinak super článek ;)

    OdpovědětVymazat
  5. To je hezké :) na té poslední fotce vám to ohromně sluší :)!

    OdpovědětVymazat
  6. Na poslední fotce jste krásné!:)

    OdpovědětVymazat
  7. jé, ahoj, mám takový dojem, že budeme bydlet asi docela blízko od sebe (nemyslím hned sousední barák :-) ), tak mě napadlo, nechcete si někdy udělat výlet (třeba právě do Readingu) spojený s poznáním další české au-pair? :-)
    Můj blog placataplaneta.blogspot.co.uk :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám to sluší holky! Já bych si vybrala to samé :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj :) Pokud se zajímáš o hubnutí, fitness a nebo tě jen prostě baví zdravý životní styl, navštiv můj blog :) Přidávám články, které by tě mohli zajímat :) http://beautyhealthyfitgirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. filmový maniačky...ale naprosto tuhle úchylku chápu.
    ach...Edinburg..

    OdpovědětVymazat
  11. Markétko, mě ty tvoje články vždycky tak baví! :-D Závidím Ti ten úžasný anglický život, ty zážitky Ti nikdo nevezme, a jsem ráda, že se s námi o ně dělíš :-*

    OdpovědětVymazat
  12. Great postt!I like your blog))Would you like to follow each other on GFC and bloglovin? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Hezký článek. Mám jednoho pejska a moje máma má dalšího, a když se naše dvě krásky potkají, tak máš pravdu, je to opravdu velká legrace.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat