úterý 8. dubna 2014

Things That Made My Monday!

Ahojky:) Ten čas ale hrozně moc rychle utíká! Už je duben? Whaaaat?! Už jsem tady 7 měsíců? Whaaaat?! A dva měsíce jsem teď nepřidala článek na blog? Whaaaat?! Nejhorší jsem! Ale mám se tu pořád stejně:) Pořád stejně dobře teda:) Nic zásadně nového se u mě za tu dobu nestalo:) A jako fakt nejvíc to tu utíká to je úplně neuvěřitelný a utíkat to bude i nadále! Tenhle týden mají děti prázdniny a holky tu mají babičku s dědou, takže já je budu hlídat jenom v pátek. A v neděli pak jedu na pět dní domů do Čech, tak se zas těším na všechny:) A pak přijedu a bude skoro květen a já budu mít před sebou jenom dva měsíce aupairství prostě! 

Tahle legendární selfie:)
Tenhle tatínek s rozkošnýma dcerkami a to jak jsou všichni oblečení prostě:)
Tenhle test:-D
Tenhle nejlepší nápis v obchodě!
Tenhle pohled!
Tenhle obrázek:-D
To, jak na něj ten pejsek čeká:-D
Tenhle průser:-D
Tenhle problém a jeho vyřešení:-D
Tyhle rady:)
To, jak na něj Rachel skočí:-D
Tahle úleva:-D
Tahle upřímná radost:-D
Tenhle pár v Kiss Camu na zápase:-D
Tenhle nejvíc lákavě vypadající smoothie!
Tohle dinasouří rande:-D
Tenhle ksich:.D

16 komentářů:

  1. Konečně článek, moc jsi mi chyběla ale je dobře že si užíváš život plnými doušky :) !
    To se musíš moc těšit domů viď? Že zas uvidíš všechny známé, rodiče .. :) A "ten pohled" mě dostává :D :) Nikdy neomrzí :)

    OdpovědětVymazat
  2. čekám na článek jako na smilování! neskutečný markétko, že tam jsi tak dlouho. doma si to po těch měsících zase určitě užiješ :) a teď tolik dní volno?? skvělý..
    fotky výborný.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem se v uterý ráno před prací pořádně pobavila :D některý obrázky-videa jsou fakt pecka ☺ My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  4. Opět jsi mě pobavila Markétko :) Přispívej víc, tvé články mi chybí ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Chacha, opět si mě pobavila market ;) doufám ze teď bude článku víc, chybí mi ;)

    OdpovědětVymazat
  6. :DDDDDDDDD bože :D tieto obrázky nemajú chybu :D a inak ja som tiež späť na blogu po....ehm :D 4 mesiacoch :D

    http://fashionnicki.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. :D Děkuju, opět jsem se zasmála

    OdpovědětVymazat
  8. Dear, I’d like to say that your blog is awesome! And everything is amazing! I like your design, your photos and your style! Your outfits deserve separate attention!)

    would you like to follow each other?
    will be happy if you find a minute to visit my blog)

    www.dianacloudlet.com

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tenhle článek mi udělal vyloženě radost <3, na takový bych si udělala čas klidně každý den :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Hrozně to utíká, tyhle tvoje články mi už chyběly, nikdo takové nemá a já jsme strašně líná vyhledávat vtipné animace a obrázky. Takže mi prostě vyhovuje, když to tu u tebe najdu všechno pohromadě. :D A už víš co budeš dělat po těch zbývajících třech měsících? :)
    xx

    OdpovědětVymazat
  11. Smoothie ♥
    A ta kočka... :D :D já koukám občas na videa na youtube se zvířaty a dětmi a je to paráda na zvednutí nálady..

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  12. Tohle mi taaaaak chybělo!! :)))

    OdpovědětVymazat
  13. Tohle je prostě moje nejmilejší rubrika. Vždy mi zvedne náladu :-) A opět jsem se neskutečně pobavila.

    OdpovědětVymazat
  14. YOU made my day s týmto postom, Benedict najlepší :D :D

    OdpovědětVymazat