sobota 1. září 2012

August Favourites


Avon Body Spray- Sladce voní a příjemně osvěžuje pokožku.Na léto ideální. Nevydrží však na pokožce příliš dlouho,proto je nutné aplikaci opakovat.
Dermacol Invisible Fixing Powder- Tento pudr jsem si pořídila někdy v zimě, ale omylem jsem si  tenkrát vzala tmavší odstín,takže na léto a na mojí opálenou pokožku byl ideální. Je matný,na mastnou pleť ideální. Dobře zafixuje make-up,takže líčení dlouho vydrží. Pro mě jeden z nejlepších půdru,co jsem kdy vyzkoušela.
Matrix Sun Repair Treatment - Hydratační maska po slunění,která chrání vlasy před vlivy UV zářením. Krásně voní a zanechává vlasy hebké a leské.
Benefit Sun Beam rozjasňovač- Je určen na rozjasňění opálené pleti. Je to vůbec první rozjasňovač,který jsem si pořídila a používám ho na lícní kosti a pod obočí. Konzistence je příjemná a díky aplikátoru,který připomíná lak se i snadno nanáší. Krásně pleť projasní a dlouho vydrží.
Rimmel Lasting Finish Lipstick- Rtěnku z kolekce Kate Moss jsem si v létě velice oblíbila .Jednak kvůli krémovému složení,jednak kvůli krásné barvě.Barva na rtech vydrží a hydratuje.Já mam odstín č.06 Rouge Á Lévres a na ústa si jej nanáším pouze lehce.
Topshop Blush (odstín Prime Time)- Tvářenka je krémová a na léto mi vyhovuje více než tvářenky pudrové.Celý měsíc jsem nepoužívala téměř jinou tvářenku než tuhle. Hezky voní,má krásnou barvu,hodně výraznou a zářivou.Líbí se mi na ní to,že se nanáší prsty,takže si můžu určit, jak moc chci, aby byla barva intenzivní.

Favourite songs
Flo Ride - Whistle


Little Mix - Wings - Miluju je a miluju tuhle písničku!


Favourite TV show
2 Broke Girls - Miluju tenhle seriál!První sérii jsem měla zkouknutou asi za týden a od srdce jsem se u něj zasmála.Doporučuji!


Favourite movie
The Amazing Spider-Man -Tenhle Spider-Man se mi líbil mnohem více,než ten předchozí a určitě bych ho mohla vidět několikrát. Navíc miluji hlavního hrdinu ,kterého ztvárnil Andrew Garfield!

Žádné komentáře:

Okomentovat