neděle 2. září 2012

Fall Wishlist

Pár věcí,co bych si ráda pořídila na podzim.Sice nemám peníze a už prostě nemůžu utrácet,ale tak aspoň přát si to můžu:)

1) Už delší dobu toužím po zajímavých legínách.Tyhle s cvoky po stranách mě uchvátily.
2) Svetry.Nejraději všechny-černý,vínový,zelený,béžový,bílý..:-D a nejlépe,aby byly volné a přes hlavu.
3) Tenhle trend topu s vykrojenými ramenami mě zaujal a nevadilo by mi, si nějaký takový pořídit.
4) Po černých vysokých botách na šněrování toužím už hrozně dlouho a snad nikdy nenajdu ty pravé!
5) Poslední dobou nosím svojí džínovou vestičku absolutně ke všemu,proto bych si ráda pořádila i nějakou svetrovitou vestičku do chladnějšího počasí.
6) Na první pohled se mi podobné bundy nelíbili,teď mi však přijdou zajímavé a nějaké takové bych se nebrábila.

Žádné komentáře:

Okomentovat