úterý 11. září 2012

Oční linky - typy, aplikace, návod

1)Tekutá oční linka
Linky tekutou tužkou jsou nejvýraznější a také nejtěžší nanášet. Určitě bych je neradila začátečníkům, kteří se nanášet linky teprve učí. Problém je v tom,že jakmile tekutá linka na oku zaschne, již ji nelze předělat a pokud se Vám na první pokus nepodaří linku nanést správně,budete ji muset odlíčit. Nanést linky vyžaduje jistou míru zručnosti a pokud jste začátečníci určitě se Vám to nepovede hned na poprvé. Nelamte však hlavu,chce to trénik! Jde o to, že v podstatě vykonáváte ten samý pohyb pořád dokola, takže po nějaké době se Vám ruka zpevní, přestane se třást a Vy se naučíte se jak na to.
 Na trhu existují spouty tekutých linek a je jen na Vás jaké a s jakým aplikátorem si vyberete. Já mám nejraději linky od Loreal Super Liner Duo podle mě mají dobrý štětetek, nerozmazávají se a vydrží.

Krok1
Linku začněte nanášet uprostřed a pomalu pokračujte k vnějšímu koutku oka. Nakonci by měly být linky nejširší -zaručíte si tak opticky hojnější počet řas a hezčí pohled.

Krok 2
Poté navazujte linky od vniřního koutku oka k prostředku. U vnitřního koutku se snažte linky co nejvíce přiblížit řasám. Tady by měla být linka nejtenčí.

Krok 3
Linky můžete klidně nechat u kroku 2, nebo je můžete nakonci záhybu očního víčka trochu protáhnout. Představte si,že chcete linku nakonci spojit s koncem svého obočí. Asi v takovém úhlu by prodloužení mělo být.

Krok 4
Poté už jen stačí vnější konec linky spojit k linkce asi v  místě,kde vidíte tečky. Nelamte si hlavu,jestli linka vypadá kostrbatě, nemusí být perfektní! Klidně si můžete vzít k ruce vatovou tyčinku namočenou odličovadlem a dotvarovat linku tak, že jí trochu umáznete.

2) Linka tužkou na oči
Tužka na oči je základním typem pro nanášení očních linek a pokud ji používáte, dbejte na to, aby byla pořádně ořezaná.Postup je stejný jako u linky tekuté- začnete veprostřed a vedete linku k vnějšímu koutku oka. Poté navazujte linky od vniřního koutku oka k prostředku. Stále také platí, že nakonci by měly být linky nejširší a na začátku nejtenčí. Oko můžete také při aplikaci jemně napnout druhou rukou, ale pozor! Dost záleží na tom, jakou tužku používáte, protože některé mají potom tendenci dělat linku vrásčitou a nevypadá to pěkně. V drogériích si můžete vybrat tužky různých barev od různých značek. Já jsem si nejvíce oblíbila černou tužku od Bonjour Khol and Contour a tužky z Topshopu, které  jsou krásně krémové a nerozmazávají se.

Pro více přirozenější efekt můžete tužku rozmazat malým zkoseným štětcem. Asi takovým:

Nebo si dokonce na štětec můžete nanést jakékoliv černé stíny, které máte doma a jemně je po cém obvodu již nanesené tužky rozetřít. Tím také pomůžete,aby linky na oku déle vydržely.Vůbec se nebojte,že linky přetáhnete. Naopak! Klidně přetahujte! Dodá to oku přirozenější vzhled.
Na dolním víčku můžete udělat,to samé. Nanášet linku byste měli velice opatrně a pokud možno vůbec se nedotýkat vnitřního oka. Po té, co uděláte linky,vezměte štětec,jemně ho přiložte na linku a lehkými pohyby stahujte dolů k řasám. Případně můžete stíny nanést i těsně pod řasy. Tím vyčarujete tvz. ,,smokey eye´´ efekt.
Na spodní linku můžete také použít jednu z dalších variant tužek na oči a to tužku bílou. Bílá tužka oči rozzáří a opticky zvětší. Pokud máte zapadlé či nevýrazné oči, bílá tužka Vám pomůže oči projasnit.

3) Gelové oční linky 
Můj nejoblíbenější a pro mě nejlehčí a nejrychlejší způsob, jak linky nanést. Já používám gelové linky od Maybelline Eyestudio Lasting Drama, které už jsou konečně k dostání i u nás. Já si svoje přivezla z Anglie, kde jsem byla minulý rok v dubnu a musím říct,že mi vydržely téměř celý rok a čtvrt, protože jsem teprve nedávno začala používat nové balení. Takže výdrž mají opravdu skvělou. Postup nanášení je opět stejný a velice důležité je vybrat si správný šteteček, kterým linky budete nanášet. Součástí balení linek od Maybelline je také malý štěteček, který ovšem není zas tak dobrý,ale pracovat se s ním určitě dá. Já ten svůj stihla asi během dvou týdnů ztratit, takže jsem si pořídila šteteček od Elf za 95 Kč. Opět to určitě není ten nejlepší šteteček, který existuje, ale pro začátek stačí. Já už mám druhý, protože se mi po nějaké době začal roztřepovat a abych pravdu řekla po třetí bych si ho už nepořídila a raději bych incestovala do nějakého kvalitnějšího.


7 komentářů:

  1. Tvůj blog jsem právě projela do konce a musím říct, že je mi moc sympatický a budu se jen těšit na další a další články :-)
    P.S. jen teď po třetí neúspěšně opisuji kód, takže pokud bych mohla, přimlouvám se za jeho zrušení :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc,jsi moc hodná:) A o kódu jsem ani nevěděla,ale jdu ho zrušit,děkuju:)

      Vymazat
  2. Já si rovnou linku udělám jen kajalovou tužkou:DD Tuhle ''fixu'' jsem už taky jednou měla, ale vůbec nedržela. A s tekutýma linkama si udělám akorát tak černý šmouhy:DD

    OdpovědětVymazat
  3. vim, ze je clanek sice o linkach, ale ja ti musim hlavne pochvalit ten uces, co mas..marne se o nej pokousim, ale porad mi to tak nejde :-( moc ti to slusi!

    OdpovědětVymazat
  4. Máš krásnou barvu očí, závidím!:o))

    OdpovědětVymazat