pondělí 17. září 2012

Things That Made My Monday!

Hrozně mě baví vybírat obrázky do této rubriky a nevěřili byste kolik krásných obrázků a fotek za ten týden objevím. Jsou pro mě inspirací a opravdu mi zpříjemní den:)
                                                                            Tenhle účes <3
                                                                                         Tohle!:-D
Tohle město!
Tahle správně předělaná reklama na Nike! 
                                                                               Demi v X Factoru!
                                                                           Tyhle boty a ty tetování<3
                                                                              Tihle duchové:-D
Tohle,protože se mi to stává..
                                                                                 Tahle krásná slečna!
                                                                                    Sheldon!:-D
    Tenhle krásnej pár!
                                                                                    Rita<3

4 komentáře:

  1. Ty duchové jsou boží :D

    OdpovědětVymazat
  2. účes <3 , karma:-D,nike, demi,tetování, be sad for no reason,rita...LOVE IT!!

    OdpovědětVymazat
  3. A já tě prostě musím sledovat, protože moje dnešní pondělí stálo za...no, ehm :D Takže doufám, že každé další pondělí mi zvedne náladu pořádná dávka super obrázků a fotek :D
    Btw. ty duchy miluju :D

    OdpovědětVymazat