sobota 3. listopadu 2012

Firmoo Sunglasses!


Byla jsem příjemně potěšena a zároveň překvapena, když mě minulý měsíc kontaktoval americký online obchod s brýlemi Firmoo se s sdělením, jestli nechci brýle na posouzení. Řekli mi, že si můžu vybrat jakékoliv brýle, které se mi budou líbit. Jedinou podmínkou bylo brýle vyfotit a napsat na ně ne mém blogu objektivní recenzi. Takže jsem samozřejmě využila příležitosti a šla se podívat na jejich internetové stránky, kde nabízejí brýle různých stylů a mají opravdu velký výběr jak pro muže, tak pro ženy. Dokonce si tam každý zákazník může nahrát svojí fotku a zkusit si, jak by mu různé brýle slušely, což je pro každého  zákazníka určitě výhoda.


I was pleasantly surprised and delighted at the same time when I was contacted last month by the American online eyewear company Firmoo to see if I wanted a pair of glasses to review. They told me that I can choose whatever pair I fall in love with. The only need was a photo of glasses and write an objective review on my blog. I jumped at the oportunity I went on their website to have a browse of all the different styles and they have got such a range for men and woman and they can are custom made to fit your face. 
Vybrala jsem si brýle, které jsou podle mě klasické.Co se barvy týče, vsadila jsem na černou, protože si myslím, že mi sluší nejvíce. Doprava byla neuvěřitelně rychlá!  Asi 10 dní po té, co jsem vyplnila formulář, jsem měla brýle doma. Balení bylo moc hezké. Brýle přišly v růžovém průhledném pouzdru, což jsem uvítala, protože už jsem jich několik bez pouzdra v tašce rozbila. V balíčku se nacházelo také malé černé pouzdro, malý šroubovák a pár šroubů navíc v případě, že by potřebovali jakkoliv opravit. Dále pak pro mě velmi užitečná mikrofázová utěrka na čištění. Byla jsem opravdu hodně překvapená, že balíček obsahoval i tolik věcí navíc.

I chose what I felt to believe looked like a classic pair of sunglasses. Color wise, I went with black because it has always suited me best. The shipping was super fast! I received the sunglasses about 10 days upon submitting the form. The packaging was really nice. The sunglasses came inside of a translucent pink case . I absolutely love that it came with a case because I’ve broken many a pair of sunglasses in my bag. It also comes with a little black bag that will fit the glasses as well.  Firmoo also includes a little screwdriver and extra screws in case any repairs need to be made  and a micro fiber cloth for clearing.  I was so surprised at how much was included!

Chtěla bych moc poděkovat firmě Firmoo, které mi brýle zaslala. Opravdu se mi moc líbí. Jsou podle mě stylové a jejich kvalita je skvělá. Určitě se mi budou moc hodit na následující léto.

Thanks so much to Firmoo for sending me a free pair . I love them! They are super stylish and the quality is great and so much is included with your order. I will definitely be wearing these sunglasses through the next couple seasons!

Firma Firmoo vytvořila program First-Time Buyers Programkde nabízí novým zákazníkům brýle zdarma! Můžete si vybrat jakékoliv brýle z jejich stránky a jediné, co musíte zaplatit je poštovné! Což je hrozně dobrá věc, pokud bydlíte v US, kde by Vás přišlo poštovné na nějakých $6. Zjišťovala jsem, že poštovné do ČR vyjde zhruba na $24, což je v přepočtu nějakých 470 Kč. A to už je znatelně více. Brýle ale i přesto doporučuji a jestli je zrovna sháníte, můžete vyzkoušet právě tyto. Objednávat můžete na www.firmoo.com/free-glasses!

Firmoo have this lovely program First-Time Buyers Program where new customers are able to get their first pair of Firmoo glasses free, any pair on the website! And only need to pay for shipping! Which is really good thing if you live in the US, where would you pay for shipping about $6. I found out that shipping to Czech Republic will it cost about  $24, which is significantly more. But even still, I would definitely recomment them and if you are looking for new glasses just now, you can try this ones.  Want to have a try? Just go to www.firmoo.com/free-glasses to get your FREE pair!






23 komentářů:

  1. Brýle jsou super :-) A.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké brýle a pěkně ti sedí, to ti závidím:) Já bych se asi bála přes internet brýle objednávat, protože mi jen tak nějaké brýle nesednou. Pro mě totální horor shánět právě sluneční brýle.
    Hezkou sobotu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou nádherný! :))
    Moc ti sluší :) Máš štěstí že se ti ozvali, ale ani se jím nedivím, máš toitž úžasný blog :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné brýle!:) Jsem blázen do slunečních brýlí, mám ji fakt moc :D

    OdpovědětVymazat
  5. We love your post, wonderful.
    We came óitmo want a weekend with much love and peace.
    We recommend her wonderful blog at G+ 1
    Kisses Glorinha.
    http://sbrincos.blogspot.com.br

    OdpovědětVymazat
  6. Dobře sis vybrala, ty brýle ti moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé tak to ti to závidim.. brýle ti hrozně moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadaj dobře ! Ale ještě aby ti neslušely, když seš tak krásná ! :) !!

    OdpovědětVymazat
  9. I collaborate with firmoo too!

    nice eyewear :)
    Wanna follow each other? Just let me know :)
    xxx

    OdpovědětVymazat
  10. Brýle ti moc sluší :) A o značce slyším poprvé, mrknu se, děkuju za tip.
    Jsem na sluneční brýle maniak :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tie vyzerajú úžasne! Veľmi ti pristanú:)

    OdpovědětVymazat
  12. great blog!:)

    I follow you! xoxo

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. :-) moc pěkné brejličky, sluší ti

    OdpovědětVymazat
  14. Oh damn. I'm jalous! Lucky you :) These sunglasses are really nice!

    Would you like to follow each other at GFC and bloglovin?

    Love, Anja
    ---------------------
    www.theartoffashion-anja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Cool post!)
    http://karinamalinana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Thanks for your comment dear! Cool glasses they suit you so much.....Im following you too x

    http://styleofalondontallgirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. hi cool pictures and glasses.. just followed you let's follow each!~

    http://huskisses.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Haha I chose the same :D
    Now they're sold out!
    They look good on you =)

    A loser like me

    OdpovědětVymazat
  19. skvělý brýle!! moc ti sluší! :)

    OdpovědětVymazat