úterý 13. listopadu 2012

Outfit 8.11.2012

Uuuuuf! Všechno mi dneska dobře dopadlo:) Asi to bude tím, že jste mi drželi palce. Děkuji:) Písemka z práva se mi přesunula až na příští týden. Omylem jsem zatáhla poslední dvě hodiny, takže už v půl šesté jsem byla doma a schůzka, kvůli bakalářce taky dopadla dobře. Pan profesor byl úplně zlatý a poradil mi, jak to mám psát. Takže dnešek vůbec nebyl tak hrozný, jak jsem si myslela, že bude:)
Ještě bych Vám chtěla říct, že odjíždím s Adélkou v pátek na víkend do Berlína. Už jsem neuvěřitelně moc těším! Konečně si zase víkend pořádně užijeme:) Máme v plánu hrozně moc nakupovat, procházet se,  pořádně zapařit a taky se nechat tetovat! ( Mami? Čti studovat berlínskou architekturu!:-D )  A taky mám v plánu hrozně moc fotit, takže Vám pak vše ukážu:)  Nejspíš předpřipravím na víkend alespoň jeden článek, ale ještě nevím stoprocentně jestli to stihnu. Tak kdybych tu pak o víkendu náhodou nebyla, tak nezoufejte! Já se vrátíím!:-D







svetr - H&M, // jeggins - H&M  //  tílko - H&M  //  kruhová šála - H&M ( víte, jaký je můj oblíbený obchod?:-D) boty - CCC // kabelka - Bershka

54 komentářů:

  1. Je fajn, že se vše povedlo :) Zase hezkej pohodovej outfit, vždy vypadáš tak mile :) a Berlín si moc užij, na fotky se budu těšit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn, že ti to dobře dopadlo všechno :)Pěkná bundička, sluší ti to! V Berlíně si to užij a v pořádku se vrať ať máme zas co číst:)

    OdpovědětVymazat
  3. Love the braid in your hair:) everything is so cute!

    OdpovědětVymazat
  4. Hezkej outfit, ty vlasy ti takhle moc slušej :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, moc ti to sluší, a ty tvoje vlásky, nádhera :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. I like your blog!
    Maybe we can follow eachother?
    Let me know and I'll follow back!

    www.linlicious-style.nl

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem ráda, že se Ti to vydařilo :) moc se těším na fotky z Berlína, užijte si to!
    Hrozně se mi líbí Tvůj styl oblékání, vypadá to pohodlně a zároveň šik, moc Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. You look cute <3
    very nice outfit and pictures !!

    kisses :*

    OdpovědětVymazat
  9. Hey, I just found your blog!! :)
    You look so pretty in these pictures!
    Maybe you'll have time to visit my blog and follow if you like!!
    Kisses,
    Chiara

    Books in my bags

    OdpovědětVymazat
  10. Tééda, ten Berlin ti fakt závidím.. Určitě se podívej do Primarku :))

    OdpovědětVymazat
  11. great post, love your blog its really cute! Would you like to follow eachother? xx
    http://pastel-pink-lace.blogspot.com.au/

    OdpovědětVymazat
  12. I já jsem objevila super blog :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezký outfit a poznámka pro maminku mne fakt pobavila :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Marketice...... já čtu TETOVAT..... a zakazuji......pa miluju Tě maminka

    OdpovědětVymazat
  15. Great look! The color of the scarf looks really pretty on you! x

    OdpovědětVymazat
  16. Really nice cozy outfit:) Like your cardigan a lot! Nice blog:) Following you!

    Check out my blog, if you like:)

    http://fashiiones.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  17. Thank you for your comment on my blog dear!! I’m following you back!
    If you want we can follow also on bloglovin, fashiolista, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my: fashion blog!
    InLoveWithFashion giveaway!!

    OdpovědětVymazat
  18. Berlín ti moc závidím...hlavně nakupování v Primarku :D Užij si to! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tam je Primark? Tak to díky za informaci!:) Tam se teda musíme juknout:)

      Vymazat
    2. Nemáš zač ;) Tam si určitě skvěle nakoupíte ;)

      Vymazat
  19. Joj Berlín zeber mňa do kapsy :D Nádherný outfitík ináč ;)) Tetovat? no fajnéé :) (Tii)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) A jasně, že vezmu!:) Zítra ráno sraz na nádraží!:-D

      Vymazat
  20. me encanta tu look
    estas genial
    pasate por mi blog

    http://lornea.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  21. your blog is amazing follow me in perlitalizardo.blogspot.com and follow back
    p e r l i t a l i z a r d o

    OdpovědětVymazat
  22. Si strašně roztomilá:))
    Jak se daj prosimtě OMYLEM zatáhnout dvě hodiny? ;D
    Já chci sakra taky takhle někam s kamarádkou vypadnout, už mi z tý Prahy hrabe :D Co si budete tetovat? :O:))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) No tak omylem prostě:-D Jako já jsem tam samozřejmě chtěla jít, ale nakonec jsem si řekla, že domů bych šla raději:-D A tetování mám v plánu jen takový hrozně malinký, pak ukážu:)

      Vymazat
  23. ty mas krasne udelany vlasy!!!tenhle uces nekdy zkusim
    diky za inspiraci:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě vyzkoušej!:) Mám tady na blogu o pár článků níž i návod:)

      Vymazat
  24. Ano, jako vždycky ti to neorázně sluší ;)
    Máš strašně hezký svetřík:))

    OdpovědětVymazat
  25. líbí se mi, jak se oblékáš, si svá! :))
    Užij si víkend v Berlíně, snad se ti tam bude líbit.. a tetovat? víte co? :)) Pořádně si to rozmyslete, aby jste pak nelitovaly kočky! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Určitě užijem:) A my to právě nemáme ještě stoprocentně promyšlený, ale určitě to do tý doby doladíme:) Pak ukážu:)

      Vymazat
    2. No to jsem zvědavá co vymyslíte, určutě to bude stát za to! :))

      Vymazat
  26. Markét, a co si dáš tetovat??? Já mám taky jedno tetování a přemýšlím o dalším :) Doufám, že bude report ;) A užijte si to! Jinak outfit je moc pěknej, ale hlavně žeru tvoje vlasy a andělskej obličejík :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Lucy:) A tetování chci jen takový malinký, pak určitě dám report:)

      Vymazat
  27. you look really nice :)
    jbroccolis.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  28. you look adorable, love your hairdo :)

    http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  29. Hello dear,
    You look beautiful!
    Maybe you would like to follow each others blogs with blogger and bloglovin?

    http://www.facebook.com/pages/wolffashion/369430966451649

    Have a nice day,
    gV

    OdpovědětVymazat
  30. Ten účes! Perfektní.. v Berlíně si to užij, jela bych tam hned :)
    Děkuji Ti za milý komentář :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec za co:) A děkuji, určitě užiju:)

      Vymazat
  31. great style sweetie!nice blog!
    hope to find some time to check out my blog!it would be great to follow each other!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. follow you back with bloglovin and GFC!
      :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...