neděle 11. listopadu 2012

Take Me Home!

Co jsem dělala, co dělám a co budu dělat?:)
Byla jsem s Adélkou na Halloweenské párty! A toto je náš Zombie - Vampire style!:-D
Oops!...I Did It Again! :-D New Hair! Aneb moje ombré vlasy. Opět jsem si obarvila konečky na růžovo!
Navštěvuji Vaše blogy, takže si pořizuji produkty, o kterých všichni píšete! Díky! :-D
Nahodila jsem vánoční výzdobu! Takže Vánoce pojďte do mě, jsem ready!:-D
Pro změnu nedělám nic jiného než, že poslouchám 1D!
Sházím se s vobludama Martininkou a Aleninkou:)
Koukám na Hart of Dixie a miluju Wada!:-D

Pomalu, ale jistě se psychicky připravuji na koncert 1D! A umírám při té představě!:-D
Dělám si OBŘÍ hrnky horké čokolády!
Navštěvuji Adélku a při té příležitosti fotím Adélky Kocoura:)
S nejmilovanějším bratříčkem Kubíčkem děláme blbosti:)
A milujeme se!

26 komentářů:

  1. Vy ste s bráškou tak zlatí :) Moc pjekné vlasy! palec hore ;) ... normálne ti závidím ty vstupenky :OO že mňa zebereš to kabelky? :DDD no jo vánoce zachvílu to je tu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) A jasně,že vezmu!:-D 11.5 si udělej volníčko ju?:)

      Vymazat
  2. Nice!!:) ááááááá já ty lístky ještě neviděla!!!!! UMÍÍÍRÁÁÁÁÁÁÁÁÁM!!!!!!:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojte chtěla jsem vám říct že pořádám giveaway doufám že se zůčastníte všichni......
    http://thesimonablog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. ÁÁ, ta naše fotka :D :D Jinak růžový vlasy zase dobrý ;-) A.

    OdpovědětVymazat
  5. Vlásky jsou moc krásný, 1D strašně závidím a s bráškou jste úžasní, mám ráda veselý rodinný fotky :))

    OdpovědětVymazat
  6. A co říkáš na Baleu s vůní makronek ? :) mimochodem :) beza looky na Halloween :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní mi hrozně hezky, úplně mám chuť to sníst:-D A jako sprchový gel mi přijde OK, takový normální:) Akorát to vůně hrozně rychle zmizí..když vylezu z vany, tak už jí na sobě skoro necítím:)

      Vymazat
    2. Tak si tu vůni můžeš užít aspoň v průběhu koupání :))

      Vymazat
  7. Great blog!
    Would you like follow each other?
    Write on my blog if you want...
    Anthea
    www.antheafashion.com

    OdpovědětVymazat
  8. Nevím ani, co obdivovat dřív...tak asi tu vánoční výzdobu. Jsem ráda, že je někdo stejný "blázen do Vánoc" jako já ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě ta vánoční výzdoba dost odrazuje :D na Vánoce se vůbec netěším..

      Vymazat
  9. snad koncert 1D ve zdraví přežiješ :D
    hezký fotky:)
    jen si užívej!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. really love the pictures!

    http://wishuponasmile.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  11. WOW beautiful makeup! I follow you!

    OdpovědětVymazat
  12. Such sweet pictures, you are so pretty! I am following you from Rome. I hope you will follow me back. Have a wonderful week!

    OdpovědětVymazat
  13. Perfect! Vánoční výzdoba, ano taky se na to chystám! Růžový konečky<3 S bráškou jste roztomilý! :)

    OdpovědětVymazat
  14. ombre hair <3

    xoxo
    http://ohhmoustache.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Vlasy vypadají skvěle a s bráškou jste roztomilí :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty lístky ti tak neskutečně závidim! :D

    OdpovědětVymazat