čtvrtek 11. července 2013

June Favourites!


Konečně oblíbenci za červen!:)
Oční stíny Sleek Glory 767 – Přísahám, že Sleek má snad nejlepší paletky očních stínů EVER! Vzhledem teda k jejich ceně. Mám už od Sleeku tři paletky a všechny stíny jsou neuvěřitelně pigmentované, vůbec nepráší a všechny barvy jsou hrozně krásné. Jedna paletka stojí 290 Kč, což je vzhledem k tomu, že obsahuje 12 stínů, úžasné!:)
Dermacol Eyeliner & Eyeshadow – Kajalová tužka a oční stíny v jednom od Dermalolu je super hlavně proto, že je dobře pigmentovaná a navíc obsahuje na druhém konci takový ten pěnový aplikátor, kterým se dá pak pěkně rozmáznout. Poslední dobou jsem si oblíbila mít nějakou zajímavou barevnou linku pod spodními řasami namísto třeba černé nebo hnědé.
Řasenka Maybelline The Falsies Volume Express – Novou řasenku od Maybelline jsem si pořizovala hlavně proto, že mě štvala ta modrá Rocket. Takhle Falsies mi vyhovuje mnohem víc. Nerozmazává se na mně a má podle mě mnohem lepší kartáček (takový ten trochu zahnutý), se kterým se mi mnohem lépe pracuje.
Lush Grease Lightning – Tenhle antibakteriální gel od Lushe je určený na zmírnění, případně zneškodnění pupínků. Vůbec nechápu, jak to tenhle gel dělá, ale na některé pupínky opravdu funguje! Dávám si ho přes noc a hlavně takové ty větší pupínky, co úplně nejdou vymáčknout, přes noc vyléčí. Zázrak!
L´oreal Glam Bronze Duo Sun Poder – Asi první bronzer, který mi vyhovuje barvou. Zdědila jsem ho po mamince, která mi ho darovala protože jí spadnul a má úplně rozbitý celý obal ( Díky mami:-D). Ale jinak je to fakt první bronzer, který se mi na mně líbí a už se nemůžu dočkat, jak bude teprve vypadat, až budu opálená:)
NYX Eyeshadow base –s mastnými očními víčky zas takový problém nemám, každopádně teď na léto, kdy se člověk potí, se určitě báze hodí. Měla jsem ji teda na očích jen párkrát, ale je krásně krémová a dobře se roztírá. Někomu tyhle produkty, které jsou v kelímku a musí se do nich hrabat prsten vadí, ale mě to nějak neobtěžuje:) Nemám ještě vyzkoušeno, jestli stíny udrží úplně celý den, ale pár hodin je určitě udrží. Měla jsem ji tak půl dne a oční stíny se vůbec do záhybu neslévaly, takže zatím jsem s bází spokojená.
Rtěnka Avon Tangerine – většinou produkty od Avonu moc nemusím, ale takhle rtěnka je hydratační a má krásnou růžovo – oranžovou barvu, která se mi na teď hrozně líbí:) Výdrž je slabší, než třeba u rtěnek od Rimmelu nebo Maybelline, ale zas tak mi to nevadí:)

Favourite Movie - Now You See Me / Podfukáři
Hodně zajímavý film o neobyčejné partě 4 kouzelníků, který mě navnadil už výborným trailerem. Kouzelnické tríčky měly neuvěřitelně promakaný a celkově to bylo dost napínavý. Pořád se tam něco dělo, takže pochybuju,  že by se u tohohle filmu mohl někdo nudil. Zkrátka a dobře výborný film!:)

Favourite TV Show - Supernatural / Lovci duchů
Tenhle seriál mi byl doporučen kamarádkou už před delší dobou a já hrozně dlouho odkládala, než jsem si ho konečně stáhla. Jelikož ale v červnu mělo hodně seriálů, na které koukám pauzu, začala jsem se koukat na tenhle. A je asi přesně takový, jaký jsem čekala, že bude. Dva nejvíc sexy bratři loví všude po státech démony, upíry, vlkodlaky, duchy a všechny možné nadpřirozené bytosti, které si dovedete představit. V každém díle minimálně jednoho:) Pro milovníky scifi a fantasy určitě zajímavá podívaná:) Úplně to není  a nebude jeden z mých nejoblíbenějších seriálů, ale i tak, jsem před pár dny dokoukala už druhou sérii. Sice mě nebaví tolik, jako na začátku, protože tam v podstatě dělají každý díl to samé, akorát s jiným strašidlem, ale už jen kvůli HOT bratrům na to prostě koukat budu:) 

Favourite album - Gabrielle Aplin - English Rain
Gabrielle jsem objevila na youtube a hned, jak jsem jí slyšela, musela jsem si stáhnout celé její cd. Je to mladá písničkářka z Anglie a její písničky jsou hrozně milé, akustické a jemné. I hlas má takový hrozně jemný a křehký, který se mně osobně hrozně líbí a působí na mě takovým uklidňujícím dojmem:) Znáte jí někdo?:) 

Favourite song - Justin Timberlake - Mirrors ( Boyce Avonue feat Fifth Harmony) - Cover

Už jsem si tuhle písničku pouštěla asi 800 krát a pořád nemám dost!:)

Máme (znáte) některého mého zmíněného oblíbence?:)

16 komentářů:

  1. Paletky od Sleeku mě hodně lákají, protože jejich barvy vypadají moc pěkně a jsou na ně kladné ohlasy. Já jsem ale ten typ, co nekupuje všechno bez rozmyslu, takže nejdříve dopotřebuju mua a pak hned vyzkouším nějakou paletku od Sleek :) A na ten bronzer mrknu taky :) Děkuji, Markét, za pěkné tipy :)

    OdpovědětVymazat
  2. No ja sa po Sleeku dlho pozerám. Nechcem ani tie od MUA ale radšej by som si kúpila Sleek lebo všade vravia, že sú to jedny z naj paletiek čo sa kvality týka ale je ťažké ich zohnať. A potom Boyceavenue! dobrá voľba :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak paletku od Sleeku Ti závidím, já koukám zatím po MUA a asi si ji koupím ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten film Podfukáři jsem neviděla, ale docela mě tvůj lákavý popis zaujal, takže na něj určitě mrknu:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tangerine jsem měla vzoreček a hrozně ráda jsem ho používala, na rtech vypadala vážně moc krásně :). Taky bych už konečně měla pořídit nějakou sleek paletku, všechny vypadají nádherně :).

    OdpovědětVymazat
  6. Hrozně dlouho si chci objednat něco od Lush, abych ho konečně vyzkoušela, ale pořád nevím co :D:( A ta paletka je skvělá, na to kolik stojí. Čekala jsem, že bude dražší.

    OdpovědětVymazat
  7. Nepoznam žiadneho s tvojich obľubenych jedine justin timberlake:))

    OdpovědětVymazat
  8. Já zrovna nějaký bronzer scháním....na ten tvůj se v drogérce mrknu, vypadá pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Súhlasím najmä z tv show a music. Supernatural MILUJEM a Gabrielle som tiež objavila na yt :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. ta paletka je pěkná, ale bojím se že bych používala jen horní řádek, pár měsíců pokukuju po paletkách od MUA (Undressed , Heaven and Earth, Undress me too ) ale pořád si mezi nimi nemůžu vybrat :( .. ten film neznám, ale díky za tip :) .. tu písničku v originále nesnáším, ale tohle bylo snesitelnější, ale i tak nemůžu říct, že by se mi líbila více :(

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. podarený článok , veľmi sa mi páči :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. stíny jsem začala používat celkem nedávno, nechápu že někoho baví líčení.. vždycky mám každé oko jiné:D ale poslední písnička je skvělá:))

    OdpovědětVymazat
  14. Co se týče kosmetiky, ani se nedivím, že jsou to tvoji oblíbenci! :) Sleek paletky jsou úžasný♥
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat