pátek 26. července 2013

Pottencial Outfits Ideas For My Holiday!

Moje dovelená na Mallorce se blíží, takže jsem trochu zapřemýšlela a vymyslela pár outfitů, které si nejspíš budu brát s sebou. Tyhle outfity jsou myšleny čistě na večer do města, případně na nějakou párty. Zjistily jsme, že ve městě, kde budeme ubytavané, je spousta různých klubů, takže se tam určitě půjdeme párkrát podívat a zapařit:) Budeme tam 8 dní, z toho 7 nocí, takže teoreticky by mi mělo tohle v pohodě stačit. Stejně se ale znám a vím, že si ještě pro jistotu přibalím pár věcí. Abych pak měla na výběr, že:-D
Vymýšlíte si taky celkové outfity předem?:)

Outfits #1
tílko - H&M
sukně - Pull and Bear
 kytka do vlasů - H&M
 náramky - H&M, Primark
Outfits #2
top - H&M
sukně - Topshop
náramky - H&M, Primark
náušnice, řetízek - Forever 21
Outfits #3
šaty - Topshop
náhrdelník - H&M
pásek - Primark
náramky - H&M, Primark
Outfits #4
top - Topshop
sukně - Forever 21
řetěz - H&M
náramky - Primark
Outfits #5
top - H&M
sukně - H&M
náhrdelník, náramky - Primak
Outfits #6
top - Topshop
sukně - Pull and Bear
řetez, čelenka, náramky - H&M
Outfits #7
top - Pinkie 
sukně - Forever 21
čelenka - Primark
náramky - H&M
Doplňky:

Jaký se Vám líbí nejvíce?:)

29 komentářů:

  1. Všechno je báječné. Hrozně se mi líběj všechny ty topy a sukýnky! ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. všetko je krasne ale ja by som si tak pre seba vybrala skor č 6:)

    OdpovědětVymazat
  3. nevím, který se mi líbí nejvíc!

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny se mi líbí :) Doufám, že nám je ukážeš i na sobě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super outfity! :))
    Ty náramky jsou nejbožejší! :DD :)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny jsou boží, ale asi by to u mě vyhrála jednička :).

    OdpovědětVymazat
  7. Uži si,ach Mallorca!
    Určite by som využila každú jednu noc, tam je to úplne iné ako u nás :)
    Nie, ja si outfity nevymýšľam, ja už to mám akosi v hlave, a oblečko som celkovo veľmi nikdy neriešila :)
    Máš krásne veci no a skombinované to je ešte lepšie, rada by som ich videla aj na tebe ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny outfity se mi líbí! Skvělé! :) Občas vymýšlím dopředu :)
    http://mijacek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Všechny jsou pěkné, ale 1 a 5 jsou nej ;)
    Promiň, že dělám reklamu,ale začínám, tak navštiv prosím můj blog http://mylifeinpictureslove.blogspot.cz/ :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nejvic se mi libi ten druhy! Ale vsechny ty sukne a proste mas skvele obleceni :) Na Malorce z tebe budou urcite paf <3

    OdpovědětVymazat
  11. No, krásně sis to nachystala.;-) Líbí se mi úplně všechny outfity. Ale teda o tolika sukních zatím jen sním.:-D Užij si dovču, Markét, budu se těšit na fotky.:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Všechny jsou krásný, ale ta dvojka ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Za mě nejlepší dvojka a šestka ;) jinak já si takhle outfity vůbec nepřipravuju, většinou sbalim půlku skříně a outfity vymýšlím až na místě :D Moc se těším na fotky z dovči ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Úžasné outfity, nevěděla bych, který označit za nejlepší! Jinak na Mallorcu se chystám taky, tak ať tam na mě zbyde nějaký ten klub, ne že to tam zboříte ;)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  15. outfity vypadají moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkné modely jsi Markétko sladila dohromady :) Ty budeš kočka! Tak si to moc užij na Mallorce a v pořádku se nám vrať.

    OdpovědětVymazat
  17. nikdy si nevymýšlím outfity předem, pak táhnu 150 zbytečných šatů, které na dovolené neunosím, příště to udělám jako ty

    OdpovědětVymazat
  18. Všechny sukně bych si přála do svého šatníku Markét :)!

    Moc se těším na fotky z dovolené, hlavně si to tam užijte a nezlobte :)))))

    OdpovědětVymazat
  19. krásné outfity, nejvíc se mi asi líbí číslo 2 a 5 <33
    užij si to na Mallorce
    já si většinou vymýšlím outfity až když balím, takže pak přivezu zpátky půl kufru čistého oblečení :DD

    OdpovědětVymazat
  20. Všechno je dokonalé :))

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. ten outfit 2 můj bože! dokonalost ! :)
    uplně jak od amerických youtuberek :)

    OdpovědětVymazat
  22. máš dokonalý vkus :OOO

    http://weird-true.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. ten druhej a pátej! :D ale hlavně ten druhej! :D

    OdpovědětVymazat
  24. všechny jsou nádherný, moc děkuju za inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
  25. kouzelný Markétko, všechny sukýnky jsou krásný :) 2 a 4 se mi líbí nejvíc. A 6 :)

    OdpovědětVymazat
  26. Nejvíc se mi líbí: 2,4, 5 a 6. Máš hodně sukýnek. :)

    OdpovědětVymazat