neděle 28. července 2013

My Weekly Diary!

Ahooooj:) Nemůžu uvěřit, že utekl další týden a že už je červenec skoro pryč..Utíká to fakt šíleně rychle. Tenhle týden jsem měla zase docela pohodičku a víkend byl pak ve znamení párty:-D 

Cookies
S Ádél jsme měly hroznej dobrej nápad, že upečeme americké sušenky a myslely jsme si, jak budeme hrozně šikovný a že určitě budou vynikají. Nápad to byl sice hezký, akorát se nám vůbec nevydařil:-D Našly jsme si recept, nakoupily suroviny a daly se do pečení. Všechno vypadalo celou dobu hrozně dobře, až když jsme je pak vyndaly z trouby, tak vypadaly tak, jako vidíte na fotce. Takže hroznej FAIL!:-D Vůbec nevíme, kde se stala chyba! Asi jsme je měly dát nějak víc od sebe a menší třeba..každopádně se nedaly jíst a musely jsme je vyhodit..tak třeba příště no:)

Aupair je super!
Oficiálně vzdávám hledání rodiny na vlastní pěst a vyplňuju všechny potřebné papíry, které zítra musím donést do agentury a pevně doufám, že mi agentura s hledáním rodiny pomůže. Vyplňování deseti dotazníčků, psaní dopisu rodině v angličtině a shánění potvrzení u doktora a na úřadě byl největší vopruz světa, takže doufám, že to bude stát za to!:)

Favourite Ice cream
Vzhledem k tomu, že jsme zjistily, že pečení není úplně naše nejsilnější stránka, jsme se pro jistotu v těch vedrech zchlazovaly naší oblíbenou jadodovo- stracciatellovou zmrzlinou Manhattan. Je vynikající!:)

Food
Dělám si pro sebe k obědu hrozně jednoduchý a dobrý jídla jako je rizoto s tuňákem, těstovinový salát se zeleninou, který na fotce sice nevypadá moc vábně, ale byl vážně vynikající a zapečené těstoviny se sýrem a lososem:)



Prague Party
Opět jsme si s Adél udělaly výlet do Prahy zapařit. Tentokrát to ale nebylo tak dobré, jako minule. Nevychytaly jsme klub a  ještě asi v jednu ráno jsme se přesouvaly z jednoho klubu do druhého, takže jsme si to neužily, tak jako vždycky..Jako né, že by to bylo úplně blbé, ale prostě někdy se to povede víc:)

Pool Party
Zato v sobotu to bylo fajn:) Nejvíc spontánně  jsme se s holkama rozhodly na malej srázek u bazénu na zahradě. Z malého srázku se stal velký, protože tam postupně přicházelo víc a víc lidí. Pili jsme džusy s ovocem, koupali se, opalovali se a bavili se tak hezky, že jsme se rozhodly v párty pokračovat i večer a z pool párty se pak stala večení gilovačka u Adél, kde už jsme nepili jen ty džusy s ovocem:) 



Grill Party


Music
Tenhle týden jsem si stáhla cd Rudimental a sice jsem tenhle styl hudby nikdy moc nemusela, ale tohle cd prostě nemůžu přestat poslouchat!

A jaký byl Váš týden?:)

29 komentářů:

  1. To musel být skvělý týden. To rizoto nahoře vypadá hodně lákavě, sama dělám jedno, na které bych brzy chtěla udělat článek, jelikož je tak dobré, že se o něj musím podělit. A zmrzku jím ted každý den!Je mi skoro jedno jakou, ale hlavně že nejakou, hlavně v tom vedru :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe, tak s cookies jsem se pobavila, protože jsem dopadla úplně stejně jako vy :D taky jsem je vyhodila, přitom recept všichni chválili, fakt nevím, kde byl problém..
    A koukám, že jste byly v Nebi na Václaváku. Já to tam mám celkem ráda, ale spíš jen tak odpol posedět s kámoškou na drink než pařit večer no :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. možná jsme měly stejně blbí recept:-D a jj byly:) a ono to je spíš na takové posezení, než na párty, protože třeba ten parket je tam fakt miniaturní a pak je tam miliarda lidí a nedá se to:)

      Vymazat
  3. Taky mi ty prázdniny rychle utíkají, nevím proč :p! Věřím, že vyřizování věcí na au-pair musel být pěkný opruz, to je vždycky :D..Jinak pěkný týden v obraze :)

    OdpovědětVymazat
  4. Cestovinky s lososom vyzerajú skvele !

    OdpovědětVymazat
  5. škoda že ty cookies nevyšli :) Skvěle sis užívala párty u bazénu jsou nejlepší .D .)

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ty sušenky by mohli být chutné :) Třeba se vydaří příště!
    Koukám, že jsi si víkend pořádně užila, to já si ho taky užila, ale byla jsem hódně unavená :DD

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle články u tebe se mi moc líbí vždycky, ty popisky u těch fotek jsou fajn a líbí se mi, že máš kamarádku, na kterou se opravdu můžeš spolehnout. Tohle já bohužel říct nemůžu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) a to mám a je pravda, že vůbec nevím, co bych si bez ní počala:)
      Přeju Ti abys jednou taky takovou kamarádku našla!:-*

      Vymazat
  8. Rudimental mám ráda, doufám, že k nám někdy zavítají.:-) Proč ty sušenky nebyly jedlé? Vypadají spečeně, ale to by se na chuti nemuselo projevit, ne?:-) Pěkné fotky, je vidět, že sis víkend užila na plné obrátky. Já mám docela podobný pocit. Budu držet palce s hledáním rodiny. Snad ti agentura najde tu nej, nej, nej a budeš tam spokojená.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to by mohli!:) a oni byli na chuť celkem dobré, jak byly vlastně z čokolády, ale zase byli na kraji už hodně tvrdé a už se tam připékaly a veprostřed pak byly nedopečené, že tam bylo i nedodělané těsto vevnitř,takže se o právě moct ani jíst nedalo:) někde se holt stala chyba no:-D

      Vymazat
  9. to je jídla!:D nevím co bych si dala dřív

    OdpovědětVymazat
  10. Ty cookies mě dostaly, tak třeba příště..:D

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělé fotky, koukám, že tady někdo rád vaří a peče :)
    http://mijacek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Coolagent boli raz aj u nás na škole a že akurat snimi ide niekam aj Nela Pociskova ešte do teraz mam letaky od nich doma :)) a tei sušienky nevyzeraju až tak zle určite sa dali zjesť ale sranda ako sa roztiekli a muku ste dali do nich?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj mouku jsme daly podle návodu:-D všechno bylo přesně podle receptu:-D Takže jsme za to určitě nemohly my, ale bylo to tím receptem určitě:-D

      Vymazat
  13. tak ty si teda poriadne užívaš leto! :) tie cookies ma pobavili :)))

    OdpovědětVymazat
  14. mne sa tiež stala taký fail pri pečení :D nevadí no :)
    super fotky :)

    OdpovědětVymazat
  15. To jsi měla skvělý týden, hlavně víkend :)!

    OdpovědětVymazat
  16. Skvěle si užíváš! :)
    A ze sušenek nesmutni, příště uber na oleji/tuku a určitě se povedou! :)

    OdpovědětVymazat
  17. krásne fotky, cítiť z nich leto :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. http://book-of-taste.blog.cz/1110/sunday-cookies

    S kamarádkou zkuste příšte tento recept, který se povede vždycky :) Jinak fotky jídla vypadají skvěle a inspirovaly mě :)

    OdpovědětVymazat
  19. ale před upečením vypadají cookies skvěle :D

    grill a pool párty teda to zní moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  20. lovely http://differentcands.blogspot.kr/2013/08/classy-look-for-formal-event.html

    OdpovědětVymazat
  21. cookies sú fajn :) trochu ma pobavili hehe :) Akože konečne niekto kto si užíva leto ako sa patrí :)) A tá pool party znie skvelo :)

    OdpovědětVymazat