pondělí 8. července 2013

Things That Made My Monday!

Ahojky:) Doufám, že si všichni hezky užíváte prázdnin a hezkého počasí:) Omlouvám se, že jsem se teď týden neozvala, ale minulý týden byl pro mě nejhorší v mém životě… Postihla mě hrozně smutná událost…Umřel mi můj milovaný pejsek a já jsem z toho byla hrozně, ale hrozně moc smutná a nešťastná:(…Takže doufám chápete, že blog i všechno ostatní šlo teď chvíli mimo mě…Každopádně se už cítím mnohem líp a i když mi bude vždycky chybět, musím se s tím vyrovnat:) Snažím se na to nemyslet a zabavit se jinak:) Zítra mám zase srázek po delší době s Aleninkou a Martininkou, tak to bude určitě fajnJ A ve středu pak pojedeme s Adélkou do nového 4D kina na Smíchově, tak jsem na to hrozně zvědavá, jaké to bude..Byli jste tam už někdo?:)  Zatím se mějte krásně a brzy páááá:)
Tohle moudro:)
Protivný sprostý holky a tahle otázka:)
Tenhle vtipný text:)
Chudák Niall:-D
Tohle zoufalé rozčílení:-D
Tahle scéna z Dlouhé cesty:)
Tahle statistika:-D
Tohle zjištění:-D
Zlá a krutá Ellen:-D


Tenhle roztomilý obrázek:)
To, jak si Adam sedne a jak si k tomu tleskne:-D
Tenhle týpek z Pařby:-D
Tahle úžasná fotka:)
Tohle:-D
Deník princezny a vtipná Anne Hathaway:)
Chytrý Sheldon:-D
Tenhle vtipný plakát s pohřešovaným přítelem Ryanem:-D

34 komentářů:

  1. Markét, to je mi moc líto. :( Doufám, ze uz se citis lépe, kamarádky ti jistě zvednou náladu. :)

    http://diarybyangeeel.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. S tím pejskem mě to mrzí :(. Je ale dobře, že jsi silná a snažíš se na to nemyslet :). Jinak další skvělý pondělní článek :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Je mi to moc líto, Markétko - ale v srdíčku ti zůstane už navždycky! Neni to tak dlouho, co umřel pejsek babičky, který byl předtím můj - jenže jsme se pak stěhovali a musela jsem se ho vzdát. Pokaždé, když přijedu, tak na něj vzpomínáme - slzička vždycky ukápne... ale zároveň se vždycky zasmějeme tomu, jaké vylomeniny prováděl :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Andy:) I tvého pejska je mi moc líto..ale je to bohužel něco, co neovlivníme:(.. A já už na něj teď taky vzpomínám s úsměvem na tváři:) Vždycky to bude moje největší zlatíčko, i když už tady není..Vzpomínky zůstanou:)

      Vymazat
  4. Vím jaké to je, když umře pejsek.. Upřímnou soustrast, Markét :)
    Já potřebuju nějaké vzrůšo, nebo se ukousám nudou :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) S kamarády určitě nějaké to vzrůšo zažiješ!:)

      Vymazat
  5. Miluji tve pondelni clanky! A byl tam muj bratr. Rikal, ze je to hrozne, hlavne kdyz je ten film hororovy, ale aspon, ze je to kratke :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!:) a já jsem právě byla už na 4D kině v Anglii a bylo to hrozně super, tak jsem zvědavá, jestli to bude stejně dobrý:) a ty hororový filmy tam musí být právě nejlepší!:-D

      Vymazat
  6. Vim sama, ze smrt nelepe prekonas dalsim pejskem. Me tete umrel pes, ktereho brali jako syna, jelikoz nemeli zasne deti. Samozrejme, kdyz umrel, zhroutul se jim svet. Ale koupili si noveho psa, ktery vypada stejne jako ten predchozi a davaji mu lasku a tim taky dostavaji. To zvladnes :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím:)My si teď už asi dalšího pejska pořizovat nebudeme, neměli bysme na něj moc čas..Ale jednou až budu mít třeba vlastní byt si určitě nového pořídím:)

      Vymazat
  7. Tie vtipné obrázky mega ale hlavne Get Out! TO dostalo najviac :D
    To s Ryanom by ma nenapadlo,skvelý nápad xD Ktovie či sa aj niekto ozval ;)

    Pozývam ťa na giveaway ;)
    http://crazy-lifestory.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-persun-mall.html

    OdpovědětVymazat
  8. Ja slyšela i o 5D kinu, vůbec nevím, co si pod tím představit :D :). Já pejska nikdy neměla, ale chápu, že někomu zvíře přiroste strašně k srdci :/. Obrázky jsou perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o 5D jsem ještě neslyšela, ale chtěla bych ho vyzkoušet!:-D

      Vymazat
  9. Skvělý fotky. Nejen u jedné fotky jsem se zasmála :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. S pejskem je mi to moc líto. Tak pečlivě naštuduj tu knížku jak si mi ukazovala, ať na to nemyslíš, a pak se nacpeme popcornem v práci a budeš mi říkat jaký moudra si tam četla :D :*
    Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Veru!:* Až budeme spolu v kině, tak si musíš vzít s sebou tužku a papír, abych ti všechny ty moudra mohla předat:-D

      Vymazat
  11. Nejhorší už máš za sebou Markétko, tohle prostě k životu patří...Máš na něj určitě hezké vzpomínky :) krásně si to s holkama užívej ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Markétko posílám hodně sil a věř že bude lépe, chce to čas ;) Jinak tentokrát se mi líbí nejvíc cola s náhražkou za pepsi a peníze z monopoly :-) A samozřejmě "hledám Ryana" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Péťo:) Cola mě taky hrozně pobavila:)

      Vymazat
  13. Tu čepici jsem našla přes polyvore (http://www.polyvore.com/united_couture_lover_floral_snapback/thing?context_id=86553033&context_type=collection&id=85226368). Když jsem ji objevila, tak tam byl ještě odkaz na ten obchod, ale teď už tam bohužel není, no :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Koukala jsem, že tam mají i jiný hezký, ale hrozně hrozně moc drahý:D

      Vymazat
  14. Upřímnou soustrast :( Jinak ale hrozně dobrý obrázky :))))

    OdpovědětVymazat
  15. Markétko s pejsánkem mě to hrozně mrzí...

    OdpovědětVymazat
  16. pejska je mi líto :( snad ti bude co nejdřív co nejlíp :)
    ale ty obrázky jsou boží, hlavně ten poslední! :D

    OdpovědětVymazat
  17. To mě moc mrzí:( Nám umřel pejsek v únoru na rakovinu, byl s námi 11 let a brali jsme ho jako člena rodiny. Jsem si jistá, že se u vás pejsek měl skvěle a že prožil krásný život. Se silami přírody se prostě nedá nic dělat:(

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Zase geniální jako vždy! :) PObavilo mne to! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jé Markét, to mě strašně moc mrzí! Vím, že tohle je vždycky těžký, ale určitě s vámi měl skvělý život, což tě může těšit. Jinak ty tvoje fotky jsou vždycky perly. :)

    OdpovědětVymazat