čtvrtek 25. července 2013

TAG: 11 Curiosities About Me!

Předevčírem mě Wendy z blogu theblondaffair označila ve svém článku a protože jsem byla polichocena a Tag se mi líbil, rozhodla jsem se ho sepsat. Takže dneska se můžete dozvědět 11 úplně nejvíc náhodných věcí o mě!

  1. Miluju řízení<3 Hlavně když jedu sama a můžu mít párty, zpívat si a mít nejvíc nahlas zapnutý rádio!
  2. Můj sen je jednou žít v Londýně a mít minimálně 4 pejsky:) A určitě se chci někdy podívat do New Yorku a L.A.
  3. Každý večer si napíšu seznam věcí, který chci nebo musím následující den udělat a bohužel jen hoodně výjimečně se mi podaří všechno z mého seznamu vyškrtnout:-D
  4. Nesnáším facebook a už tam nikdy nic nepřispívám a už mě ani moc nezajímá, co tam přispívají ostatní:). Používám ho v podstatě jen na to, že si tam píšu zprávy s pár kamarády.
  5. Už tři roky jsem největší fanoušek One Direction EVER! A miluju Harryho!<3
  6. Nikdy v životě se nenaučím nosit podpatky, protože to na nich prostě nezvládám!:-D
  7. Mám hrozně citlivé konečky prstů a chodidla. Led v prstech udržím tak maximálně dvě vteřinky a každý rok brečim na pláži, protože nezvládám chodit přes ten horkej písek:-D
  8. Už od 11 let jsem každý den v kontaktu se svojí nejlepší kamarádkou Adelajdou.
  9. Vždycky, když zpívám nějakou písničkou, tak jí zpívám o hrozně moc oktáv výš, než ve skutečnosti je.
  10.  V noci mám hrozný problém usnout, ale přes den nemám nejmenší problém usnout v kteroukoliv hodinu!
  11. Mám rozkoukaných asi 15 seriálů!:-D

Dál značím všechny, kdo o tenhle Tag mají zájem!:)

32 komentářů:

  1. Jéé, to je skvělí :) S těmi seriály jsme na tom podobně :D Jsem seriálovej maniak totiž... :D Jinak s tím Londýnem a seznamen věcí to máme dost podobné :D:) A s One Direction už jsi mě překvapila jednou,.. to bych do tebe třeba vůbec neřekla. Už tenkrát jsem se divila :) Já je mám taky celkem ráda a nesnáším názor, že je to skupina buzerantů a poslouchaj je jen malí děti...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že nejsem sama:-D a s Londýnem jsem taky u tebe viděla, že by jsi tam ráda jela:) Doufám, že se Ti to splní:) a jj 1D já právě miluju už od tý doby, co byli v x factoru:) a ještě mně to nepřešlo:) a tenhle názor ignoruju no..

      Vymazat
  2. haha,to je sranda:) zisťujem, že sme úplne rozdielne :))) ale to spievanie o niekoľko oktáv vyššie ma dostalo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Některýma jsi mě dost pobavila :DD
    A děkuju za přání!:):-*

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké :)) Asi si také začnu psát seznam věcí, většinou na spoustu věcí zapomenu :))

    OdpovědětVymazat
  5. Markétko, s těmi podpatky jsem na tom naprosto stejně. Chtěla bych je nosit, ale neumím v tom chodit a pak šlapu jak kachna :D ! Tenhle tag jsem psala včera také :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Já taky:-D Navíc mě v nich bolej nožičky:-D a Tag jsem u tebe taky přečetla Romanko:)

      Vymazat
  6. one direction jsou nejlepší! :) s těma podpatkama jsme na tom úplně stejně, než se na nich naučím tak se na nich dřív polámu :D

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. :-) tak s těmi seriály jsem na tom naprosto stejně a taky s tím pískem se poznávám: "pálí pálí pálííííí, jaktože vás to nepálí? :-)
    Seznamy si taky píšu a postupně během dne odškrtávám co jsem splnila... objednat kocoura na veterinu, umejt sporák, vypít 2 litry tekutin ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já to právě nikdy nechápu, jak to může tak hrozně pálit a bolet jenom mě:-D jsem rád, že teda nejsem sama:-D a jj takhle vypadají přesně moje seznamy:)

      Vymazat
  8. Tyhle tagy se mi fakt líběj! Akorát nevím, co bych tam napsala já, asi si napíšu seznam :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký článek:) Moc mě to baví číst:P:)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý článek, nad některými odpovědmi jsem se fakt zasmála :D :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle mě hrozně baví číst na oblíbených blozích a mám radost, když zjistím, že máme něco společného :). Obdivuju tvůj seznam na každý den, já jsem sice královna seznamů, ale denní nejsem schopná dodržovat ani trošku :p. Britské skupiny, Londýn a tak..souhlas!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já ho taky moc nedodržuju:-D a to jsem ráda, že se Ti článek líbil:)

      Vymazat
  12. Jsi prostě skvělá a originální Markétko! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Chodit po horkém písku je pro mě taky mučení :D A taky si ráda zpívám v autě :D Super tag!

    OdpovědětVymazat
  14. zabavný tag!! :) aspon pre mňa

    pozývam ťa na moju knižnu giveaway o novinku pokiaľ rada čítaš :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/07/knizna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  15. Zajímavé! :) Určitě zpíváš krásně! Přidávám se k followers :)

    OdpovědětVymazat
  16. zaujímavé postrehy :D s tými podpätkami som na to rovnako, ale strašne by som och chcela nosiť lebo sa mi páčia :D

    OdpovědětVymazat
  17. Tenhle TAG je super a ty jsi ho napsala skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tag už jsem kdysi sepisovala, ale teď mě napadá spousta nových věcí, které bych na sebe mohla prásknout, tak se do toho možná pustím znova :D :).

    OdpovědětVymazat
  19. Markét, my to snad všechno máme na chlup stejně. Opravdu. I ten to-do-list si každý večer píšu, ale podaří se mi splnit tak 70-80% bohužel:-(

    OdpovědětVymazat
  20. Taky miluju řízení (a taky hlavně tehdy, když jedu sama).
    Ne že bych si psala večer seznam, ale postupně během dne píšu do mobilu různé věci, které musím v nejbližší době udělat, taky si tam postupně píšu nákupní seznam (hlavně potraviny:D).
    Facebook je mor..... lidi jako by nepřemýšleli, když tam něco píšou.
    S podpatkama mám taky problémy, připadá mi, že na nich neumím vůbec chodit.
    Zpívat neumím vůbec...:D
    Dřív jsem měla velké problémy se spaním a usínáním, brala jsem i prášky na spaní. Dnes už je to lepší (3xklep!). Občas (často) bych přes den schrupla, ale vím, že bych pak večer nemohla usnout a taky bych byla po probuzení přes den strašně protivná, oleželá, napuchlá... to se radši přemůžu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za rozsáhlý komentář!:) ten seznam si asi začnu psát do mobilu taky abych ho měla víc při ruce:)
      a myslím, že hůř, než já už zpívat nemůžeš, neboj:-D
      a já právě taky brala i prášky na spaní, ale cítila jsem se po nich vždycky ráno hrozně, takže jsem s nima už přestala:) a taky se snažím přemoct tu únavu přes den, protože přesně, jak píšeš se po probuzení cítím taky tak hrozně!:)

      Vymazat