středa 24. července 2013

Vypotřebováno ( Květen, Červen, Červenec)

Vypotřebované produkty za tři měsíce a můj názor na ně:)

Bed Head šampon pro kudrnaté vlasy – Poslední dobou jsem si produkty Bed Head hodně oblíbila, tenhle je určen na kudrnaté vlasy. Já mám přirozeně takové dost zvláštní poměrně dost vlnité vlasy, které trošku nesnáším, když si s nimi nic neudělám. Nicméně teď v létě se je snažím fénovat a žehlit co nejméně, takže si je nechávat přirozeně uschnout docela často. A přesně když vím, že si s nimi nebudu nic dělat, použiju tenhle šampon, ke kterému mám i kondicionér.  Moje vlasy po něm nevypadají tak hrozně suché a moc hezky tvaruje ty kudrliny. A celkem, jako né moc, protože je stejně nesnáším:-D Ale celkem se mi líbí, jak po něm moje vlnky vypadají:) Jo a voní nejvíc krásně slaďoučce:)
Šampon a kondicionér John Frieda – Tuhle sadu jsem si kupovala v Německu a myslím, že je velká škoda, že se produkty Johna Frieda u nás neprodávají. Šampon byl takový hodně tekutý gel, který dobře pěnil a kondicionér byl naopak tuhý, ale dobře se nanášel. Oba měly sladší ovocnou vůni, která na vlasech skvěle držela. Vlasy jsem po nich měla krásně hebké a jemňoučké a celkově se mi prostě moc líbilo, jak po nich moje vlasy vypadaly. Jestli budete mít někdy třeba cestu do Německa, tak určitě stojí za vyzkoušení:)
Redken posilující kondicionér pro zcitlivělé vlasy – Vlasové produkty Redken jsou považovány za ty kvalitnější a já určitě souhlasím. Nicméně tomu odpovídá jejich cena, takže pravidelně si tenhle šampon určitě kupovat nebudu. Ale musím uznat, že jak kondicionér, tak i šampon, který tady sice nemám, ale měla jsem ho také, jsou vážně velmi dobré. Po tomhle kondicionéru jsem měla vlásky krásně posílené, znatelně míň roztřepené a působily prostě na první pohled zdravěji. Takže spokojenost. Navíc i vůně je krásná a sladká.
Moroccail olejová kůra – Na tenhle olejíček jsem už kdysi psala recenzi, na kterou se když tak můžete podívat tady. A ani nevím, jak dlouhou, jsem ho tam měla asi po pěti centimetrech a odmítala jsem ho používat, protože jsem ho hrozně moc nechtěla dopotřebovat:-D Je totiž nejvíc nejlepší. Nicméně je dost drahý a dá se sehnat jenom přes internet a určitě jsou u nás běžně k sehnání za nižší cenu dobré olejíčky na vlasy,  takže ho k životu úplně nepotřebuju, ale tak možná si ho budu přát třeba výjimečně k Vánocům nebo tak:)
Maska na vlasy Lee Stafford Hair Growth Treatment – Tahle maska slibuje zázračný růst pro vlasy, které nikdy nedorostou. Mě osobně se vlasy zastavily na určitě délce a už mi prostě za boha dál nerostou. Tahle maska je sice celkem fajn v tom, že hezky voní a měla jsem po ní hebčí vlasy, ale s růstem vlasů mi vůbec nepomohla! Ani jsem teda upřímně nečekala, že by fakt fungovala, ale jsem zoufalec a chci delší vlasy, takže jsem jí chtěla jí chtěla dát šanci. A neprospěla! Po dlouhých vlasech ale toužím pořád, takže jestli máte nějaké tipy na to, jak vlasy popohnat v růstu, tak sem s nimi!:)
 
Dove Invisible dry  Antiperspirant – Deodoranty někam extra neřeším a celkem často je střídám. Tenhle byl celkem fajn. Má teda takovou dost těžkou vůni, která asi není pro každého, ale jinak nezanechává bílé stopy a vůni v podpaží udrží dlouho. Zabránit pocení dokáže asi tak jako všechny deodoranty z drogérie, takže NIJAK!:-D
Soap and Glory tělové máslo – přivezla jsem si ho z Anglie a milovala jsem ho! Snad nejvoňavější tělové máslo, které jsem kdy měla:)
Neutrogena Visibly Clear Blackhead Eliminating – Peelingy od Neutrogeny mám z drogérie asi nejraději. Tenhle je na černé tečky, které sice nemám, ale i tak mi vyhovoval. Po jeho použití jsem měla pocit, že mám pleť krásně vyčištěnou a jemnější na dotek. Navíc nevysušuje, jako to mají nějaké peelingy ve zvyku.
Neutrogena krém na ruce – Asi jeden z nejlepších krémů na ruce co jsem kdy měla. Suché ruce dokáže krásně hydratovat a zanechává je tak krásně jemné a hydratované po dlouhou dobu. Je sice hrozně tuhý, takže se blbě roztírá, ale jinak je super!
The Body Shop Seaweed Clarifying night treatment - Noční krémy vůbec nepoužívám. Kdysi jsem zkoušela noční krém od Nivei a Garnier, ale nebyli mi vůbec příjemné, protože byly hodně hutné a mastné, takže jsem je přestala používat úplně. Tenhle jsem si kupovala ještě, když jsem pracovala na letišti a měla jsem na něj tenkrát asi 70% zaměstnaneckou slevu, takže jsem si ho prostě musela koupit! A byl hrozně fajn, protože pleť hydratoval a byl takový hodně tekutý, na pleti lehounký a rychle se vsakoval, takže mi na rozdíl od tamtěch vůbec nevadil. Ale beztak se bez nočního krému v pohodě obejdu:)

Astor Skin Mach makeup – Kosmetiku Astor sice tak nějak v drogérii přehlížím, ale tenhle makeup mě mile překvapil. Byla jsem s ním hrozně spokojená a přemýšlím, že si ho koupím znovu. Na recenzi o něm se můžete podívat zde.
Loreal Tekuté oční linky Super Liner Duo - Tyhle tekuté oční linky jsem si kupovala čistě proto, že jsem viděla, že je používá Cher Lloyd:) Jsou hodně intenzivně černé. Štěteček je celkem tlustý, takže asi nebude vyhovovat každému, ale mě osobně se s nimi linka dělá dobře. Drží perfektně a přes den se vůbec nerozmazávají.
 Elf Eyelid Primar – U téhle báze podle mě kvalita převýšila cenu. Stojí totiž asi jen 39 Kč a dělá přesně to, co má. Není jí tam sice moc, ale zato se s ní oční stíny neslévají do záhybů a stíny vydrží intenzivnější déle.

pozůstatky z recenzování na tenhle článek:)

Zkoušeli jste nějaké zde zmíněné produkty?:)

30 komentářů:

  1. Souhlasím, produkty od TIGI jsou vážně skvělé:) .. Ten kondicionér John Frieda jsem kupovala ve vídeňské drogérii a po umytí vlasy vypadají úžasně :) Jen po smytí jsou až nepřirozeně hladký :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je pravda:-D Toho jsem si taky všimla, že vážně ty vlasy po umytí byly vážně neuvěřitelně hladký:)

      Vymazat
  2. Neutrogena na ruce je už asi 10 let můj svatý grál :)..a máslo Soap and Glory chci už dlouho vyzkoušet, viděla jsem ho kdysi na nějakém britském beauty blogu, kde ho hrozně chválili :)
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Produkty Soap and Glory právě chválí všechny britské blogerky, takže jsem po nich taky zatoužila a když jsem byla minulý rok v Anglii, tak jsem neodolala:)

      Vymazat
  3. Kouknu v drogerce na oční linky a popřemýšlím nad bází! Za mě děkuji za tipy! :)
    http://mijacek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Od Lee mám ráda suchý šampon. Po všech těch pokusech je tenhle první, který funguje! Co se toho růstu týče, zkus je o centimetr nebo dva zkrátit, mně po zkrácení vždycky ty vlasy rostou jako šílené.=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem ještě nezkoušela, ale už jsem o něm slyšela, že je dobrý. Určitě ho taky vyzkouším!:) a jj já právě jednou za tři měsíce chodím ke kadeřnici, která mi konečky malinko stříhá, ale stejně se mi už prostě drží na jedné délce:(

      Vymazat
  5. Makeup od Astoru mám taky, ale zřejmě se opět vrátím ke své stálici od Rimmelu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten šampon pro kudrnaté vlasy mě docela zaujal :)
    Moc hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle peeling zrovna používám a je fajn, ale nepříjde mi že by po něm bylo méně černých teček.. :D ! Jinak jsem neměla asi nic a docela jsi mě na některé produkty navnadila..

    OdpovědětVymazat
  8. Soap and Glory výrobky mají ty nejlepší vůně <3 Škoda, že se tady neprodavají, jako spousta dalších super věcí. Ten olejíček na vlasy chci už dlouho zkusit, fakt je tak drahý jak píšeš? :( Dala bys mi prosím odkaz na tu stránku, kde jsi ho sehnala? Děkuji moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají právě:) a olejíček jsem kupovala tady http://www.kadernicke-potreby.com/p/4471/pece-s-arganovym-olejem-moroccanoil-oil-treatment teď ho tam mají slevněný z 650 kč na 399 Kč:)

      Vymazat
  9. Wow, tak to je paráda. Dala sis s tím pořádnou práci. Moc hezké :) Nic z produktů jsem sice nevyzkoušela, ale takovéto recenze mě k tomu vždycky dokopou :)

    OdpovědětVymazat
  10. Toto všechno nemám snad vypotřebováno ani za celý rok! :DD

    OdpovědětVymazat
  11. Tak porozmýšľam nad tou drahšou vlasovou kozmetikou, no mám svoje dobré šampóny aj z lacnejšej katégórie, čiže sa zaobídem bez drahších :) Mejkap nepoužívam a mne aby asi tiež tá hrubšia linka nevyhovovala, pretože mám rada uzunkú linku :)
    Podkladovú bázu túto od ELFu chvália skoro všetky blogerky, takže som o jej kvalitách presvedčená :)
    To maslo by so chcela aj ja..ach...popozerám sa po ňom až budem v Anglicku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím, že Šampony se dají určitě sehnat i levnější normálně v drogérce a taky se bez těch dražších v pohodě obejdu:) a jestli budeš mít možnost tak máslo určitě vyzkoušej! Stojí za to!:)

      Vymazat
  12. ten deo od dove je super mám ho a som spokojná :) Tiež som pred nedávnom vypotrebovala Astor make up a tiež som bola spokojná :) To maslo musím mať ! vyzerá fantasticky

    OdpovědětVymazat
  13. už dlouho hledám šampón na kudrnaté vlasy, asi tenhle vyzkouším :) děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
  14. JF je super, vždycky si dělám zásobu když jsem nebo je někdo známý v Německu :)

    OdpovědětVymazat
  15. wooow to čučím tolik věcích vypotřebovaných! Já mám snad všecko věčně! :/

    http://eattrainbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. tolik věcí vypotřebovaných :O, wow, já jsem docela na tyhle věci - něco si na sebe patlat pravidelně nejsem protože buď na to nemám náladu takže mi všechno hezky vydrží:D určitě se kouknu na ty linky od Cher Lloyd :)

    www.weird-true.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. aj ja by som chcela mať toľko vypotrebovaných vecí. :D pekný blog, poývam ťa na giveaway ku mne na blog. http://dommie-world.blogspot.sk/2013/07/giveaway.html

    OdpovědětVymazat