neděle 16. června 2013

May Favourites!

Ahoooj:) Stydím se, že mi trvalo, tak dlouho, než jsem se ozvala:) Ale nějak jsem na blog neměla náladu, po tak dlouhé pauzičce a musela bych se do psaní článku vyloženě nutit, což se mi nechtělo….Každopádně dneska jsem se opět dala do nálady na blogování a jsem připravena zase pořádně začít:) Musím se Vám pochlubit, že jsem ve středu úspěšně zvládla státnice a obhájila bakalářku dokonce na jedničku!:) Moc moc děkuju všem, kteří mi drželi palce! Jste vážně nejhodnější!:* Já teda měla takové hrozné štěstí na otázky, že to snad ani nebylo možný:-D Ale prostě díky bohu, mám to za sebou a už se nemusím učit! Takový Uuuuuf:)  
A k článku:) Dneska teda nebude článek My weekly diary, protože jsem vůbec, ale vůbec nic nefotila (já ostuda). Ale bude to shrnutí favoritů za květen, na které už je teď v polovině června teda trochu pozdě, ale tak doufám, že Vám to i přesto nevadí a rádi se na ně podíváte:) 
Neutrogena Visible Clear Peeling s příchutí limetky a mandarinky – Jeden ze tří produktů, které jsem si přivezla z Berlína:) Myslím, že u nás ještě pořád k dostání není, že?:) To je škoda, protože já osobně jsem s ním vážně spokojená a přijde mi, že pleť krásně vyčistí. Navíc mě nevysušuje, ani po něm nemám takový ten nepříjemný pocit vypnuté pokožky, jako některé peelingy mohou zanechávat. A když osobně preferuji jiné vůně, než mandarinku a limentku, tak musím říct, že tenhle peeling voní vážně krásně:)
Aussie 3 Minute Miracle – Na tenhle balzám jsem slyšela samé rozdílné názory. Pro někoho je to zázrak, který krásně oživí zničené vlasy a pro někoho je to jen obyčejný kondicionér, u kterého se žádný zázrak nekoná. Asi hodně záleží na typu Vašich vlasů:) Já se spíše řadím k té první skupině. I když zázrak je asi silné slovo:) Vyléčit zničené vlasy podle mě nedokáže nic! Ale tenhle balzám je krásně zjemní a vlasy mám po něm neuvěřitelně hebké a alespoň na první pohled oživené:) Jediné, co mi na něm vadí je vůně. Já mám s vůni aloe vera a jojoby a abych řekla pravdu, tak mi to připomíná vůni starých lidí:-D Navíc je dost intenzivní, takže když jsem ho vezla z Berlína v kufru, tak mi po této nepěkné vůni smrdělo všechno oblečení. Takže až budu v Anglii, tak si ho znovu určitě pořídím, jen si musím dát bacha a sáhnout po tom druhém, který prý voní jako žvýkačka:)
NYX rtěnka v odstínu 620 Paris – Hrozně bych si přála, aby kosmetika NYX dorazila i k nám do obchodů. Láká mě u ní snad úplně všechno. Ale toho se bohužel asi nikdy nedočkám:-D  Tahle rtěnka má krásnou barvičku. Je to taková tmavší růžová, která je podle mě vhodná na každodenní nošení. Na fotce vypadá malinko tmavší, než je ve skutečnosti. Je krásně krémová a dobře pigmentovaná.
Řasenka Avon Super Shock Max – Vzhledem k tomu, že jsem v květnu a začátkem června nikam moc nechodila, kvůli učení, skoro jsem se nemalovala. Používala jsem tak maximálně řasenku a korektor, když už jsem musela. Tahle řasenka od Avonu mě hodně překvapila. Je vážně ale vážně dobrá! Vyhovuje mi u ní kartáček i to, jak řasy krásně zhustí a neslepí. Kvůli tomu, že stojí kolem 100 Kč se jednoznačně řadí mezi jednu z nejlepších řasenek, co jsem kdy vyzkoušela.
Paletka korektorů Elf – 4 odstíny korektorů pro 4 roční období. Na to, že stály ani ne 100 Kč  jsou tyhle korektory krásně krémové a v pohodě zakryjí nedostatky i kruhy pod očima. Sice je potřeba je nanést v silnější vrstvě, aby kryly opravdu pořádně. Jinak si ale myslím, že za tu cenu je tohle skvělý výrobek:) 

Favorite Movie –The Call// Tísňová linka
Vůbec jsem si nemohla vzpomenou, jaké filmy jsem v květnu viděla. Asi to bude proto, že jsem jich moc neviděla, že:-D Už se těším, až to tenhle měsíc napravím:) Na film Na lince, jsem se byla podívat v kině, protože mě zaujal už při traileru, i když  bych spíše nedoporučovala se na trailer moc nekoukat předem, protože je v něm skoro všechno prozrazeno a už z něho Vám bude jasné, jak to dopadne:) Každopádně je to skvělý thriller! Halle Berry pracuje jako operátorka tísňové linky a zavolá jí tam slečna, která je uvězněná v kufru od auta a právě se stala obětí únosu a Halle se jí pak snaží zachránit.Úplný konec mi teda přišel totálně nelogický, ale tak, když ho opomenete, tak je to neuvěřitelně napínavá podívaná:)

Favourite album – Macklemore & Ryan Lewis - The Heist 
Až do května jsem žila zahrabaná pod nějakým kamenem a vůbec jsem Macklemora neznala!:-D A i když jsem na rap nikdy moc nebyla, Macklemore se mi vážně hrozně líbí! Už mám doma stažené snad všechny cd, co kdy vydal a jeho hudba a texty mě neuvěřitelně baví!

Favourite TV Show – Awkward
Jeden z nejvtipnějších seriálu, co jsem, kdy viděla! Hlavní postava Jenny je mi hrozně moc sympatická a miluju to, jak je to vypráví ona ze svého pohledu:) Jediná věc, která mi vadí je to, že je to jeden z těch seriálů, co má neuvěřitelně krátké díly, takže ho budete mít zkouknutý hned:) Jako 20 minut jeden díl? Promiň?:-D

Favourite song - Macklemore & Ryan Lewis - Thrift Shop

I když mám jsem měla v květnu dost oblíbených písniček, tak tuhle jsem jela hlavně začátkem května pořád dokola:) 

26 komentářů:

  1. Stejně jako ty Markét, mám taky nejraději tuhle řasenku Super Shock Max z Avonu, je vážně výborná :) A gratuluju ke státnicím, jsi šikulka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Balzám na vlasy mě zaujal teda, vypadá moc dobře! A gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!:) A jestli budeš mít možnost, tak ho vyzkoušej:)

      Vymazat
  3. Moc ti gratuluju, Markét :)* Jinak Aussie jsem si předevčírem taky koupila, tak jsem na něj zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Šári!:* A tak to se budu u tebe těšit na recenzi!:)

      Vymazat
  4. Gratuluji k úspěchu:)
    Ale musím tě sprdnout, zase jsi napsala "Na lince" místo správného "Tísňová linka"!!!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé už podruhý viď:-D Já nevim, co furt mám s tou linkou:-D A děkuju moc!:)

      Vymazat
  5. si šikovna gratulujem, neutrogenu som ešte neskúšala

    http://romy-page.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. na tu riasenku z avonu som robila mini recenziu, len mala trochu iný obal :D bola som s ňou spokojná asi tak polovične, ale nebola zlá :)
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  7. Ta rtěnka vypadá skvěle! A hlavně: gratuluju! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Juchůůůů!!!! Gratuluju!!! Mam velikánskou radost, jsi šikulka!!!! Slečno bakalářko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Andy!:) Ani nevíš, jak jsem štastná, že to mám za sebou:) Byly to vážně nervy:)

      Vymazat
  9. Gratuluju k obrovskému úspěchu!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. už dlho si chcem kúpiť nejaký produkt Aussie tak možno konečne vyskúšam :) moje vlasy si zaslúžia zregenerovať

    OdpovědětVymazat
  11. Ten peeling od neutrogeny ještě u nás určitě není, alespoň já jsem ho ještě nikde neviděla, ten jejich růžový je taky super, moc jsem si ho oblíbila. Aussie jsem si taky pořídila a jsem spokojená s výsledky takže jsem ráda, že taky patřím ke skupině, které pomohl :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj taky si myslím, že není:) a Aussie by se taky mohl prodávat i u nás si myslím:-D

      Vymazat
  12. To vypadá na super kosmetiku. Na Aussi jsem taky někdy zvědavá, řasenky z Avonu jsou vážně fajn, rtěnka má moc hezký odstín a Macklemore je skvělej ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Ja mela Aussie fialovy a vonel jako Tutti Frutti bombonky, nejlepsi vune, jakou jsem kdy nasla u samponu a kondicioneru! A vydrzi i dlouho. Budes spokojena.

    OdpovědětVymazat