sobota 22. června 2013

Summer Outfit!

Ahoojky:) Po stopadesáti tisíci letech přidávám outfitový článek:) Snad je teď začnu fotit častěji, když už mám konečně volno:) A jak si užíváte teplého počasí? Já taková vedra vyloženě nesnáším! Mně stačí maximálně něco málo přes dvacet stupňů.. Takovéhle vedro, jako bylo teď, akceptuju jenom u moře. Tady v čechách to opravdu nemám ráda. Nemám totiž ani bazén ani klimatizaci, takže si přeju ochazení prosím:-D Se všemi, kteří musí být celý víkend v práci jako já, soucítím a všem, kteří nemusí, přeji krásný zbytek víkendu!:)







Sukně - Pull and Bear // crop top - Topshop // řetěz - H&M // čelenka - H&M // sandálky - Promod //

30 komentářů:

  1. Markét, jako vždy jsi na 1* :) Moc se mi líbí tvé náramky a sukýnka, vypadáš jako roztomilá holčička :) Na mě horka taky moc nejsou, obzvlášť, když jsem ve městě, to vyloženě trpím..Ale něco jiného to je u vody a s klímou, přesně jak píšeš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Vrátinko! Ty mě vždycky potěšíš!:)

      Vymazat
  2. Lovely summer outfit for a pretty young girl) You look awsome) Thanks for sharing such a nice post!
    Have a happy time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.com

    OdpovědětVymazat
  3. Bože ty jsi nádherná...sice po dlouhé době, ale stojí za to! Jsi nesmírně roztomilá, takový styl je skvělý. sukně, krátké tričko, čelenka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Markétko, to sluníčko Ti sluší:-). Moc se mi líbí ty detaily na sukni, je to originální a okamžitě to přiláká pohledy. A ty nehty - taky super:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Libi se mi kombinace barev. Ty dve primo miluji :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, tobě to zase tolik sluší! S vedrem jsem na tom stejně, ale to už víš :))

    OdpovědětVymazat
  7. krásná:) jinak, co to máš přesně za tetování na prstu?:))

    OdpovědětVymazat
  8. Hey,
    super sweet summer outfit and the naildesign is sweet too.
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  9. Jééééj krásny outfit a samozrejme ty :) XOXO -N
    http://believeforever-n.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Velice pekne a povedene :) libi moc moc

    OdpovědětVymazat
  11. Hrozně moc ti to sluší!:)
    Musím říct, že jsi hrozně krásná a roztomilá :D :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný outfit!:) letní a romantický♥ moc se mi líbí ty náramky!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Outfit se ti velice povedl! :) To triko, sukně dokonalé! :)

    OdpovědětVymazat
  14. to krátke tričko je skvelé.:)) tiež nemám ani bazén ani klímu a varím sa.:D

    OdpovědětVymazat
  15. Náramky <3 Moc ti to sluší Markétko! To teplo bylo zničující u nás už to z 30 stupňu spadlo na tech 26 a hned je lépe :) Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  16. jéé tobě to sluší! :) a teda palec hore k tomu tričku s rukávama, to bych asi chcípla na roztání :D

    OdpovědětVymazat
  17. krátký top je skvělý! těším se, až se začnou v létě víc objevovat na ulicích. Teda snad :D :)

    OdpovědětVymazat
  18. nádherný outfit!<3 moc ti to sluší:) Ty náramky jsou supeer.
    Máš krásný blog:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadá to hodně zajimavě! A ty nehty máš užasné :)

    OdpovědětVymazat
  20. ty náramky jsou opravdu krásný:)
    a nehty taky:) prostě celý outfit je pěkný:)

    OdpovědětVymazat
  21. si krásna <33 inak úžasné nechty :)
    BeeKey

    OdpovědětVymazat