čtvrtek 20. června 2013

TAG - 7 smrtelných hříchů!

Ahoooj:) Tak po delší době opět jeden zábavný TAG, který koluje po youtube pod anglickým názvem the 7 deadly sins of beauty a jde v podstatě o to, že k sedmi smrtelným hříchům přiřadíte nějaký kosmetický produkt, který Vám na dané hříchy pasuje:) ( šestou otázku teda někdo asi vymýšlel potmě, protože s kosmetikou vůbec nesouvisí, ale tak neřešíme:)

1. LAKOTA - Jaký nejlevnější a nejdražší kosmetický výrobek vlastníš?
Nejlevnější výrobek, který vlastním, budou asi laky na nehty od Maybelline, NYC, S-he a od Essence. Ty od Maybelline mě stály nějakých 30 Kč a ostatní taky tak nějak:) Nejdražším výrobkem, kterým vlastním jsou pak jediné dva výrobky, které vlastním z té dražší kategorie kosmetiky, což je pro mě ta, která se neprodává běžně v drogériích. Jedná se o mojí milovanou paletku Naked, která stála +- 1300 Kč a můj milovaný makeup od Clinique.


 2. HNĚV - Který produkt miluješ ale zároveň nenávidíš?
Bronzer! Hrozně se mi líbí, když ho vidím na ostatních slečnách a obdivuji, když si s ním někdo dokáže krásně vykonturovat tváře tak, že vypadá v obličeji štíhlejší. Z nějakého neznámého důvodu, ale nedokážu zařídit, aby vypadal dobře i na mně…

 3. OBŽÉRSTVÍ - Který kosmetický produkt ti nejvíce chutná?
Tak to budou určitě nějaké balzámky na rty. Speciálně scrub na rty a tónovací balzám od Lushe, které vlastním, jsou naprostá mňamka!:)

 4. LENOST - Který kosmetický produkt z kosmetiky vynecháváš?
Já ani tak nemám problém s tím, se každý den mazat nějakým tělovým mlékem, jak jsem viděla a četla u spousty lidí. To já si vyloženě vychutnávám:) Ale co vůbec nepoužívám, jsou různé báze pod makeup a pod oční stíny, a to i přes to, že je mám doma. Bázi pod makeup jsem použila jen párkrát a to bylo jen na nějakou speciální událost, kdy jsem si na přípravě makeupu dala více záležet. Ale ani jsem popravdě nezaznamenala nějakou změnu…  Bázi pod oční stíny jsem si dala za úkol používat více, protože mi stíny celý den rozhodně nevydrží. A od té doby, co jsem si přivezla novou krásnou nejlepší bázi pod oční stíny od NYX z Německa jsem si říkala, jak hrozně jí budu používat a že by byla škoda, kdybych si nevšímala i jí… No co Vám budu povídat, stejně na ní pořád zapomínám!

5. PÝCHA - Jaký kosmetický produkt ti dodává nejvíce sebevědomí?
Produkt, který mi dodává nejvíce sebevědomí, je určitě samotný makeup. Vzhledem k tomu, že mám celkem problematickou pleť, si připadám mnohem lépe potom, co mi ji makeup sjednotí a zakryje nedostatky.

6. SMILSTVO - Co tě nejvíce přitahuje na druhém pohlaví?
charisma, inteligence, hlas,smysl pro humor, upravený vzhled...kupříkladu:

7. ZÁVIST - Co bys nejraději v současné době dostala dárkem?
Takových věcí by se našlo víc, ale momentálně mám nejvíc spadeno na nové laky na rty Apocalips od Rimmelu, takže asi ty:)

Klidně mi napište jaké Vaše kosmetické produkty Vám pasují k nějakému zde uvedenému hříchu!:) 

38 komentářů:

  1. Super Tag, Markét, moc se mi líbí :) Jestli můžu, půjčím si ho ;)
    P.S. S chlapama to máme stejně :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky napsané Markét :) ke smylstvu jsi volila fotky moc dobře :D :))

    OdpovědětVymazat
  3. Super tag) S tou tvářenkou jsme na tom stejně. Nechápu, jak to někdo dokáže tak hezky nanést na to správné místo :D

    OdpovědětVymazat
  4. A jak jsi spokojená s tím Clinique makeupem? Slyšela jsem na něj zvěsti, že si prý pleť zvykne a jak ho přestaneš používat, pleť se opupínkuje.. =/ Právě si brousím zuby taky na jeden od nich, ale po tomto nevím.
    PS: Smilstvo s měkkým "i"..
    (mitsuuko.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, už jsem opravila:) a já jsem s ním dost spokojená a nemám pocit, že by se mi zhoršila pleť vyloženě proto, že bych ho přestala používat..Já mám s akné dlouhodobý problém a stále s ním bojuju.. Ani si teda nemyslím,že by se mi kvůli němu přestalo tvořit, jak píšou na obalu, ale právě se mi líbí, jaké má krytí a mám pocit, že se mi po něm tolik nemastí pleť, že ji hezky zmatní:)

      Vymazat
  5. Taky se mažu ráda všemi mléky :) a taky neumím s bronzerem..vlastně já se o konturování obličeje radši vůbec nepokouším :p..
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky raději ne..jenom fakt výjimečně, ale pak se mi to stejně na mě nelíbí:-D

      Vymazat
  6. Já mám stejný problém jako ty s těmi podkladovými bázemi :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasná kozmetika! Strašne sa mi páči ten mint a bledoružový lak na prvej fotke! :3

    Pozývam ťa na giveaway ku mne na blog!

    OdpovědětVymazat
  8. Ty laky na rty mě zaujaly, vůbec jsem nevěděla, že něco takového existuje. Taky se cítím mnohem lépe se sjednoceným obličejem a zakrytými nedostatky.

    OdpovědětVymazat
  9. Ti chlapi uprostřed kosmetického tagu mě pobavili :)
    Mohla bych ho taky použít u sebe? :D akorát ti chlapci se nám líbí skoro úplně stejní (Harry, Ryan, Channing, Adam :D).

    A jaký je ten healthymix od Bourjois? Už dlouho mám na něj zálusk ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj jasně, že mohla!:) a komu by se nelíbili?:-D
      A s tímhle makeupem jsem hrozně spokojená! Sice je podle mě na drogérkový makeup dost předražený, ale přijde mi vážně dobrý! krásně voní, sjednotí pleť, krytí je tak střední a vždycky, když si ho nanesu, tak se mi hrozně líbí, jak pleť krásně rozzáří:)

      Vymazat
  10. Markétko konturování bronzerem je pro mě stejnou záhadou jako vlny žehličkou..můžu vidět 100000000videí na youtube a stejně jsem asi levej debil nebo nevim :( :D
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to sme na to tak isto,pretože si môžem pozrieť návod a aj tak sa mi to nepodarí ako vo videu :/ :D

      Vymazat
  11. i když mě tagy o kosmetice většinoi moc nebaví, tak tenhle byl super =)

    OdpovědětVymazat
  12. Na klucích mě přitahují modré oči a svaly :DD:))

    OdpovědětVymazat
  13. máš hezkou kosmetiku Markétko :) líbí se mi ty roztomilý scruby.

    OdpovědětVymazat
  14. Miluji tenhle TAG! Tobě se moc povedl!

    OdpovědětVymazat
  15. Super tag, na tú paletku naked si šetrím no mám taký pocit že nenašterím :DD
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  16. Bronzer je pro mě jedna velká záhada, vždycky když ho zkouším, vypadám jako blbec :D
    A jak to tak čtu, napadlo mě, že už si vůbec nepamatuju, con jsem do tohohle TAGu psala já :D

    OdpovědětVymazat
  17. Jé, mám stejný make-up!:)
    A ukázka chlapů..tleskám:D

    OdpovědětVymazat
  18. Great post! Great blog,so I'm a new follower on GFC =)

    OdpovědětVymazat
  19. Ty scrubíky od LUSH mě lákají, všichni si je chválí, tak si je taky budu muset konečně pořídit:)

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý tag, ja súhlasím s tým bronzerom pretože sa stále snažím nejak sa s tým pohrať ale nikdy nie som spokojná, cvikom na to ale určite prídem ! aa dala si dobré príklady opačného pohlavia! :D + závidím NAKED :P

    OdpovědětVymazat
  21. to je inak dobrý tag! a adam levine, dala by som si povedať. :D

    OdpovědětVymazat
  22. Jéé,to snad časem udělám taky,super článek:D

    OdpovědětVymazat
  23. Bože tu podkladovou bázi přímo miluju!! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Markétka skvelo si tento TAG spracovala :) a ty chalani!! :3 ♥ A môžem sa spýtať aký odtien laku je ten NYC lak?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Kristínko:) je to odstín 224B Time Square

      Vymazat
    2. Vážne krásny odtien :) Pozývam ťa tu na na svoju GA:
      Giveaway

      Vymazat
  25. úžaasný tag!

    http://eattrainbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat