pondělí 3. června 2013

Things That Made My Monday!

Ahoj:) Jak se máte?:) Nemůžu uvěřit tomu, že už je červen! Hrozně rychle to utíká, navíc to počasí tomu vážně vůbec neodpovídá..Déšť nám to tu trochu komplikuje..U nás ve městě už je vyhlášen třetí povodňový stupeň a část města už je u nás zatopena... Takže se všichni modlíme, aby to už začalo klesat...Snad zítra má přestat pršet? Zatím to moc dobře nevypadá..Ale tak snad!:) Chtěla bych Vám ještě říct, že tu teď týden nebudu, musím se učit na státnice, které mám příští středu a blog by mě nenechal!:-D Tak doufám, že jste všichni v pořádku a mějte se,co nejlíp to půjde! Doufám, že Vás obrázky alespoň trochu v takovém počasí potěší! Pa:)
Zdroj: weheartit.comFavim.com, tumrl.com

To, že už je červen:)
Vystresovaná a roztomilá Rory:)
Tenhle vtipně nařízený budík:-D
Tohle zděšení z fronty:-D
Tenhle povzbudivý obrázek:)
Takhle vtipná taneční zpráva:)
Tenhle vražedný pohled:-D
Tyhle způsoby uklízení:-D
Táta v sukni!:-D Miluju ten film:)
Tyhle důkazy přátelství:)
Zlodějíček Robert:-D
Tenhle důkaz, že můžeme být vlastně všichni Batmanem:-D
Tyhle taneční pohyby:-D
Tahle zpráva:-D
Tyhle vtipná trička, co mají momentálně v H&M
Hladový Joey:-D
Sexy Adam

32 komentářů:

  1. Hodně síly a štěstí ke státnicím Markétko! Alarm a trička mě pobavily, Adam je krásnej a Tátu v sukni taky miluju :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak toto je jeden z najlepších randomov :D mega ma pobavili niektoré, hlavne v tom s upratovaním sa vidím :D

    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  3. Markétko, hodně sil a nervů při učení! Ty to zvládneš!!! Moc na tebe myslim! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to želám príjemné učenie :) Super článok ;)
    Andy:)

    OdpovědětVymazat
  5. Super jako vždy! :D Taky mám hrozně moc učení :( Tak hodně štěstí a hlavně ať už neprší! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať ti to učení taky rychleji utíká a leze do hlavy!:)

      Vymazat
  6. Háá, ten poslední obrázek :D :D Já mám ve středu přímačky zase...jestli se tam teda vůbec dostanu kvůli tomu počasí.

    OdpovědětVymazat
  7. Článek jako vždy super, děkuji moc za komentář, ale nemáš se náhodou už učit čúzino??? :D
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-DD Jo:-D Však já mám pauzičku:-DD už se učíííím:-D

      Vymazat
  8. Ach jááj. Ja si už ani neviem predstaviť pondelky bez tohto tvojho článku :) Hneď lepší začiatok týždňa :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hasiči z vedlejšího městyse jeli vypomáhat do Prahy:) Takže to všechno je drsné. Všude povodně. Snad se to zlepší a červen bude takový jako dříve!:))
    Hodně štěstí u státnic!

    OdpovědětVymazat
  10. Moje oblíbené pondělí díky této rubrice :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Hodně štěstí! Docela ti závidím..mě čekají teprve přijímačky...:(
    A obrázky..:D nejlepší je hledá se nemo:D

    OdpovědětVymazat
  12. Ty povodně jsou hrozné, držte se!;)

    OdpovědětVymazat
  13. Hodně štěstí u státnic, já na to jdu den po tobě a říkám si kéž bych byla jako Rory :D A to s tím Batmanem mě taky dostalo :D M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  14. Držte se, snad už to bude klesat! :) A držím palce u státnic! :)
    Miluju Rory♥ Vždycky se mi v Gilmorkách strašně líbila a chtěla jsem být jako ona :D
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  15. ja mám tak rada tieto tvoje články! :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  16. The photos on your blog just make my day!

    OdpovědětVymazat