čtvrtek 27. června 2013

My Nail Polish Collection!

Ahooj:) Už tu dlouho nebyla žádná z mých sbírek:) Dneska Vám ukážu jednu, kterou jsem měla v plánu ukázat už delší dobu. Jedná se o mojí kolekci laků na nehty:) Laky na nehty absolutně zbožňuju! Pamatuji si, že když jsem byla na střední, kupovala jsem si nějaké nové laky neustále. Teď už jen zřídkakdy, ale stejně se mi za ty léta moje sbírka pěkně rozrostla..
Není to tak dávno, co se mě kamarádka ptala, kolik mám asi tak laků a já jí s úplným přesvědčením odpověděla, že víc, jak 60 to určitě nebude..Je..a je to mnohem víc, než 60! Dneska jsem z hrůzou zjistila, že jich mám téměř 100!! Celkem mě to číslo překvapilo. Nevím, jestli se mám víc stydět, nebo být na svou sbírku spíš pyšná:-D Každopádně je to určitě mnohem víc, než potřebuju, ale zase je fakt, že používám tak nějak všechny. Lak na nehty měním tak po třech dnech:) Kdyžtak se mě prosím neptejte, proč mám nějaké úplně identické odstíny víckrát. Já nevím!:-D Ale kdyby jste chtěli vědět název a odstín nějakého konkrétního laku, tak se určitě ptejte v komentářích:)







Taky zbožňujete laky na nehty?:) Kolik jich ve své sbírce máte?:)

35 komentářů:

  1. Aaa, boží sbírka! Miluji laky na nehty <3

    OdpovědětVymazat
  2. pekna zbierka!!
    Pozyvam ta na GA http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2013/06/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná sbírka :) Mně ta moje přišla relativně v mezích, když bylo číslo do 100 a říkala jsem si, že výš nesmím a za každý nový vyřadím jeden starý... No ale moc to nedopadlo :D

    OdpovědětVymazat
  4. laky na nehty jsou neřest, také na nich ujíždím!

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, tak to je fakt velké číslo :D. Vidím tam pár od NYC, které taky mám :)
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, to je sbírka, strašně se mi líbí ty od Rimmelu na první fotce a ty od Yves Rocher :)..Mám se stydět, když Ti řeknu přesně kolik jich oproti Tobě mám? ..Pouhých 22 laků! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky krása!:) 22 by bohatě stačilo i mě:) Nevim, proč jich mám tolik:-D

      Vymazat
  7. Pamätám si na časy, keď som mala strašne dlhé, pekné a zdravé nechty. Vtedy moja sestra nerobila nič iné, iba mi ich pilníkovala a lakovala. Pamätám si na to, aké bláznivé veci povymýšľala. Teraz mi šli nechty nejako dole vodou, začala som si ich hrýzť a začali sa lámať, takže som si ich tak často nelakovala. Ale ako tak pozerám teraz, začínajú zdravo rásť, takže si budem musieť zaobstarať nejakú zbierku! Určite sa inšpirujem tvojimi fotkami, pretože niektoré kúsky sú fakt zaujímavé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře, že už se ti zase dávají do pořádku:)

      Vymazat
  8. Skvělá sbírka hlavně ty odstíny jsou pěkné, já si už konečně potřebuju pořídit nějaké odstíny v tělové barvě, nebo takové hnědé :D

    OdpovědětVymazat
  9. 100 lakov na nechty? :DD ja ich mám len pár a používam jeden, aj to len občas.:DD

    OdpovědětVymazat
  10. Teda Markét, to je mega sbírka ti povím.. Já se svými 20 laky se mohu jít tak maximálně bodnout :-D. Myslím, že dokonce života si žádný nemusíš koupit :-D. Jinak nejvíc se mi líbí pastelové barvy, na které jsem teď nějak zatížená :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslim, ale už teď vím, že to nevydržím:-D

      Vymazat
  11. Tak tomu sa hovorí teda riadna zbierka :)) Rimmel Lycra pro sú moje najobľúbenejšie :))

    OdpovědětVymazat
  12. no tyjo, to jich máš požehnaně:D já jsem donedávna měla měla jen 9, ale za poslední dva týdny jsem si koupila 7 a lakování nehtů mě začalo hrozně bavit:D

    OdpovědětVymazat
  13. Krása:) Spočítám a napíšu (a asi se budu hodně divit:D)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je jich přesně 50!:D

      Vymazat
    2. Tak to jich máš taky dost:) Já už to musím zastavit, už ani nepotřebuju, aby se mi sbírka rozrůstala:-D

      Vymazat
  14. Bohatá sbírka Markétko ;) tmavě zelený se třpytkami se zdá skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  15. wáu super zbierka :) pestré farby od výmyslu sveta :D
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nádhera! Zrovna mám na rukách Rimmel Violet. Rimmel laky jsem si moc oblíbila, skvěle drží.

    OdpovědětVymazat
  17. Páni, tak to je úžasná sbírka! Já se s těma svými 15ti můžu jít zahrabat. :D

    OdpovědětVymazat
  18. Krásná sbírka, samý super odstíny :) Já jich mám přes 40 a dneska jsem jim koupila nového brášku :D

    OdpovědětVymazat
  19. Moc hezká sbírka. Já si myslela, že mám laků moc, ale ve srovnání s tebou jsem začátečník :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tvoje nehty musí měnit barvu každý den! :D
    Taková super sbírka!

    OdpovědětVymazat
  21. Hey you´ve a great blog!
    Please check out mine :)
    And if you want we can follow each other here,
    on bloglovin and via GFC?
    Let me know!
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  22. To je nádherná sbírka :)! Já se bojím spočítat, ale myslím, že stovku bych ještě nedala, doufám :D.

    OdpovědětVymazat
  23. WOW, a já si myslela, že mých 30 je moc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ja jich mám presne 30 a jak vidis, opravdu jich neni moc, musime pridat. :-D Samozrejme, ze sbirka je to pekna, neni nad to mit sladene i nehty. :-)

      Vymazat
  24. závist! :) fakt boží, taky by se mi jich tolik líbilo :D

    OdpovědětVymazat
  25. fúúú, riadne veľkú zbierku máš, najviac sa mi páčia červené laky, to je u mňa niečo ako závislosť. aj keď nemám až takú veľkú zbierku ako ty. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Rozdýchavam :)) ...všetky sú krásne :) Ja som v tomto smere oveľa (oveľa) nenáročnejšia :)) DayByDay

    OdpovědětVymazat
  27. máš obrovskou sbírku,prosímtě kde kupuješ laky pro lycra já je hledám a nemůžu je najít... myslím že už je neprodávají :(

    http://eattrainbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat