neděle 2. června 2013

My Weekly Diary!

Ahoj:) Dneska mám pro Vás shrnutí mých minulých DVOU týdnů. Minulý týden jsem článek nestihla udělat, ale nashromáždily se mi v počítači nějaké fotky, tak jsem se rozhodla, že to dneska hezky celé shrnu najednou:)
Za prvé bych chtěla říct, že jsem v depresi! Ničí mě představa, že ani ne za dva týdny státnicuji a skoro nic neumím…Nesnáším učení a dělá mi stále větší problém se k němu dokopat..takže už teď vím, že se to stoprocentně všechno nenaučím a budu se muset modlit za otázky..Včera mě ale hrozně potěšilo, když jsem zjistila, že mi můj vedoucí navrhl známku mé bakalářky jedničku! Mně? Za mojí bakalářku? Mojí nejhorší bakalářku, kterou nesnáším a dělala jsem ji s takovým odporem?:-D Jako moc to nechápu a pan profesor je moc hodný, ale teď, abych se na to o to víc připravila, že:)

A co jsem dělala, když jsem se zrovna neutápěla v depresi z učení?:)


Opět jsem chodila s Adélkou do práce a opět jsme byly na výletě v Letňanech, kde jsme byly na filmu Tísňová linka a musím říct, že je bylo hrozně dobrý! Jakože už se mi dlouho takhle žádný film nelíbil! Ten konec byl teda trošku trapnější, ale jinak to bylo neuvěřitelně napínavé! Doporučuji!:)

Jíte burákové máslo? Já ho zkoušela před pár lety a hrozně mi tenkrát nechutnalo a byla jsem z toho tenkrát smutná, protože jsem ho chtěla jíst a vůbec jsem nechápala, jak ho můžou v té Americe tak zbožňovat.. Každopádně všechny americké filmy a seriály mě chtěly vyloženě naštvat, protože ho jedli snad úplně všude! Nakonec jsem neodolala a koupila si ho minulý týden znovu z DM a s překvapením zjistila, že mi tohle chutná a že na něj ani nejsem alergická! Jupí:)

S rodinou jsme slavili táty narozeniny a babičky svátek. Čím jsem starší, tím mám tyhle rodinné oslavy raději:) Na fotce malej a velkej brácha:) Malej brácha Kubíček měl taky vystoupení se školkou, kde děti zpívaly a přednášely různé básničky a písničky a byly u toho hrozně srandovní a roztomilé:)


Poprvé v životě jsem si doma sama barvila vlasy. Zkoušela jsem nový ombré set od Loreal. Měla jsem z toho trochu strach, protože jsem to fakt nikdy nezkoušela, ale nakonec to dobře dopadlo. Možná jsem si to měla nanést ještě malinko výš, aby to bylo víc vidět. Takhle to mám jenom tak decentně, ale i tak to na sobě vidím a líbí se mi to.  Příště budu chytřejší:) Doufám, že to alespoň pár umytí vydrží:) Zkoušely jste taky někdo už tyhle nové ombré sety?


Konečně nám dorazily trička, které jsme si plánovaly vzít na koncert One Direction:-D Od Adél jsem měla zadaný jeden jediný úkol na naší cestu do Berlína a to objednat trička…Selhala jsem!:-D Objednala jsem je pozdě, takže přišly až teď, no..Nevadí:-D Tak na doma budou dobrý:)

Vařila jsem si mňamky! Podle Elišky jsem dělala zapečené těstoviny se sýrem a brokolicí, ke kterým jsem si ještě přidala kuřecí masíčko:) Mňamka! Podle Šárky jsem pak dělala vynikající italské smetanové rizoto! Moc jsem si nevěřila, že ho zvládnu, ale dokázala jsem to a bylo fakt vynikající! Určitě ho vyzkoušejte!:)


Opět jsem ztrácela čas zdobením nehtů:-D

V pondělí jsme taky byly s Adél v agentuře ve snaze zařídit si práci aupair v Anglii na prázdniny. V agentuře jsme byly asi dvě minuty, celkem zbytečně..Dali nám na vyplnění nějaké papíry a v podstatě nám řekli, že Anglii už mají plnou..Což pro nás bylo zklamání, protože chceme jet jedině do Anglie..Takže si to nejspíš pokusíme zařídit na vlastní pěst, ale prostě odjedeme!:) Na fotce můžete vidět, jak ráda si dělám, takové zbytečné cesty vlakem do Prahy:-D

A nakonec celý týden nemůžu přestat poslouchat Jamese Arthura a jeho nové písničky z cd The James Arthur Project. Kdyby jste měli někdo zájem o stažení, tak můžete tady:) 

A jaký byl Váš týden?:)

30 komentářů:

  1. Fajn fotky! :)
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkné fotky, měla jsi hezký týden :-)
    T.

    OdpovědětVymazat
  3. ombré som tiež skúšala, ale potom som sa vrátila ku svojej pôvodnej farbe :) ale tebe to svedčí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Já mám pocit, že se mi to stejně bohužel brzy vymyje:)

      Vymazat
  4. pekné fotky :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem moc ráda, že ti rizoto chutnalo, Markét ;) Jo a velká gratulace k jedničce z bakalářky, já mám navrhnutou dvojku - tak snad to dobře dopadne :D Jinak ani nevíš jak ti rozumim se státnicema...já se budu taky modlit za otázky, nestíham naučit všechny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chutnalo moc!:) A děkuju! A taky gratuluji k dvojce:) A já mám pocit, že ještě neumím nic a ani to modlení mi nepomůže:-D

      Vymazat
  6. Ombré se mi moc líbí, ale asi bych do toho sama nešla. Navíc, mám blond vlasy, tak pochybuju, že by to vůbec mělo nějaký účinek.:-P Gratuluji k jedničce. Dalšího postupu se neboj, většinou u státnic bývají hodní. Určitě se vás budou chtít zbavit.;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám hodně tmavě blond vlasy a taky to tam je vidět jen lehce:-D takže na tvých by to opravdu asi moc vidět nebylo:) a Moc děkuju!:)

      Vymazat
  7. Vlásky se ti povedli a na těch posledních fotkách ti to moc sluší :) Ty vlasy jsou skvělé :) V.

    OdpovědětVymazat
  8. To burákové máslo bych chtěla taky strašně ochutnat, někdy si ho musím koupit! :D :) Krásné fotky :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  9. Burákové máslo miluju, mám strejdu američana.. Ale dřív jsem k němu měla stejný odpor jak ty :D První lžička byla hrozná, pak už to šlo nějak samo. Jo a kdyby jste chtěli do anglie jednoho parazita, tak bych se ráda přidala. Přes léto bych taky vyrazila, nejlíp do Londýna a zatím nemám s kým.. :/ Přemýšlely jste o agentuře http://www.czech-us.cz/? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už si na to burákové máslo tak nějak zvykla, ale stejně mi mnohem víc chutná nutela:-D a jo? Chceš taky jet do londýna?:) Na tu agenturu jsem koukala, ale oni tam nenabízí jako práci au-pair ne? My bychom totiž chtěly asi určitě dělat tu aupair, než třeba práci recepční nebo pokojské..Tak doufám, že to seženeme, zatím se nám moc nedaří:)

      Vymazat
  10. šikulka :) burákové máslo je úžasný. Jamese poslouchám často. Těstoviny vypadají dobře a tvoje ombré je fajn oživení!

    OdpovědětVymazat
  11. wow, ty nehtíky:)
    můj týden byl boj mezi pomaturitním flákáním a učením se na přijímačky..:D

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělé fotky :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ehm, já na tom filmu byla taky, ale u nás teda uvádějí název "Tísňová linka" a ne "Na lince"...:D
    Ombré se ti povedlo. A to rizottko bych si dala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé máš pravdu! Jdu to změnit:) Díky za informaci:) a rizotko si udělej:)

      Vymazat
  14. Páni, ombre ti hrozně sluší!

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky! Nehty jako vždy perfektní!

    OdpovědětVymazat
  16. Taky si sháním práci au-pairky :) ne přes agenturu, ale www stránky a za týden, co jsem tam registrovaná už mám pár rodin vybraných :) sice teda chci Německo nebo Rakousko, ale neva :D zkuste mrknout na aupair-world.net! Je tam toho fakt plno a ani po vás nebudou chtít žádné prachy jako agenturní poplatek a ještě s rodinami můžete skypovat a poznat je tak :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj tu stránku znám:)Ale oni tam většinou nabízejí na půl roku a víc a my právě chceme zatím jen asi na prázdniny...ale nějakým rodinám už jsme psali, ale zatím se neozvali..ty už si tam zkoušela někomu psát?:)

      Vymazat
    2. Pak zkuste findaupair.com, tam je taky dost zajímavých nabídek :) jojo psala jsem radši několikati pro jistotu :D a od úterka už teda mám rodinu :)

      Vymazat
  17. Obdivuji, jak sis nalakovala nehty! Ty barevné se ti obzvlášť povedly! Já bych na to trpělivost asi neměla :/

    OdpovědětVymazat
  18. Ty těstoviny vypadaj neodolatelně! :)A ten film Na lince musím vidět! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Taky jsem měla v plánu jet jako aupair tak tě chci jen upozornit fakt si dávej pozor na podvodníky, (hledala jsem na vlastní pěst) už jsem měla vybranou "super" rodinku a pak jsem díky bohu zjistila že to jsou podvodníci. Jinak ti držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  20. No toho se právě bojíme nejvíc no..Budeme dávat pozor, děkujem!:)

    OdpovědětVymazat
  21. Ohhh I love your blog!!
    Those post up there ^ are soo cute!!
    Im following you, hope you do too :) xx

    -Mitzee

    factshionista.blogspot.com

    OdpovědětVymazat