čtvrtek 30. května 2013

Nejlepší odličovací ubrousky? (Článek pro Blogerky.cz)

Několik týdnů jsem testovala šest různých odličovacích ubrousků ve snaze zjistit, které jsou podle mě nejlepší. Podotýkám PODLE MĚ. Tudíž ubrousky, které třeba vyhovují mě, nemusí Vám:) Moje pleť je hodně citlivá a obličej mám červený už jenom, když si ho namažu krémem. Takže ubrousky, které třeba pálí mě, Vás nemusí:) Já osobně používám odličovací ubrousky téměř každý večer. Podle mě je to velmi praktická záležitost, snadno se s nimi pracuje a jejich výhoda je to, že s nimi můžete odlíčit najednou makeup na pleti, očích i na rtech. Můžu ale potvrdit, že ŽÁDNÝ z nich neodstraní z pleti všechny nečistoty a  po jejich použití je určitě nutné ještě pleť dočistit jakoukoliv pleťovou vodou.

Pokud chcete vědět, které z těchto odličovacích ubrousků jsou podle mě nejlepší a které jsou nejhorší klik SEM

12 komentářů:

  1. Ja nemám veru moc skúseností s takýmito obrúskami, mala som len jedny od garnier a pre moju pleť to určite nebolo :) Pekný článok :) Len tak ďalej ;)
    Andy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ubrousky jsou obecně lepší .. pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odličovací ubrousky jsem nikdy nezkoušela, tak nějak k nim nemám důvěru, já raději svou micelárku :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja mam obrusky z lidla a som spokojna zatial som ine neskušala ..su uplne jemne a nedraždia :)) Romy

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzkoušela jsem jen Niveu na tvém prvním místě, a byly úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem vyzkoušela troje ubrousky, kdysi jedny o Nivey, ale už si vlastně nepamatuju jestli jsem s nima byla spokojená, taková je to doba :D Nedávno jsem měla ty miminkovský od Nivey a myslím, že jsou vážně super. Taky jsem se nechala strhnout k těm Douglas, přišlo mi, že je chválí každý. A teda už nikdy víc, pálí, škrábou, zarudlý obličej jsem měla snad do rána a ani mi nepřišlo, že extra odlíčej a musela jsem doodlíčit pleťovkou. Nakonec jsem s nima čistila boty od bláta :D M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  7. mě tohle odstraňovaní make-upu obrousky přijde jako blbost, nějak tomu nevěřím, že by to mělo jít :D. Na odličování pleťovou vodu od Garnieru, jsem s tím opravdu spokojená, pleť nemám mastnou a nepálí mě oči po odlíčení.
    twonakedminds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. help me get to 300 followers :)

    xx rorolovesbeauty.blogspot.com

    PS AMAZING BLOG :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je dobré vědět zvlášť před dovolenou =) Díky az tip, píšu si na seznam =) (mitsuuko.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat