pondělí 6. května 2013

Things That Made My Monday!

Ahooj:) Dneska nemám moc dobrý den. Před hodinou jsem přijela domů úplně vyřízená ze školy a z nepovedené zkoušky. Navíc jsem se dneska dozvěděla, že jsem nedala další dvě zkoušky z minulého týdne, takže jsem z toho dost otrávená a vůbec nemám náladu se to znovu učit. Je toho moc:) Ale jednu tu zkoušku snad ukecám, protože jsem zjistila, že mi ve zkouškovém testu profesor strhl 5 bodů za to, že jsem prý nebyla ani jednou na přednášce, přitom jsem tam párkrát byla. Takže jako to vůbec, v týdnu si za ním zajdu a tu zkoušku mi hezky zapíše!:-D Tak snad alespoň tuhle budu mít a ty ostatní musím holt dát příště:) Jediná věc, co mi dělá radost, je pomyšlení, že UŽ konečně v pátek jedem z Adélkou do Berlína na výlet a na koncert One Direction:) Nemůžu uvěřit, že už jedem za 4 dny:) Tam hodím všechny starosti za hlavu a pořádně si to užiju:) Tímto bych chtěla předem říct, že tu ke konci týdne nebudu, ale určitě se pak můžete těšit na fotky z Berlína a koncertu!:) Zatím Paaa:)

Tohle štěňátko:)
Takhle šťastní Joey a Rachel z tequily:-D
Tahle účinná metoda v matice:-D
Tohle:-D
Tenhle obrázek:)
Tohle!:-D Ten pocit radosti, když Vás učitel poslal třeba pro třídnici:-D
Tahle povedená scénka:)
Tahle scéna z Gilmórových děvčat:)
Tohle:-D
Tenhle vtipný plakát:-D
Vždycky Jenna Marbes:-D
Tenhle text:)
Vtipná Ellen:)
Tahle ,,chůze" ze schodů:-D
Potěšující Homer:-D
Nejvíc sexy Louis a jeho nová tetování:)

20 komentářů:

  1. opať som sa super pobavila :))) tieto tvoje články zbožňujem :)

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to bych řekla, že ti tu zkoušku teda zapíše - ať si zkusí odporovat :-D

    Na pondělní články se vždycky hrozně těšim - ale já mam vlastně ráda všechny tvoje články! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten pejsek ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. I just call to say, I donť love you::DD Legendární!:D

    OdpovědětVymazat
  5. to z těch Gilmorek si pamatuju a ten Jack nejlepší ! :Dd

    OdpovědětVymazat
  6. Jako vždy úžasné! :) Děkuji za zlepšení nálady :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný článek!! :) Pobavila jsem se :)





    http://twonakedminds.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý článek...nejvíc mě dostala ten plakát kočky :D A ty zkoušky mě mrzí...mám to teď taky podobně a už mě to nebaví se znovu učit.

    OdpovědětVymazat
  9. To štěně chci domů!!:))
    Na koncertě si to užij a zkoušky určo dáš;)

    OdpovědětVymazat
  10. pěkné fotky, nejhezčí je to štěňátko :)
    http://exceedyourshadow.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem teďka zase vyřízená ze státnic, nestíham se to všechno naučit!!! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Jack Sparrow mě opravdu rozesmál :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Oooo to štěňátko je úžasné! A scéna z Gilmorek nemá chybu :D
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  14. Ńuňu štěňátko! :) Jako vždy jsem se zasmála Markétko :) Měj se krásně a užij si koncert!

    OdpovědětVymazat
  15. Pravdu povediac som sa pobavila :D. Napríklad to mača a schody. Taaaaaaaaaaaaaaaaakto veľmi ti závidím koncert v Berlíne. Škoda že už aj Loui má toľko potetovaný.

    OdpovědětVymazat
  16. veľmi pekné obrázky a teším sa na fotky z Berlína :)

    OdpovědětVymazat
  17. super super, strašne ma tieto animácie bavia :)

    OdpovědětVymazat
  18. ja z týchto tvojich článkov nemôžem! tequila, how i met your mother a... všetko!

    OdpovědětVymazat