pátek 17. května 2013

Berlin, Berlin!


KONEČNĚ mám pro Vás slíbený článek s fotkami a videjkem z BerlínaJ Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale zaměstnávají mě zkouškyL
Každopádně koncert i celý Berlín byl naprosto úžasný!<3 Myslím, že jsme si to užily, jak nejvíc jsme mohly:) V Berlíně jsme byly už podruhé, takže jsme ani žádné památky neobrážely. Jely jsme tam jen na víkend vyloženě na koncert, nákupy,menší obhlídku města a na párty:) Kdo chce vědět, jak jsme se tam měly minule klik sem:)
Do Berlína jsme dorazily v pátek odpoledne a rovnou jsme vyrazily na nákupy:) Holt někde,kde je Primark, to ani jinak nejde. Opět jsme si s Adél řekly, jak si v Primarku nakoupíme tisíc super levných věcí. Opět jsme odešly jen s doplňky. Za ty mega dlouhý fronty u kabinek a tisíc lidí v celém obchodě, nám to nestálo:)  Přesto jsem si i tak koupily pár moc hezkých věcí, které Vám ukážu v příštím článku:)




I přes velkou únavu jsme se tentokrát přemohly a šly v pátek večer zapařit do jednoho berlínského klubu. A i když se nám ze začátku hrozně moc nechtělo, byl to nakonec hrozně super večer:) Vstup jsme měly zadarmo, navíc drink k tomu:) Super bylo, že jsme narazily na klub, kde i dobře hráli, takové ty nové moderní pařící songy. Já totiž nesnáším kluby, kde hrají takovu tu elektro-techno-duc-duc muziku. Takže jsme si i skvěle po dlouhé době zatančily:) Jinak jsme z klubu odcházely asi ve čtvrt na tři, abychom se trošku vyspaly na sobotu. Na hotel jsme pak dorazily, díky metru, které jezdilo po půl hodině, asi v pět. Nevadí:-D



Poznatky z Berlína!
-K velkému překvapení všech tentokrát NEMÁME nová tetování:-D
-Milujeme Pizzu Hut!
-Stále mají v Berlíně peřinky a polštářky z obláčků.
-Berlíňané si hrozně rádi povídají anglicky! Pokaždé, když jsme se někoho na něco zeptaly, snažil se nám odpovědět, co nejdelšími anglickými souvětími, které ho v tu chvíli napadly.
-Lidé v Berlíně neumí fotit! (viz. Fail 1, Fail 2).
-Berlín je nejvíc nechutně špinavej.
-V Berlínském metru se dá snadno (několikrát) ztratit.
-Holky v Berlíně paří zadarmo.
-Když nutně sháníte v Berlíně jednu jedinou věc, kterou chcete ze všeho nejvíc. Ani v osmém obchodě jí nemají.
-1D jsou ještě krásnější a šikovnější ve skutečnosti, než na fotkách a milujeme je teď ještě víc, než předtímJ










Koncert
Koncert byl perfektní, skvělý, úžasný, dokonalý! Přesně takový, jaký jsme doufaly, že bude! 1D zpívali skvěle a božsky u toho vypadali:) My seděly veprostřed té haly, takže výhled nebyl špatný, ale mohl by být i lepší..Naštěstí u nás měli ještě malé pódiu, kam je přenesla plošina a kde pak zpívali asi tři písničky. To bylo ze všeho nejlepší, protože jsme byly tím pádem hrozně blízko u nich:) Harry se na mě asi čtyřikrát podíval, Zejný na Adél taky, takže jsme málem umřely!:-D Kéž bychom byly takhle blízko po celou dobu:)  Všichni jsou ještě hubenější a menší, než vypadají na fotkách. Hlavně Zejný, ten má snad mínus 10 kilo!:-D Ale s tím jsme tak nějak počítaly a nic to nemění na tom, že je milujeme:)
Fotek bohužel moc nemáme. Samozřejmě se mi vybil foťák, protože nám zabavili kamerku, takže jsme musely i ze začátku natáčet na foťák. Každopádně něco vyfoceného a natočeného máme a i když toho není moc, tak ten zážitek si stejně budeme pamatovat do koce života!<3
























+ Bonusové videjko z cesty a záznam z koncertu. Možná tam trošičku zpíváme a speciálně já tam občas  srandovně tancuji, tak to prosím omluvte!:-D Mé velké díky patří šikovné Adélce, která ho takhle skvěle zpracovala!:-* Enjoy!:)

51 komentářů:

  1. jeee!! super fotky :) ten koncert musel být super!! a ten primark, doufám že ukážeš new in :P

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, koukám, že jste si to užily, holky :) V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užily moc:) ještě bychom si to klidně zopakovaly:-D

      Vymazat
  3. Amazing pictures !<3
    great blog ;d

    OdpovědětVymazat
  4. wow, tenhle post se mi strašně líbí :)!! nejlepší jsou vaše berlínské poznatky :)..pizza hut bych tu taky chtěla, pizzu miluju..a 1D jsou jednoduše úžasní, takže velká závist :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) Koncert i 1D byli vážně nejvíc úžasní<3

      Vymazat
  5. Markét, jde vidět, že jste si to opravdu užily. Fotky jsou super (kromě dvou německých antifotografických). U videa jsem se dobře bavila, jste obě moc hezké a přirozené.. Líbilo se mi, jak jste byly "vyparáděné" na koncert, opravdu vyladěné do posledního detailu. :) Super článek ( ostatně jako vždy) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Vrátinko:) Tvoje komentáře mě vždycky hrozně potěší:)

      Vymazat
  6. 1D příliš nežeru, ale jsem ráda, že ste si to tak užily :D jak koukám :))

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, to musel být super víkend! Poznatky mě pobavily a to že se dá v Berlínském metru několikrát ztratit, můžu z vlastní zkušenosti jenom potvrdit :D No a kluci? Nejlepší prostě! To musela být pecka, jak zpívali jen kousek od vás a myslím, že je celkem jasné, že se do tebe Harry zamiloval a Zejný do Adél :D M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl!:) A já si taky myslím, že se do nás jistě už zamilovali:-D Teď už na nás jistě myslí dnem i nocí a až se příště setkáme, čekám minimálně žádost o ruku:-D

      Vymazat
  8. Mohu se zeptat, jak je ten primalk cenově? Třeba trika a tak? :)
    Moc vám to na fotkách sluší, musely jste v klubu zazářit! :)
    Pane jo, koncert musel být báječný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) Na koncert potřebujeme znova:-D a to je různé:) myslím, že úplně taková ta obyčejná trika tam stojí tak 5-10 euro, stejně tak boty, za set třeba 5 náramků 3 eura:) Viděly jsme tam ale i třeba šaty za 20 euro a to už jsme si říkaly, že je na Primark nějak moc:-D

      Vymazat
  9. Markétko fotky jsou naprosto báječný, obě jste nádherné a večerní líčení se ti ohromně povedlo, jsi krásná. Video je skvělé, hlavně, že jste si to užily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Terezko, jsi hrozně milá:) A užily hrozně moc:)

      Vymazat
  10. Nádherný fotkyy!<3 Hrozně ti to slušelo:)
    A krásný video vypadá to že jste si to užily:) závidím vám:):P

    OdpovědětVymazat
  11. Super fotky i video!:))
    Muselo to být super:)

    OdpovědětVymazat
  12. video je božíííí ;) 1D sice moc neposloucham ale první písnička ve videu je prostě skvělá, možná se ze mě jednou stane taky jejich fanynka :D

    OdpovědětVymazat
  13. Video je skvelé a fotky taktiež :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný fotky, na konzertě jsi si to rozhodně užila! Jo a ten primark tu chci taky!

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to muselo být bezvadný výlet, určitě jste si to moc užili. Super video!! :) Jo, jsi fakt kočka, máš moc hezké oči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) a Užily jsme si to úplně maximálně:)

      Vymazat
  16. Přiznám se, že vůbec netuším kdo to je, nikdy jsem o nich neslyšela, každopádně se mi hrozně líbí ten nádech dívčí platonické lásky a nadšení viz 4x se na mě koukl :-D To me rozesmálo, je to velmi milé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, já jsem jima posedlá od tý doby, co existujou, takže to, že jsem je konečně viděla naživo a to že se na mě DOKONCE podíval je pro mě něco neuvěřitelného:-D A šup, zadej si je do youtube a poslechni si je, jsou vážně super:)

      Vymazat
  17. one direction, aaa. :D strašne ti pristanú rúže.

    OdpovědětVymazat
  18. na fotkách si krásně nalíčená ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Haha, tak fail 1 a 2 mě fakt pobavil:) Ostatní fotky se Vám ale vydařily a celkově to určitě muselo být super:) Já jsem v Berlíně nikdy nebyla, ale někdy bych se tam taky ráda podívala:)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak Markétko čím začít. Musel to být skvělý výlet a zážitek. A teď to nejdůležitější. Byla jsi neskutečná kočka a před tou arénou vypadáš ty jako ta hvězda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Péťo:) Jsem se musela na ty kluky vyparádit:-D

      Vymazat
  21. Přesně na tenhle článek jsem se neskutečně těšila! :)
    Moc ti to závidím! A moc ti to slušelo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Lucí!:) Bylo to úžasné:) Mohli by přijet i do Čech, že?:)

      Vymazat
  22. Amazing post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  23. Krásné fotky i video mooc vám to slušelo......:-D

    OdpovědětVymazat
  24. Tak toto je opravdu perfektní článek, na fotkách vám to moc sluší a to video?:D Tak to je bomba!:D NA videu mi přijdeš ještě krásnější a milejší než z fotek, a to už je co říct!:D:)

    OdpovědětVymazat
  25. Jde vidět, že jste si to užily, tak to má být! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Nejkrásnější Markétka opět :-* sluší vám to děvčata.. těšim se na nějakou společnou pářku!:-*

    OdpovědětVymazat
  27. awesome!!! Thanks for sharing such a nice post! Gladly followed you on Bloglovin', hope you can do same;)
    Have a happy time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.com

    OdpovědětVymazat
  28. muselo to byť fakt najsamlepšie :3

    OdpovědětVymazat
  29. Aaa to muselo být super! A do Primarku bych strašně chtěla!

    OdpovědětVymazat
  30. Tak to muselo být neskutečně parádní! :)) To video je boží! :D

    OdpovědětVymazat
  31. I hope you enjoyed your travel! ;)

    Nice pics girls

    Visit and follow my blog if you like it!.. I can follow you back if you want :)

    Greetings!

    http://enaissoul.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  32. To jsou krásné fotky, muselo to být super!:))

    OdpovědětVymazat
  33. Pekné fotky, chcela by som ísť niekde takto na výlet :3

    + Pozývam Ťa k sebe na giveaway :) ↓
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    OdpovědětVymazat
  34. Po přečtení článku a shlédnutí fotek jsem chtěla napsat, jak moc ti (vám) závidím, ale po zhlédnutí videa... wow! vy jste si to fakt maximálně užily! A to se mi líbí, já když někam jedu, tak se snažím ten čas maximálně využít, obzvlášť, když je to jen na víkend. Klub - boží, prostě Up all night! Koncert 1D nebudu komentovat, úžasný, oni jsou úžasní a krásní. A k tomu jste krásný holky. Moc jezký. :)
    xx

    OdpovědětVymazat
  35. Ale nevíš, jak hrozně moc jsme si ho užily!:) Fakt zážitek na celý život! Kluci samozřejmě naprosto k sežrání:-D

    OdpovědětVymazat