pondělí 27. května 2013

Things That Made My Monday!

Ahooj:) Omlouvám se, že jsem tu zas delší dobu nebyla. Měla jsem nějak napilno a nebyla teď moc doma, takže jsem nestíhala nic moc psát, ale pokusím se polepšit. Stejně to tu asi teď nebude po následující tři týdny žádná sláva, protože státnicuju, ale alespoň na tenhle příspěvek se můžete těšit každé pondělí:) Učit jsem se samozřejmě ještě skoro nezačala, ale tenhle týden už musím začít:) Za chvíli taky jedu do Prahy do agentury si zařizovat práci au-pair v Anglii, kam chceme jet s Adélkou na prázdniny, tak jsem na to dost zvědavá:) Potom Vás dám vědět, jak to dopadlo:) Tak se mějte krásně! Pa!:)
Tyhle roztomilá miminka s vtipnými tričky:)
Tohle:-D
Modlící se Barney:-D
Tohle znechucení při podání ruky:-D
Vtipné příšerky s.r.o:)
Demi napodobující svůj obal cd:)
Zmatená Sabrina mladá čarodějnice:) Kdoo taky miloval tenhle seriál?:)
Tohle odpálkování:-D
Tahle zasloužená radost:-D
Tohle, protože to dělám:-D
Bláznivá Cara Delevingne:) 
Tohle:-D
Tahle zpráva a zapomnětlivá maminka:)

Tahle věta:-D
Tyhle roztomilá koťátka:)
Tohle, protože to každý zná každý to dělá!:-D
Naštvaný Sheldon:)

28 komentářů:

  1. Ty me timto postem vzdy tak pobavis a potesis :D a navic zlepsis den :)) dekujuuuu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé nemáš vůbec za co:) Jsem ráda, že potěší:)

      Vymazat
  2. Markétko, fakt se uč - vyhneš se totiž aspoň trošku těm šíleným nervům, co mam teď já. Poslední státnice mam ve středu a neumim nic, já už neměla sílu se učit. Obhajobu a dvě státnicové zkoušky už mam za sebou a teď utěšuju sama sebe, že nebude žádná ostuda, když si tyhle zopakuju. Dneska už jsem zvracela a tak hodinu probrečela... Opravdu to vůbec neumim a asi sotva se to stihnu aspoň na trojku naučit. Zkusit to ale můžu... zítra mam dovolenou, stejně bych v práci nic neudělala, tak snad to tý hlavy něco dostanu. No ale nevim :-(

    Moc a moc na tebe myslim, držím pěsti jak o život a děkuju za článek, který mi vždycky zlepší náladu. Aspoň na chvilku, protože dneska je mi fakt na umření :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Andy, už teď ví, že nervům se určitě nevyhnu..A budu na tebe moc myslet Andy! Určitě to dobře dopadne, neboj:) Jsi silná holka, už si toho zvládla tolik, takže tohle určitě zvládneš taky! Dneska si možná připadáš hrozně, ale ve středu to budeš mít za sebou a budeš si moc pořádně oddychnout:) Neboj, všechno dobře dopadne!:) TY TO ZVLÁDNEŠ! Moc na tebe myslím!:)

      Vymazat
    2. Markétko, je to za mnou!!! A jsem z toho úplně mimo.. pocity úlevy, radost, vyčerpání - ale je to tam, už jsem Bc.! :-) A ty budeš taky!!!!

      Vymazat
    3. Andy moc gratuluji! Jsi šikulka!:) Všechen ten stres a učení se vyplatilo:) Teď už si můžeš zaslouženě oddychnout!:) Zasloužíš si to!:)

      Vymazat
  3. jééj tie mačičky sú krásne :3

    OdpovědětVymazat
  4. wow, tak to tě obdivuju, já bych asi nesebrala odvahu někam takhle jet..no i když by semnou jela třeba kamarádka, tak by to bylo něco jinýho

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se mnou tam právě jede kamarádka:) Sama bych na to asi taky neměla odvahu:)

      Vymazat
  5. Skvelé obrázky :D :D Ja milujem tieto facepalmové obrázky,ale že neskutočne :D :D
    Mamina ma dostala, rovnako ako Jennifer,ktorá je sama osebe neskutočná!

    Pozývam ťa na giveaway :D
    http://crazy-lifestory.blogspot.com/2013/05/summer-giveaway-with-rings.html

    OdpovědětVymazat
  6. .DD Tyhle tipy článků miluju!

    OdpovědětVymazat
  7. držím palce a krásne obrázky :)

    OdpovědětVymazat
  8. :DD boží, no vidím se v tom :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento článek mě vždycky dokáže rozesmát :DD

    OdpovědětVymazat
  10. Those three little guys in the first picture stole my heart! Amazing! : )

    OdpovědětVymazat
  11. Tahle rubrika made my tuesday :)! Cameron miluju a Sabrinu jsem taky sledovala :)..
    Před pár lety jsem taky s kamarádkou prožila prázdniny v Anglii a bylo to celé super. Doufám, že kdyžtak budeš postovat i z VB :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. AA nejlepší obrázky a animace!:D Jinak závidím ti tu Anglii, snad mi to taky někdy v budoucnu vyjde a přestanu být tak závislá na svých nejbližších!:D

    OdpovědětVymazat
  13. Určitě to dopadne skvěle! :)) Budeš úžasná Au-pair:)

    OdpovědětVymazat
  14. Na niektorých som sa poriadne nasmiala :D

    giveaway :) → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-httpswwwsilverag.html

    OdpovědětVymazat
  15. ach, jak já nemusim kočky, ale tohle je super :D

    OdpovědětVymazat