středa 22. května 2013

Berlin New in!


Dneska mám pro Vás ukázku věcí, které jsem si pořídila v Berlíně:) Na nákupy jsem se v Berlíně těšila hned po koncertě nejvíce, vzhledem k tomu, že mají v Německu i pár obchodů a věcí, které se u nás neprodávají:) 


Jako první jsme navštívily samozřejmě Primark, na který jsme se jako vždy těšily nejvíce. Miliarda lidí po celém obchodě nám to bohužel zkazila a v obchodě, kde do Vás každé dvě vteřiny někdo vrazí, já prostě nedokážu nakupovat…Takže oblečení jsme odmítly vybírat, natož zkoušet. Zato u doplňků jsme jásaly:) Mají tam opravdu obrovský výběr všech možných nejmodernějších doplňků. Takže jsem si odnesla hned tři sety náramků, dva náhrdelníky na krk a krásné černé psaníčko, které vůbec nevím, kam budu nosit, ale musela jsem ho prostě mít:-D

Jako další jsme navštívily HM, kde mají v podstatě stejné věci i za přibližně stejné ceny, jako u nás. Ale je to můj nejoblíbenější obchod, takže jsme ho musely navštívit. Odnesla jsem si odtamtud dva lehké svetříky a dva takové crop topy, nebo jak se tomu říká?:-D Prostě takové ty krátká trička, které končí pod prsama:)Jeden černý krajkový a jeden černo bílo proužkovaný. Oba plánuji nosit VŽDY k sukni do pasu:) 
A to bych nebyla já, abych se něco nevybrala ve zdejší drogérie. Vůbec jsem nevěděla, že tam normálně v DM prodávají produkty na vlasy Aussie. Takže když jsem viděla vlasový zázrak Aussie 3 Minutes, který je chválený všude na internetu, musela jsem ho mít:)  Dále jsem si vybrala nový odstín Maybelline color tattoo, protože je miluju a chci klidně všechny odstíny, které mají a peeling od Neutroleny z limetkou, který jsem u nás neviděla, takže jsem ho chtěla vyzkoušet. V Douglasu jsem si pak ještě vybrala rtěnku a bázi pod oční stíny od NYX a musela jsem se hooodně držet, abych zůstala jen u těchto dvou produktů:-D
Líbí?:)



37 komentářů:

  1. Marký, ty mě zničíš! Já ty náramky chci taky! :DD Jinak i ostatní věci jsou boží!

    OdpovědětVymazat
  2. psaníčko, doplňky a svetřík s kříži jsou dokonalý, já se chystám nakupovat v zahraničí v létě...

    OdpovědětVymazat
  3. páni, takových krásných věcí!

    OdpovědětVymazat
  4. taková provokace teď o zkouškovém :((( :D ale krásně sis nakoupila :P

    OdpovědětVymazat
  5. tá listová kabelka a biely svetrík sú veľmi pekné rovnako sa mi páčia aj bižutéria :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí moc moc moc :) Nejvíc asi rtěnka od NYX a svetříky :) Nemůžu se dočkat, až je na Tobě uvidím v akci :)

    OdpovědětVymazat
  7. super nakupy, libi se mi to tricko a taky nahrdelnik!!
    rada bych te ke mne na blog pozvala na giveaway o kozenou kabelku z Italie
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  8. Milujem Berlín, super nákup :)

    OdpovědětVymazat
  9. Yeah NYX, dobrý výběr ;)

    OdpovědětVymazat
  10. No wow..koukej sem něco dát :D to jsou báječné věci!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Těšíme se na prezentaci tvých úlovků! :)

    OdpovědětVymazat
  12. jéé ty barevné náramky jsou bezva!:) Vybrala jsi dobře a cropp topy miluju, jen mi přijde, že jsou strašně špatně dělané co se velikostí týče. Sko je pro holky s přistávací dráhou na hrudi a Mko mi zase na žebrech odstává, děs běs:)

    OdpovědětVymazat
  13. very nice items :)

    would you like to follow each other? please tell me if you follow ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Tohle mám tak rááááda :)))...cítím krásnou závist :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc se mi líbí to psaníčko, to byl dobrý kup a musím říct, že asi vyrazím do DM za hranice pro Aussie :) To je bomba zpráva, že tam tuhle značku prodávají.

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkné hlavně ty doplnky to psaníčko a ty svetry ♥♥ Jak já bych chtěla taky někam za hranice nakupovat a ne tady, když tu mají prd, aspon že existuje aspon to ebay:DD tiše zavidím :)

    OdpovědětVymazat
  17. nádherne veci si si kupila :) psáničko sa mi velmi páči :))

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělé nákupy!! Líbí se mi snad úplně všechno. :)

    OdpovědětVymazat
  19. ty svetry jsou uplně nejvíc boží ! :)

    OdpovědětVymazat
  20. crop topy a kabelka sú skvelé!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Samé pěkné věcičky jsi si pořídila Markét :) Myslím, že ničím z tvého nákupu bych nepohrdla, super úlovky :)

    OdpovědětVymazat
  22. Úplně souhlasím, nakupování v Primarku je hrozné, všude hromada lidí, taky mě vždycky přejde chuť si něco zkoušet :D Jinak věci jsou krásné, hlavně ty náramky. Můžu se zeptat, jaký je ten peeling od Neutrogeny?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky:) Já ho zkoušela zatím jen párkrát, takže ještě nedokážu říct, jestli něco z mojí pletí dělá. Ale co můžu s jistotou říct, je to, že božsky voní:) Navíc já byla s peelingy od neutrogeny vždycky hrozně spokojená, takže věřím, že tenhle je taky určitě fajn:) Snad k nám taky brzo dorazí:)

      Vymazat