neděle 19. května 2013

My Weekly Diary!


Ahoj:) Dnes mám pro Vás opět shrnutí mého týdne:) Tenhle týden jsem měla trošku náročnější, protože mě čekaly tři nejhorší zkoušky, které jsem měla v úterý,  ve středu a v pátek, takže jsem z toho byla úplně vystreslá a musela se toho dost naučit v takhle krátkém čase. Naštěstí jsem si ale u všech třech předmětů vytáhla otázky, které jsem uměla, takže jsem všechny tři zkoušky udělala! UuuufJ Teď už mi zbývá jenom zítra dořešit jednu zkoušku a pak se už budu JENOM učit na státnice:-D Těším se moc:-D

Stále si dělám nějaké zajímavé nehtíky a taky mám v hlavě myšlenku, že začnu pořádně vařit:-D Já totiž, když už si musím uvařit, tak si dokážu udělat jen těstoviny, špagety nebo rýži s nějakým masem a zeleninou a je to v podstatě to samé pořád dokola. Takže od příštího týdne jdu na to!:)



Mezi učením jsem se taky byla odreagovat k tátovi na zahradu, kde jsme s Kubíčkem měly srandu na trampolíně:) Přísahám, že na ní nikdy nebudu stará!:) Byste ani neřekli,jak se u toho člověk zapotí:) Kubíček teda na ní v pohodě vydrží skákat celý den, já zvládám skákat tak půl hodiny vkuse maximálně, pak umírám a musím si dát pauzičku:-D Chvilku nám trvalo, než jsme se sladili do foťáku, ale nakonec se nám to povedlo:)

V sobotu jsem pak byla opět v práci a měla jsem tam největší překvapení, protože mi psala kamarádka Martininka, kterou jsem neviděla sto padesát tisíc let, že bude u nás ve městě dělat hostesku na koncertě a jestli náhodou nebudu někde kolem. A já náhodou byla, protože  u nás jsou koncerty a kino v jednom ,,obřím“ kulturáku.Takže to byla úplně největší náhodička ever!:) Tak jsme byly šťastné, že jsme se viděly, pokecaly a mohly jsme se navzájem smát našim pracovním úborům:)
Konečně jsme se taky dočkala nového cédečka Demi a od té doby, co jsem si ho stáhla, ho jedu pořád dokola:) Posloucháte jí někdo?:) Taky jsem viděla Iron mana 3 a k mému velkému překvapení mě to bavilo! Sice jsem neviděla první, ani druhý díl, takže nemůžu srovnávat (což je možná dobře), ale děj se dá v pohodě pochopit i tak. Akční scény byly skvělé a definitivně, absolutně MILUJU Roberta!<3

Jaký byl Váš týden?:)

20 komentářů:

  1. Gratuluji!!!:) To je supr. Ty nehty se Ti moc povedly a to jídlo vypadá skvěle!!:) Iron mana teda ráda moc nemám.
    Můj týden tvořil hlavně můj víkend, více na blogu.:)

    http://twonakedminds.blogspot.cz/

    Měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!:) a ni já ho neměla nikdy moc ráda:)

      Vymazat
  2. Lovely and very inspired blog, I am following you now.


    www.kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Nehty vpravo jsou supr, jak jsi to dokázala :)? Iron mana můžu jen chvílit a to jsem na tom stejně, neviděla jsem předchozí díly. Taky skáču na trampolíně s malým bráchou :)!
    Gratuluju ke zkouškám :)
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!:) Trampolína je největší legrace:) A na ty ombré nehty jsem dám určitě návod:) Ale dělala jsem to postupně houbičkou:)

      Vymazat
  4. Teda, tak mám radost, že ti ta škola tak pěkně vychází! Já se zatím pořád učím a uvidím jak dopadnu, už jsem z toho taky pořádně vystresovaná :D
    Jinak fotky na trampolíně jsou úplně bezvadný, já na ní naposledy skákala tak před 5-ti lety, chtělo by to zase oživit, ale všude mají věkové hranice, tak nevím kde... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! A budu Ti držet palce! Určitě to taky zvládneš!:) A přijď si zaskákat k nám na zahradu!:-D

      Vymazat
  5. Velká gratulace :) tyhle tvé stránky mě hrozně baví, akorát Demi moc nemusim, nesedí mi hudbou..ale sto lidí sto chutí :) To v té pánvi vypadá krásně a trampolína je vážně zabíračka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) Já jí mám zase právě moc ráda:) a trampolína je horší, jak kde jaký posilování!:-D

      Vymazat
  6. Ty si hraješ s nehtami jako já :)..mě to vždycky baví...jen mít čas :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Neznám asi žádnou písničku od Demi, každopádně jste si ale velmi podobné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, že to slýchám docela i často:) Ale já se v ní moc nevidím:)

      Vymazat
  8. Nice pics! ^^

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji ke zkouškám, jsi šikula! :)
    Já trampolínu taky miluji, skákala bych na ní celý den! ;)
    Bože, tvůj víkend musel být super! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju Roberta a miluju Iron Mana! Jsi taková hrozně milá.:-)

    OdpovědětVymazat
  11. poslouchám demi , a její nové album je boží:)

    OdpovědětVymazat