pondělí 20. května 2013

Things That Made My Monday!

Ahooj:) Nebudu se dlouho rozepisovat, protože za chvilinku letím do školy na konzultace dořešit tu zkoušku, kterou mi pořád nechce profesor uznat kvůli nesplněné docházce, přitom já ale na přednášky občas chodila..takže ho tam jdu zbít a tu zkoušku mi prostě uzná!:-D Tak mi držte palce, ať mi to dobře dopadne a mějte krásný nadcházející týden!:)Pa!:)
Tohle roztomilé přikryté štěňátko:)
Tohle skvělé odůvodnění lenosti:)
Vždy roztomilá Hanna:)
Tenhle pohoršený pohled:-D
Tahle skvělá, vtipná košile:)
Měnící se Joey:-D
Přátelský Bart:-D
Tohle:-D
Tohle, protože se v tom bohužel vidím:-D
Tahle cedule:)
Tahle scéna ze starého dobrého O.C:)
Tohle:-D
Tohle vtipné tričko:)

Tenhle super taneček:-D
Samantha:)
Tenhle krásný gif!:)

26 komentářů:

  1. Milujem tvoje fotky a komentare k nim !!! :))))

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééé, ten ňuník na první obrázku!:)♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ak by si chcela skúsiť šťastie a vyhrať produkty od Rimmel a Essence poď na môj blog, kde práve prebieha GIVEAWAY :)
    http://belle-katinka.blogspot.sk/2013/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle posty jsou prostě nejlepší! :D Držím alce, ať ti to vyjde :)

    OdpovědětVymazat
  5. To mě pobavilo..:)
    A máš úžasně roztomilýho pejska, to naše velký tele by se mi do postele ani nevešlo. :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. Samantha je nejlepší! Tak ať ti konzultace dobře dopadne :)..u nás naštěstí jsou povinné jen semináře..
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!:) A my právě taky, tak nevím, co dělá:-D Ale uznal mi to, takže uf:)

      Vymazat
  7. Miluju ten smile gif, Samanthu a tvrdou pravdu o shánění internetu, třeba i v pekle.:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Přeji ti, aby ti to se zkouškou vyšlo!

    OdpovědětVymazat
  9. Ať ti zkouška dobře dopadne:) To štěně je boží!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Don't grow up, it's a trap is the best- I wish I could go back
    Danica Stark
    Follow me on GFC

    OdpovědětVymazat
  11. great photos - the first one is adorable. My favourite is the one from Friends :)

    I'm following your blog. Hope you'll follow back.

    OdpovědětVymazat
  12. :D Haha bart, a ta košeľa :) asi ju nezoženiem ale chcem ju!

    OdpovědětVymazat
  13. No...tak ať ti to uzná! Držím palce! To štěnátko je báječné!

    OdpovědětVymazat
  14. achjo je až děsivý jak moc ten obrázek s wifinou na mě sedí :( :DD
    http://twonakedminds.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat