středa 1. května 2013

April Outfit!

Ahooj:) Přežila jsem hrozné dva dny, které nakonec nebyli tak hrozné:) Ze 4 písemek mi nevyšla jen jedna,  které byla mnohem těžší, než jsem si myslela, že bude. Ale tak tu dám příště:) Nemůžu mít všechno hned, že:-D A po hrozně dlouhé době přidávám outfitový článek. Tentokrát mám na sobě mé (už né tak nové) proužkované kalhoty, které teď nosím hrozně ráda. Zprvu jsem moc nevěděla s čím je sladit. Černý vršek je k nim asi nejlepší, ale je to trochu nuda, takže jsem k nim vzala svojí mint košili a myslím, že takhle barva k nim jde skvěle:) Co myslíte?:) Poslední fotky a gify jsou foceny z výletu z Letňan, kam jsme jely s Adélkou do kina a  musely jsme se prostě nějak zabavit, než nám začne film:) Takže kdyby jste náhodou někdy někoho viděli tancovat na nějakém parkovišti, tak to budeme zaručeně my s Adél:-D  







košile - HM// kalhoty - Only// boty - Vans




31 komentářů:

  1. outfit skvělý:) Gify skvělé:)

    OdpovědětVymazat
  2. tie fotky sú super! :) ste krásne baby ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný kalhoty a košile♥ A ty gifka jsou úžasný :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda...já bych na ty kalhoty asi neměla odvahu, ale tobě fakt nejvíc sluší :) a ty GIFy jsou suprové! :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  5. Ty gify jsou skvělý! :P
    Kalhoty jsou moc pěkné, ale já bych si s nimi asi moc rady nevěděla :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší a ty gify jsou super! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší, ta košile je náádherná!

    OdpovědětVymazat
  8. dokonalosť, vansky a pruhýý! :)♥

    OdpovědětVymazat
  9. pekné ste ! :D
    a inak krásne nohavice :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vy jste kouzelný holky :) a Markétko outfit je suprovej!

    OdpovědětVymazat
  11. ty kalhoty jsou fakt super! :-)
    moc ti to sluší!
    T.

    OdpovědětVymazat
  12. gifka jsou nejlepsi!! :D jinak kosile se mi libi moc, ale kalhoty uz tolik ne, prijde mi, ze ti dost zvyraznuji boky - vic by se mi libily nejake tmave, jednobarevne :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty kalhoty jsou úplně super :). Vtipný taneček :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty vlasy :D Nejlepsi. Kalhoty bych mozna vynechala, delaji celkem objemna stehna, jak na to koukam...

    OdpovědětVymazat
  15. Ty kalhoty jsou super!! :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. síce tie nohavice vidím u nás pomaly v každom obchode, sú krásne :) sekne ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Milujem stripes style! Tie nohavice sú bezva! ♥ Ja mám také šortky ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Outfit je suprový! :))
    A gifty jsou parádí, pobavili mě! :D

    OdpovědětVymazat
  19. úžasné animace :D

    OdpovědětVymazat
  20. Moc pěkné, ty kalhoty jsou bezvadný! :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Jo, mátová s proužkama je skvělá trefa! A ty giy jsou úžasné! Zrovna mi hraje pařící písnička u toho vašeho tančícího gifu a docela se trefujete do rytmu :D

    OdpovědětVymazat
  22. WOW úplne to k sebe ide :) :O som očarená :) a skvelé animácie :)

    OdpovědětVymazat
  23. kombinácia mint farby a pásikov, dokonalosť. skvelé gifky.^^
    p.s. na mojom blogu je giveaway, ak budeš mať chuť, zapoj sa tu: http://hausofcaramia.blogspot.sk/2013/05/moja-dzahodova-giveaway.html :))

    OdpovědětVymazat
  24. Moc se mi líbí ty kalhoty, já bych ně asi odvahu neměla.

    OdpovědětVymazat
  25. překrásný outfit!:) ta košile je krásná♥
    Super gify:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Juuu ta animačka je boží:))) Jsi sladká <3 Ty pruhované kalhoty jsou super, přemýšlím nad nimi už chvíli.

    OdpovědětVymazat