neděle 5. května 2013

My Weekly Diary!

Rozhodla jsem se založit novou rubriku My weekly diary, kde bych vždy chtěla tak nějak shrnout svůj týden:) Bude obsahovat fotky věcí,co jsem dělala, co mě bavilo, potěšilo, zaujalo, s kým jsem se scházela..:) Prostě cokoliv z mého životaJ Už teď vím, že tenhle článek nedodržím dělat vyloženě každý týden, protože  zas tak zajímavý můj život není:-D Ale pokusím se fotit, co nejvíce to půjde:) Na tenhle článek jsem byla inspirována jinými blogy, kde jsou podobné články týdenního shrnutí běžné a jsou to jedny z mých oblíbených článků vůbec:) Takže doufám, že se Vám budou líbit i u mě:) Enjoy!:)

Trošku jsem nakupovala:-D Není to všechno z posledního týdne. Spíše tak ze tří týdnů,ale všechny věci jsem NUTNĚ potřebovala:) Tepláky z HM jsem si kupovala proto, že mám svoje dvoje oblíbené už dost zničené a i když mi nevadí chodit po bytě v roztrhaných teplácích, tak mít nové je fajn:) Sephora tampónky, Sephora odličovač a termofikační sprej od Loreal jsou moje stálice, které si kupuji pravidelně:) Žlutý lak od Catrice  mě naštval, protože vůbec není žlutý, spíše takový zelenkavý a hrozně vodový, takže ho nesnáším a kdyby jste někdo náhodou věděli, kde prodávají nějaký fakt dobrý žlutý lak na nehty, tak mi dejte prosím vědět!:) NUTNĚ ho sháním!:) A taky jsem se rozhodla, že se dám na nail art!:-D  a NUTNĚ jsem k tomu potřebovala nějaké pomůcky od Essence:) Dole důkaz, že mi skoro jde:)
Důkaz!:)

Taky jsem rozhodla do svého jídelníčku zařadit více ovoce a zeleniny. Takže od teď jím minimálně 5 kousků ovoce/ zeleniny denně! Vím, že pro většinu lidí je to úplně normální, ale já ještě do minulého týdne jedla ovoce a zeleninu fakt minimálně. A přísahám, že jsem díky tomu mnohem míň unavenější, než předtím:) Což byl taky hlavní důvod, proč jsem s tím chtěla začít:)
Ty jahody byly z Tesca a nebyly vůbec, ale vůbec dobrý!:-D
Dělala jsem si zdravé obědy ze všeho, co dům dal:) 
Místo učení a dopisování bakalářky jsem se scházela s Adélkou u Adélky doma, kde jsme plánovaly náš neuvěřitelně rychle se blížící výlet do Berlína (už v pátek!!) , koukaly na jejich novou obří 3D televizi, která přehrává VŠECHNO ve 3D (i když v tom je minimální rozdíl, ale stejně si ty brejle doma musíte nasadit a koukat na to ve 3D!:-D) a smály jsme se Vikince, která v téhle póze vydržela žvýkat ten klacek asi 5 minut!:-D

mimino:)

V pátek jsme byly s Adél práci (máme rozjetou kariéru u nás v kině:), kde jsem se skoro vůbec nepředřely, protože přišlo hrozně málo lidí, ale alespoň jsme se koukly na horor MAMA! Viděly jste někdo? Jestli ne, tak se na to ani nekoukejte! Dobrý je to možná tak ze začátku, ale pak se tam začne objevovat počítačově upravený strašidlo MAMA a je to až směšně trapný..
Taky jsem se scházela s Aleninkou a Martininkou. Sice to bylo už minulý týden, ale bylo mi to líto to sem nezařadit:) Probraly jsem všechny důležitý (nedůležitý) věci a zasmály jsme se. Miluju naše setkání:) A Aleninku vím, že mě nesnášíš za tu fotku a že si jí neodsouhlasila, ale já jí sem musela dát!:-D Promiň!:)  Přísahám, že ti to tam sluší!:) Stejně jako Martince:)



Objevila jsem nový seriál Awkward( na doporučení od Adélky, která mi to, že se na něj mám podívat, říká asi už půl roku) a je hrozně vtipný a baví mě. Nevím, proč objevuju nové seriály vždycky o zkouškové?!:-D Ale on má jenom 20 minut, takže na pauzičky mezi učením je ideální!:) Všem, kteří se chtějí pobavit ho doporučuji!:)
A taky jsem se dala na hip hop!( Nebo spíš rap?:-D) Každopádně celý tenhle týden pařím celé cd Macklemore a hlavně písničku Thrift shop!:)



A jaký jste měli týden Vy?:)

56 komentářů:

  1. Ten seriál slyším prvně a jelikož jsem taková seriálová maniačka tak ho zkusím ! Jinak ta písnička je skvělá :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. tie nechty sú veľmi pekné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nehty jsou boží! Jak jsi to dokázala :)? Určitě přidávej fotky ze života častěji :). Taky mám week random posty hodně ráda a sama ho na blog dávám, jak sis asi všimla :). Díky za typ na seriál..zkouškové se blíží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj právě i u tebe mám tyhle články moc ráda:) a ty nehty ani nebyli tak složité:-D jednu půlku jsem nabarvila zeleným lakem, druhou růžovým a pak černým lakem s úženým štětečkem jsem dokreslila ty čárky:) Možná na to udělám návod:)

      Vymazat
  4. Souhlásím s tebou Markét, že Mama je totální blbost...ale začátek to mělo slibnej, to jo! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jsem ráda, že se mnou souhlasíš!:) hrozná blbost:-D

      Vymazat
  5. Tepláky jsou to, co potřebuju nejvíc, ale stejně si místo nich koupím vždycky něco jinýho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď?:) Já taky:-D Jsem jejich koupi odkládala bůhvíjak dlouho:-D

      Vymazat
  6. skvelé nechty! a thrift shop je moja srdcovečka.:))

    OdpovědětVymazat
  7. Se fakt kočka ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Super rubrika! Moc se těším na týdenní příspěvky, protože jsem zvědavý čumil :-D Takové fotky ze soukromí baví každého, aspoň vidím, jak se žije jinde a díky tomu se můžu inspirovat :). Nehty se mi moc líbí, jsou originální, to každopádně :)
    Já zase sháním matné laky na nehty, a nemůžu je nikde sehnat :/ To jsem si zase něco vymyslela a teď bez toho nemůžu být :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Vrátinko:) Já právě taky ráda sleduju tyhle články:) a matné laky taky sháním:-D mám dva dobré matné od Orly, ale ty jsou zas až moc drahé a přijde mi zbytečně za ně utrácet:-D Až seženeš nějaké levnější hezké tak dej vědět!:)

      Vymazat
  9. Hmm..od Catrice by som vodové laky nečakal,možno je pred koncom záruky,vtedy sa to stáva aj mne...Ale tie nechtíky sa podarili :D :D
    Fotky sú krásne...ja by som čo dala za tak zdravé jedlo,ale akosi mi neškodí aj to nezdravé xD
    Ale milujem fotky jedla xD
    Psík aj ty si krásna! S tou bielou mašľou...och joj :D
    AWKWARD miluejm žeriem a kukám už 2. sériu...sem tam ma vytáča že má len 2O minút :D :D
    MACLEMORE je pán jak.... Milujem ho, daj si Can't Hold Us a budeš namäkko :* Že úplne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:))Can't Hold Us miluju!<3 On je hroznej týpek, nechápu, že jsem ho objevila až teď:) stejně tak Awkward:-D hrozně dobrý seriál, i když to že je tak krátký mě taky štve, protože pak hned musím dát další díl:-D

      Vymazat
  10. Takovéé články se mi líbí, super :) Ty nehty se ti povedli :))

    OdpovědětVymazat
  11. Tyto články milujem a taktiež Macklemore ♥ A tie nechty su super :)

    Pozývam ťa na svoju
    Giveaway a budem rada ak sa zapojíš ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty fotky jídla jsou skvělé, úplně mi děláš chutě! Já bych asi k kusu ovoce či zeleniny denně jíst nedala, já jím tak 2 kusy za den :D A jinak mám žlutý lak od Rimmelu a je super, tak se po něm podívej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé dekuju:) podívám!:) a já jsem ještě do minulého týdne nejedla ani to!:-D

      Vymazat
  13. mnam, mnam to vypadá báječně, moc hezký článek)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jsi taaak hezká! :)

    Na film Mama jsem viděla trailer a docela mě to zaujalo, ale když říkáte, že je to kravina, tak na to nepůjdu :D Možná si počkám, až to půjde stáhnout ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsi milá:) a trailer mi přišel taky celkem dobrý, ale film pak byl úplná blbost:-D

      Vymazat
  15. máš úžasný blog! :) stávam sa novou členkou ;) pozývam ťa na ten môj a budem rada ak sa staneš aj ty mojou :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. Budu se těšit na příspěvky od tebe Markétko :) ten tvůj odličovač od Sephory mě vždy tak láká, že jestli se tam někdy dostanu, tak ho budu muset koupit. Jste všechny strašně pěkné!

    OdpovědětVymazat
  17. ježiši ty nehty jsou nejvíc dokonalé!! neudělala bys nějaký návod? :))

    OdpovědětVymazat
  18. Sluší ti to a ten hafan je úžasnej:)

    OdpovědětVymazat
  19. awkward pozerám ale nenašla som všetky časti online :/ macklemore som tiež objavila nedávno a zbožňujem. a super fotky, jedlo, nechty a ten lak sa mi tiež páči!! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Extra žlutí lak jsem viděla u Ceady od Clinique...:) Jinak super článek...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  21. Trift shop taky můžu! Jinak jídlo máš teda krásný :)

    OdpovědětVymazat
  22. pekné zhrnutie. dobrý nápad na článok.

    OdpovědětVymazat
  23. Nehty jsou fantastické, jsi moc, moc šikovná! A ta písnička mě taky baví, vždycky mě vytáhne na parket :D Plus s ní mám spojenou uplně první party s mojí úžasnou kamarádkou <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc:) a tak to chápu!:) Takovéhle písničky, které si člověk spojí se zážitky jsou vždy nejlepší:)

      Vymazat
  24. krásné fotky, krásný pejsek :)

    OdpovědětVymazat
  25. Trift shop je skvělý, ale přece jen Can't hold us se mi líbí více:D hrozně lituju, že takový krásný chlap, jako je Mackelmore je gay:(

    OdpovědětVymazat
  26. Tak to bude můj oblíbený typ článků! :)
    Jdu do toho s tebou, budu taky jíst víc zeleniny a ovoce, úplně jsi mě nahlodala, protože v tomhle já jsem hrozná! :D

    OdpovědětVymazat
  27. Takové posty mám nejraději. Je super, že jsi je zařadila na svůj blog. :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Máš krásné věci a to musli s jogurtem a jahodama vypadá vážně lahodně!!:D


    http://twonakedminds.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Ta fotka s pejskem je moc rostomilá :)

    OdpovědětVymazat
  30. Jo jo, myslím, že tuto rubriku budu mít hodně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  31. Tie nechty sú vkusné! :D S pesničkou si zabodovala! :D Andy

    OdpovědětVymazat
  32. Nechty sú skvelé a na fotkách všetky vyzeráte krásne :) a na ten seriál sa určite pozriem :)

    OdpovědětVymazat
  33. KOukám, že se nenudíš :)
    Kolik tě stály tepláky? Scháním také takové obyčejné, mám akortá takové ty od Adidasu.. a prostě mi to nestačí! :D
    Na fotkách Vám to všem moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj:) jsem nejhorší, ale vůbec si napamatuju, kolik stály..ale řekla bych, že kolem 300č:)a děkuju moc!:)

      Vymazat
  34. super clanek,takove mam rada!:) diky za tip na serial;)

    OdpovědětVymazat
  35. Tu fotku ti odpouštím, nakonec to není tak katastrofální, máme horší :D Laků od Catrice pár mám, i ten žlutej, mě nevyhovují kvůli hutnosti, vůbec to nejde nanášet. A ovoce a zelenina? Nejlepší na světě, jím od rána do večera, jinak si to nedovedu představit. A ať žijou freshe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak uuf:) už jsem se lekla, že zase budeš dělat problémy, jako vždycky, když jsem nějakou fotku s tebou dám:-D a freshe se u nás ve velkoměstě nikde nedělají, jinak bych si ho taky dávala:-D budu muset zahájit domácí výrobu:) a potřebuju nějaký neonově žlutý Aleninku, sežeň mi ho!:-D

      Vymazat
  36. Opět báječný článek :) mám tvuj blog ráda, je to tu takové svěží a veselé! :) nová rubrika je fajn, těším se na další fotky a článek samozřejmě.

    OdpovědětVymazat
  37. Tie nechty sú wau krásne :)) a na tej pesničke som závislá asi 2 mesiace :D

    Nius07

    OdpovědětVymazat