pondělí 13. května 2013

Things That Made My Monday!

Ahooj:) Zdravím Vás zase po delší době:) Včera odpoledne jsme se vrátily z Berlína, kde jsme si to úplně maximálně užily:) Koncert splnil všechna očekávání. Kluci jsou ještě šikovnější a krásnější, než na fotkách:) Ještě tenhle týden Vám určitě ukážu všechny fotky z Berlína, koncertu i z nákupů:) Nicméně návrat do reality mě vždycky po takovém odreagování bolí o to víc..Nejraději bych tam zůstala, když si uvědomím, co všechno se mi teď blíží a že jen tenhle týden mám tři zkoušky..Tak se mějte krásně a přeji Vám hodně štěstí do nového týdne!:)
Macklemore a tahle jeho písnička:)
Tahle pravda:)
Tenhle obrázek:-D
Tohle zdvořilé (ne)odmítnutí:-D
Tihle vtipní panáčci:)
Tahle zpráva:-D
Tohle dělání rozhodnutí:-D
To, jak jí pustí:-D
Tohle miminko a ty štěňátka)
Tenhle znepokojivý pohled:-D
Tenhle návrh tlačítka na fb:-D

Tenhle (ne)kompliment:)
Tohle:-D
Tenhle vtipný autobusový obrázek:-D
Tohle překvápko:-D
Vtipný Damon:)
To, jak je nebezpečné zpívat sólička u One Direction:-D

25 komentářů:

  1. Ahoj! :))
    Už se těším na článek z Berlína! :)
    Všechny zkoušky zvládneš, uvidíš! :)
    Obrázky mě zase, jak jinak, nezklamaly! :D Pobavila jse se, nejvíc mě dostal Sheldon! :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, že sis to užila :) už aby tu byly fotky! Sílu do zkoušek!

    OdpovědětVymazat
  3. veľmi pekné obrázky a už sa teším na fotky :) a držím palce aby vyšli skúšky :)

    OdpovědětVymazat
  4. macklemore, gorila a sheldon. :DDD

    OdpovědětVymazat
  5. :DD Vždycky mě dostává, jak jsou některý obrázky pravdivý :D

    OdpovědětVymazat
  6. OMG zase som sa nasmiala..Prekvápko a Sheldon ma dostali najviac...ale tá prvá pravda a MACLEMORE:..och moje lovelies :*

    OdpovědětVymazat
  7. Nejsem velká fanynka 1D, ale na koncert bych klidně šla! Těším se na článek. :)
    Super fotky, jako vždy. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. No jo, ty jsi byla na koncertě, já na to úplně zapomněla. Tak to se těším na "reportáž" :)

    OdpovědětVymazat
  9. Fucking Awsome.) Miluju tu písničku"

    OdpovědětVymazat
  10. Every Monday by měl spíš být Every Friday :-)
    A Sheldon prostě jede :-))

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  11. Tak na Berlínský článek jsem opravdu zvědavá :). Také "nesnáším" tyhle boží akce, kdy se musíš vrátit do reality s čímž začneš mít pocit, že se ti to všechno snad jen zdálo :D.

    OdpovědětVymazat
  12. jééé na článek o 1D se těším :) nejvíc mě dostala znepokojivá slečna a Sheldon :D

    OdpovědětVymazat
  13. Jé Macklemora úplne zbožnujem a hlavne hentú pesničku :3 Už sa teším na článok z Berlínu!
    http://lorasonaphoto.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj ,práva som natrafila na tvoj blog a veľmi sa mi páči :-)

    http://simplyofbeauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. skvelé ! :) ak chceš pozri sa na môj blog práve tam mám GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  16. Na článek z Berlína se megícky těším!:))

    OdpovědětVymazat