pondělí 10. června 2013

Things That Made My Monday!

Ahoooj:) Přijďte mě někdo zabít, prosím!:-D Jsem tak vynervovaná, že jsem ani pomalu nebyla schopná udělat tenhle příspěvek!:) Pozítří mám státnice a už teď to psychicky nezvládám:-D Ty nervy jsou na tom fakt nejhorší....Já se určitě nezhroutím, když to nedám teď..v září je taky možnost, že:) Ale prostě, ať už to dopadne jakkoliv, chci to mít už za sebou! Ať mám klid!:) Držte palce a mějte se krásně! Brzy, pa!:)
Tenhle malej a velkej pejsek:)
David Beckham s nejvíc nejroztomilejší dcerkou Harper při jejich puse na zápase:)
Nebezpečná Hanna:)

Tenhle super důvod k políbení:)
Tahle přerušená konverzace:-D
To, jak tam ta kočička zapadne:-D
Maggie s pistolí:)
Tohle občas miluju:)
Zlá Max:-D
Takhle radost, když se konečně doma můžete svléknout:-D
Tenhle záchvat:-D
Tohle:-D
Tyhle taneční pohyby:-D
Tenhle obrázek:-D
Tahle radost:-D
Tohle pěkné varování:)
Tenhle talentovaný umělec, který takhle dokáže nakreslit hada jedním tahem!

28 komentářů:

  1. Jé, Chůva k pohledání mi tu zrovna běží :-)

    Jinak naprosto tě chápu, ty nervy a to čekání je to nejhorší... opravdu na tebe myslim a držim pěsti! Kéž by to člověk mohl zaspat a probudit se až po :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, to bych potřebovala!:) A děkuju moc,Andy!:)

      Vymazat
  2. Ja myslím,že na obrazku není Lisa ale Maggie :-) a ten had zkrouceny do letopočtu 2013 je dokonalý! Budu na tebe myslet,držím pesti!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuju, opravím!:) a já si předtím vůbec nevšimla, že je zkroucený do 2013! Tak, to je to teď ještě víc dokonalé!:)

      Vymazat
  3. Ta kočka je božíííí!:-D Ta žlutá potvůrka s pistolí je Maggie, ne Lisa.;-) Asi ses přepsala. Sovičky jsou velice výstižný.:-D

    OdpovědětVymazat
  4. tak to ti na štátniciach držím prsty :) všetky obrázky a animácie mi spravili dnešný večer ešte lepším :) ale Hanna je aj tak najlepšia :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak teda držím palce, ale nebooooj ty to zvláááádneš :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nasmála jsem se jako vždy :) Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moooc držím palce, máš pravdu, to čekání je nejhorší!

    OdpovědětVymazat
  8. Tyhle tvoje obrázky miluju! :D Ta nebezpečná Hanna, to mě pobavilo :D Držím palce, určitě to ale zvládneš!♥
    Sheisbrunette

    OdpovědětVymazat
  9. :) Nechces vzájomne sledovanie ? :)
    PS: ja ta uz sledujem :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. to zvládneš človek ktorý má nervy spraví, držim palce:)

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou zase super obrázky! :))
    Nejvíc mě pobavila číča, jak si tam krásně zapadla! :D
    A uvidíš, státnice zvládneš! :)

    OdpovědětVymazat
  12. The Nanny :D To miluju :D

    Hodně štěstí u státnic! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to se nedivím, že máš nerva,ale zvládneš to. palečky držet budu a ty je taky drž, at mě přijmou na tu školu!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Market, neskutečně jsi pobavila! Nebo spíš tvoje obrázky :D Držím všechny palce, ale ty to zvládneš s přehledem! :))

    OdpovědětVymazat
  15. Držím Ti palce a přeju hodně štěstí :) Obrázky neskutečně super, Maggie, Joey s Chandlerem a Max z 2 broke girls nikdy nezlamou :)

    Chtěla jsem se tě zeptat, kdy jdeš na ten One Direction, respektive kdy a kde bude? Nikde jsem o tom neslyšela a docela bych brala je vidět naživo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) A já na One Direction byla v květnu v Berlíně:) k nám myslím bohužel zatím neplánují přijet:)

      Vymazat
  16. amazing blog and really nice post!!!! visit my blog too it is all about fashion/ lifestyle & dancing;)much love & blessings

    http://truezweta.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  17. Tak tenhle mě taaaaaaaaaak bavil:)

    OdpovědětVymazat
  18. Markétko, ty jsi taková šikovná holka, ty to určitě zvládneš:)) Držím pěsti!

    OdpovědětVymazat
  19. Super příspěvek. Doufám, že si státnice hravě zvládla a už máš ten stres konečně za sebou. :)
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  20. ja mám strašne rada takéto príspevky :)

    OdpovědětVymazat
  21. zase som sa pobavila.:))) a držím palce.^^

    OdpovědětVymazat
  22. tá mačka je božia! super post!!! :)

    www.emahrnkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat