sobota 13. října 2012

Hair Bow / Mašle ve vlasech

Včera jsem se pokusila na Adélce vykouzlit jeden účes, který jsem někde viděla a zaujal mě. Jedná se o mašli, kterou můžete udělat ze svých vlasů. Je to úplně jednoduché, myslím, že to v pohodě zvládne každý i sám na sobě. Budete potřebovat pouze gumičku a pár pinetek. Můžete to udělat i s použitím celých vlasů, nebo mašli různě natočit doprava či doleva. Je to na Vás, jak a kde se Vám bude mašle líbit!:)
Omlouvám se za špatné osvětlení fotek. Fotily jsme až večer, kdy už byla tma, takže kvalita je trochu horší. 
Děkuji mé milované Adélce, která mi půjčila vlasy a stála mi modelem:)

Krok 1: Začněte tak, že si rozdělte vlasy na půlku do tzv. falešného culíku a při posledním omotání  neprotahujte vlasy gumičkou celé, ale pouze do půlky.

Krok 2:  Poté vlasy, které zůstaly v gumičce rozdělte na dvě půlky a připevněte pinetkami.

Krok 3: Nakonec už jen stačí pramínek, který zbyl přehodit přes mezerou a opět pořádně zapinetkovat.

 A tady je výsledek:) Ta pinetka by neměla být vidět. Mám to špatně udělané, jestli to někdo budete zkoušet, tak se snažte pinetky zamaskovat:)




12 komentářů:

  1. Super, v pátek jsem měla tuhla mašli taky :)

    OdpovědětVymazat
  2. vážně to vypadá moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný, já bych to ale asi nezvládla :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle účes znám, ale boužel mi nejde udělat mám na něj moc sestříhané vlasy

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle účes jsem si zkoušela dělat, ale ze všech vlasů.Docela se mi to povedlo akurát to nevypadá dobře s brejlema, ale takhle by to mohlo vypadat líp. Díky za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Amazing hair!
    Stop by sometimes and if you like follow me,
    I'll definitely follow back :)

    DARE 2 WEAR

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem to také zkoušela, ale takhle hezky se mi to nepovedlo :).

    OdpovědětVymazat
  8. Love your hair!!

    xoxo
    http://www.its-dash.blogspot.nl/

    OdpovědětVymazat
  9. to musím někdy vyzkoušet :) vypadá to fakt dobře

    OdpovědětVymazat