úterý 16. října 2012

Outfit 15.10.2012

Dneska jsem byla trošku rebel a utekla jsem ze školy o 4 hodiny dřív, než jsem plánovala, takže si užívám volného večera a chystám se shlédnout nové díly oblíbených seriálů, na které jsem zatím neměla moc čas. Nemůžu se dočkat hlavně nového dílů Upířích deníků,  Hart of Dixie, Revenge, Gossip girl, The Big Bang Theory...No mám rozkoukaných asi 10 seriálů!:-D Takže ani nemám šanci to dnes všechno stihnout! Každopádně si udělám hezky válecí večer!  Jinak na fotkách opět můžete vidět moje boty z CCC, které už mám asi na třetím outfitu za sebou a ještě je asi na nějakém uvidíte, takže jsem nudná, ale já je prostě miluji a nosím je teď ke všemu, takže mi odpusťte!:-D Mějte se moc krásně!:)








Bundička - New Yorker // Svetr - New Yorker // Jeggins -H&M // nákrčník - H&M // boty - CCC

20 komentářů:

  1. vyzeráš skvele! ;) sledujem blog. čekni môj ak budeš mať čas.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem dneska práskla do zaječích o krapet dřív, to počasí mě uspávalo snad ještě víc než přednášky, tak už to nešlo :-D A Tobě to musím zase moc pochválit, protože jeggins mají úžasnou barvu a účes je zase pecka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Terko!:) A jak se stmívá čím dál dřív, tak už se to v té škole opravdu takhle na večer nedá:-D

      Vymazat
  3. No nádhera, jako vždycky. Hlavně mě fascinujou Tvoje oči a nádherná hříva. A jinak s těmi seriály - já mám rozkoukané teď jen dva, ale většinou toho taky stíhám víc:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi krásná, máš super vlasy! Chtěla bych ti nabídnout soutezeni u mne na blogu http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/10/big-smile-giveaway.html treba se rada zucastnis

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný outfit.. jinak ti to sluší, si vážně hezká ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Děkuju Aleninko!:) Ve středu se připrav, budu tě fotit!:-D

      Vymazat
  7. vršek se mi neskutečně líbí :) ale spodek bych nějak oživila.. co k tomu zkusit zářivější gatě??:)
    ale sluší ti to!
    a ty francouzské fazole lákají i mě, lusky miluju

    OdpovědětVymazat
  8. Win A Free Tee From Blondes Make Better T-Shirts (Worldwide Giveaway)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to sluší a ty botky jsou skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Seš kočka ! Chci tvoje vlasy:(:D

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný outfit :) si pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  12. Lovely look, love your leggings =) Thank you for your nice comment and for following, I am following back on google friend connect and on Bloglovin =)

    Fashion and Cookies

    OdpovědětVymazat
  13. it´s a perfect and smart combination of style and very goo taste.

    OdpovědětVymazat
  14. Big bang theory je díl od dílu lepší!:)

    OdpovědětVymazat
  15. dal by se v NewYorkeru ještě ten svetřík sehnat?:D Ten můj už dávno není to co býval a tak se pomalu dívám po novým)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, myslím, že už bohužel ne. Kupovala jsem ho tam tak rok, možná rok a půl zpátky. A ani nevím, jestli tam mají nějaký podobný, dlouho jsem tam nebyla. Ale zkus se podívat třeba v HM, tam takové podobné určitě mají:)

      Vymazat
  16. You pretty in this hairstyle
    cool jacket !!:*
    kiss

    OdpovědětVymazat