neděle 21. října 2012

Sock Bun / Drdol z ponožky - Návod

Hrozně dlouho v H&M sháním vycpávku do drdolu, kterou vidíte na obrázku níže. A prostě jí nemůže nikde najít! Nevím, jestli k nám ještě nedorazila, nebo se koukám ve špatném háemku, ale prostě jsem jí ještě neobjevila.

Rozhodla jsem se proto vytvořit napodobeninu, kterou si může vytvořit každý doma sám. Budete potřebovat pouze ponožku, nůžky, gumičku, pinetky a trošku té šikovnosti:) Pokud máte delší vlasy, tak čím delší ponožka tím líp. A jelikož mám samé krátké, ukradla jsem jednu delší mamince (promiň mami!) Doufám, že mamince nebude sházet, ale myslím, že máme doma asi tak 300 páru ponožek, takže jedna zničená nikomu nevadí. Chvilinku trvá, než se naučíte ponožku srolovat tak, aby Vám z ní nevypadali všechny vlasy. Ale po pár pokusech to určitě zvládne každý!

Krok 1: Začněte tím, že ustřihnete ponožku asi v místě kde mám přiložený prst.  Protože může v drdolu ponožka malinko prosvítat doporučila bych pro slečny se světlými vlasy ponožku bílou. Pro tmavovlásky pak černou.


Krok 2: Poté ponožku postupně srolujte do kolečka, tak jak vidíte na obrázku


Krok 3: Vlasy rozčesejte a udělejte si normální vysoko postavený culík.

Krok 4:  Srolovanou ponožku poté protáhněte culíkem posuňte jí až na konec vlasů. Odtud začněte motat ponožku směrem ven dolů. Jde o to, že ponožku prdržujete zespodu prostrčeným palcem, tak abyste mohly celou ponožku rolovat dolů směrem ven. Pokud budete mít nakonci vypadané pramínky okolo, stačí je připevnit okolo drdolu pinetkami. Za kvalitu fotky se omlouvám, fotila maminka!:-D

A tady je výsledek:) Doufám, že se Vám líbí:)




23 komentářů:

  1. no já mám jak ten koupený z hm, tak svůj vlastní výtvor z ponožky a musím říct, že ten ponožkový mi přijde lepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. I love your idea *_*
    great blog <3

    OdpovědětVymazat
  3. skvelé ! škoda,že mne nepristanú drdoly :(

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek :)
    Já si je kupovala v Primarku, ale přestala používat, protože přesně tyhle náhrady z ponožek a silonek jsou mnohem lepší a tvarovatelnější.
    Takže nekupuj, tvoje ponožka je mnohem víc využitelná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo takhle! No chvilku mi trvalo, než mi došlo, jak tam narvat tu ponožku:-). Ale jinak moc díky za super fotodokumentaci:-)

    OdpovědětVymazat
  6. WOW, great tutorial! Thanks for sharing =)
    XOXO

    OdpovědětVymazat
  7. Such a good idea!!

    www.fashioncontainer.com

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, super drdůlek, takový se mi líbí :-) A.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten polštářek jsem si vyrobila:) jinak hned si to jdu udělat! moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  10. Wow wow wow AMAZING post! :)

    http://petiteadalid.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  11. To je super nápad. Někdy vyzkouším. A jiank máš skvělý blog a stávám se tvým pravidelným čtenářem :).

    OdpovědětVymazat
  12. wow you are so creative dear! your hair is gorgeous <3 xx

    Letters To Juliet

    OdpovědětVymazat
  13. Hi, dear) YOU are SOOO creative, I'm really impressed!!!!! Simply WOOOW!!!!! I also want to say thank you for stopping by my blog, glad to meet you!!!
    Your blog is awesome, you are really cute! I'm following you too:) I'd be glad to read your posts and check out your snapshots:)
    have a great time!

    Best wishes, Alex
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Tývoléé, to je dokonalý :D
    to mě nenapadlo.. ale vyzkouším to ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. to je hustýý! moc ti sluší .)

    OdpovědětVymazat
  16. To vypadá hrozně dobře, já to dělám s látkovou širokou čelenkou, ale nikdy mi to neudělá takhle obrovský drdol, mám holt míň vlasů :D

    OdpovědětVymazat
  17. Tu pomůcku na drdol jsem viděla tenhle týden v HM na Smíchově v Praze (nevím, jestli jsi z Prahy). A u pokladen jich tam měli celý koš :-D Super návod, asi si to pořídím, ale popravdě budu muset ještě chvíli přemýšlet, jak to tam zamotat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přísaham, že zrovna dneska jsem byla v Palladiu a zase jí tam neměli!:-D Asi musím změnit HM:-D Když tak koukni na youtube je plno videí, jak to udělat, z toho to určitě líp pochopíš:) Ono se to takhle blbě fotí:-D

      Vymazat
  18. great idea!
    :)
    I really like your blog, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    OdpovědětVymazat
  19. Drdůlek ti moc sluší, hezké :)

    OdpovědětVymazat