úterý 2. října 2012

outfit - 29.9.2012

Nemůžu uvěřit, že jsem zase přežila celý den ve škole! Máme zadáno asi sto padesát tisíc seminárek a prezentací a když si představím, že už bych do toho měla pomalu začít dělat bakalářku, tak je mi úplně zle..A neříkejte mi, že tam budu muset ve čtvrtek znova na 12 hodin!! Tam nejdu!:-D Ale zítra volníčko, jupí!:-D Mějte všichni krásný den!:)


12 komentářů:

  1. Moc ti to sluší...svetřík i boty...moc krásné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super svetřík :)
    S tou školou Ti to nezávidím, ale hlavně ať všechno dobře dopadne! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pretty boots, love the outfit!

    www.fashioncontainer.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mám podobné pocity.... Ale Tobě to tak sluší, krásné legíny (či co to je)! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jů, kočka si ! :*
    Ps: školu zvládni :))my toho ted máme taky fůru..

    www.demination.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. pěkný outfit líbí se mi hlavně ten svert a legíny! :) jinak hodně štěstí ve škole ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Cool sweater! Love it
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý outfit, Nádherné vlásky! :D

    OdpovědětVymazat