pondělí 29. října 2012

Things That Made My Monday!

Jedna z mála věcí, které jsou dobré na naší škole je to, že i když státní svátek připadne na víkend, máme většinou den předtím nebo den potom volno. Takže si dnes užívám volný den. Výjimečně mám také na hlídání svého malého brášku, se kterým budu trávit celé odpoledne. Takže budeme mít určitě legraci:) A dneska jsem se rozhodla vytvořit takový halloweenský speciál, protože jsem tento týden našla spoustu skvělých obrázků s touto tématikou. Takže se můžete podívat na obrázky, které mě potěšily, pobavily a zároveň i trochu vyděsily!
Mrtvá nevěsta Tima Burtona! :-D
Tohle foto!
Tenhle halloweensky ozdobený pejsek:)
Tenhle děsivý chlapeček!
Tahle modelka, které se bojím! :-D
Tohle stylově rozstříhané tričko!
Tenhle obrázek :-D

Regina z Protivných sprostých holek :-D
Tenhle druhý děsivý chlapeček! :-D
Tahle fotka!
Tahle zombie!
Tenhle obrázek!
Mike Myers! Nesnáším ho!:-D

5 komentářů:

  1. Musím říct, že u některých fotek jsem měla husí kůži a otočila jsem se, jestli za mnou někdo nestojí. Jsem asi paranoik :D
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. super halloweenský článek :D !

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, to se máš, že si užíváš volna!!
    Jinak.. dobrý článek, jen mi je líto toho pejska :)

    OdpovědětVymazat
  4. To se máš že máš volno, my většinou míváme před tím, v pondělí vždy táhneme do školy :// :D

    OdpovědětVymazat