sobota 27. října 2012

Nail Art - Halloweenské lebky - Návod

Dneska mám pro Vás další tip, jak si ozdobit nehty. Vím, že je Halloween americký svátek a u nás se skoro neslaví. Já osobně ho taky vůbec neslavím. Ani nemáme doma žádné ozdoby, prostě mě to většinou úplně míjí. Ale  dneska jdu na jednu halloweenskou párty a napadlo mě, že bych si mohla nějak tématicky ozdobit nehty. Proto jsem si zkusila na nehty namalovat lebky a výsledek vidíte níže:)

Budete potřebovat :   Bílý lak na nehty
                                  Černý lak na nehty
                                  Špejli + lak s úzkým štětečkem ( případně tužku, propisku..)


Bylo by dobré, kdyby jste měli lak s úzkým štětečkem jako vidíte na fotce. Pokud ho nemáte, můžete na celé zdobení použít špejli, případně tužku, pastelku, propisku..prostě něco, co má úzký hrot a co budete namáčet lakem.

Inspirace:

Krok 1 : Přelakujte nehty bílým lakem

Krok 2 : Poté už jen přes lak namalujte černě lebky. Začněte takovými polokruhy z obou stran na vrchu nehtu. Uprostřed polokruhů udělejte tři úzké čárky, které budou připomínat zuby. Na toto použijte lak s úzkým štětečkem. Poté namočte špejli do černého laku a domalujte oči a nosní dírky. A výsledek vidíte na fotce:)



20 komentářů:

  1. Strašidelný!:) Mně se zdá, že to slaví hodně lidí, dneska už čtu třetí návod na úpravu nehtů v Halloweenském stylu :)) Všechny jste moc šikovné!
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. je to strašně pěkný! :-)
    kdyyby u nás byla nějaká party moc ráda bych šla, ale bohužel..
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  3. Super nehty, škoda, že u nás se Halloween moc neslaví, hned bych šla na nějakou strašidelnou party :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) A já jsem byla a musím říct, že to bylo úplně super a příští rok chci jít znova:-D

      Vymazat
  4. ide z toho trochu strach, ale fajne to vyzerá :D

    OdpovědětVymazat
  5. great post!!!
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. povedený! :) ale já bych na to asi neměla trpělivost.. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. so interesting to look at, love your sense of style.

    OdpovědětVymazat
  8. to je riadne úžasné tie neshtíky <3 a čo si sa pýtala ohľadom tej knihy, áno, kúpila som si v zahraničí, konkrétne v Amerike ale dá sa zohnať aj Slovensku určite ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) A já už na ní koukala a dá se objednat i u nás, díky:)

      Vymazat
  9. Tak to vypadá zajímavě :D Super tip;)

    OdpovědětVymazat
  10. Hi! really original idea! i love it for halloween!
    hope u like my blog, see u soon
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je nádherný! Jsi moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mě osobně se moc potisk lebek nelíbí, ale tohle vypadá zajímavě, na první pohled si ani nevšimneš, že je to lebka, až na ten druhý, líbí se mi to :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hey, that looks so cool!
    Love from Germany
    Alessa

    OdpovědětVymazat