čtvrtek 4. října 2012

September (July) Empties / Vypotřebováno

Pokud jste nikdy neslyšeli, nebo neviděli článek o tvz. Empties, tak Vám dnes jeden ukážu. Jedná se v podstatě o to, že zhodnotíte produkty, které jste za ten měsíc (dva) vypotřebovali. Na zahraničních blozích jsou tyto články běžné, u nás jsem však žádný ještě neviděla. Je zajímavé zjistit, kolik toho vlastně vypotřebuji :-D Když vypotřebované produkty vyhazuji postupně, ani mi to nepřijde. Určitě nebude poslední článek tohoto druhu a vypotřebované produkty budu skladovat dál:)
 


1) Šampon Garnier Fructis – Posilující šampon pro normální a rychle se mastící vlasy. O tomto šamponu jsem již malinko psala. A jak jsem řekla na šampóny nejsem vůbec vybíravá a tento dělá práci tak, jak má. Byla jsem s ním spokojená. Krásně voní a opravdu mám pocit, že se po něm vlasy méně mastí.
2) Kondicionér Freeman – kondicionér s výtažky z papájí a limetky. Můj vůbec první produkt, který jsem od značky Freeman vyzkoušela. Kosmetika Freeman je čistě přírodní kosmetika a netestuje své produkty na zvířatech, za což má u mě plus. O tomto kondicionéru bych řekla, že je OK. Není špatný, ani nějak extra dobrý. Funguje asi jako ostatní kondicionéry z drogérie. 
3) Balea sprchový gel – Sprchový gel s vůni jasmínu a vanilku. Nemám moc, co bych o tomto sprchovém gelu řekla. Je úplně normální, funguje jako každý jiný sprchový gel. Obsahuje malinké perličky, které jsou příjemné na kůži. Akorát ta vůně jasmínu mi moc nesedí. 

4) Avon Advance TechniqueHydratační maska na vlasy pro suché nebo poškozené vlasy. O této masce jsem již také psala. Musím říct, že mě celkem zklamala. Nezaznamenala jsem, že by mým vlasům nějak pomohla, aby byly hebčí či hladší. Znovu si ji určitě nekoupím.
5) Soap and Glory Flake Away Body Scrub –  Tento peeling pomáhá vyhladit pokožku a zanechává ji hladkou a hydratovanou. Lze ho použít na celé tělo, ale s maminkou jsme ho používaly zejména na nohy a chodidla. Nejlepší na něm je jeho vůně. Je to ta nejúžasnější vůně, jakou jen produkt může mít! Dokázala bych k němu čuchat celý den!:-D Tento srub jsem koupila mamince jako dárek v Anglii, u nás se bohužel tato značka neprodává. Ale jestli někdy budete v zahraničí a budete mít možnost, neváhejte a vyzkoušejte ho, nebo si alespoň k němu zajděte a očuchejte ho!:-D
6) Lee Stafford Bleach Blondes TreatmentKůra pro blondýnky. Tato maska mě naopak velice potěšila. Po použití byli mé vlasy na první pohled zdravější a hladší. Krásně voní a vůně na vlasech vydrží několik hodin. Maska by měla i lehce tónovat a obnovovat blonďaté vlasy. A zamezit tak nežádoucím oranžovým odstínům, které  na blonďatých vlasech můžou po čase vytvořit, což ovšem nemůžu potvrdit, protože nemám světle blonďaté vlasy. Každopádně masku doporučuji a již jsem si koupila novou od této značky.

7) Odlakovač Lilian regenerační odlakovač na nehty. Mám pocit že prostě VŠECHNY odlakovače  vysušují nehtovou pokožku. Tento není výjimkou, i když to není tak drastické, jako u jiných odlakovačů. Nehty, ale odlakuje vcelku rychle a určitě je jeden z těch lepších, které jsem vyzkoušela.A protože se naše Tesco rozhodlo, že bude nabízet jen jeden druh odlakovačů, mám doma i jeho nové balení:)
8) Tělové mléko Avon – obsahuje výtažky z jahody a guavy, které vyživují a hydratují pleť a neuvěřitelně krásně voní. Mám moc ráda tyhle tělové mléka od Avonu. Tohle je asi mé páté z téhle řady a vždycky se k nim budu ráda vracet. Už jen kvůli těm kouzelným vůním.
9) Garnier Fructis kůra aktivující lesk – tato kůra je speciálně navržena, aby aktivovala lesk blond melírům. Popravdě jsem si nevšimla, žádné změny na mých vlasech a proto už si produkt nekoupím. Má ale svěží ovocnou vůně, kterou zanechává ve vlasech.
10) Lush pleťová maska Cupcake – Tato maska je určena pro mladistvou pleť, kterou trápí akné. Odstraňuje nadbytek kožního mazu a obsahuje kakaové máslo a kakaový prášek, který pomáhá pleť zjemňovat. Mám tuto masku ráda, po použití je má pleť hebká, a jemná. Pupínky mi však neodstranila, což jsem popravdě ani nečekala . Stačí mi, že mi pomůže odstranit nečistoty , maz z pleti  a zároveň mě nevysuší. A co je ne ní nejlepší? Voní úplně jako čokoláda! 
11) Nivea čistící pleťové ubrousky – osvěžující ubrousky, které odstraňují make - up i voděodolnou  řasenku. Po použití je pleť vyčištěná a svěží. Já mám citlivou pleť a tyhle ubrousky mě nepálí ani nedráždí a nezanechávají mou pleť zarudlou, jako to dělali jiné, které jsem vyzkoušela. Jsou moje nejoblíbenější a vždycky se k nim budu ráda vracet .

4 komentáře:

  1. Já mám stěma ubrouskama od Nivei špatnou zkušenost, nevím proč,ale mě nedokázaly odstranit ani řasenku a okolí očí strašně vysušovaly... asi vadnej kus,jinak nevím.

    OdpovědětVymazat
  2. Neznám z toho nic. To bude asi tím, že máme úplně jiný typ pleti i vlasů asi:-). Ale peeling by mě nadchnul:-)

    OdpovědětVymazat
  3. znám skoro všechno ta pleťová maska z lushe je hodne dobra doporucuju :)

    OdpovědětVymazat
  4. presne také mohu říct že od lushe je ta maska skvělá:) výborná recenze!:)
    http://bit-ofme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat