pondělí 22. října 2012

Things That Made My Monday!

Ani mi nevadí, že je tady zase pondělí, tenhle týden mám ve škole hroznou pohodičku. Dneska jsem byla ve škole jenom na jednu hodinu a ve čtvrtek se tam stavím taky jen na jednu hodinu, takže tenhle týden dokonce i přežiji:-D Dala jsem si proto za úkol napsat alespoň část bakalářky a zprávu z praxe, kterou musím odevzdat, tak uvidíme, jak to dopadne !:-D
Tenhle nejroztomilejší ,,zmuchlaný,, pejsek! 
Tenhle text!
Tohle :-D
Tenhle návod, jak být pandou :-D
Tenhle text! Kdo viděl poslední díl Upířích deníků tak ví!<3
Krásné Olsenky! Měla jsem je hrozně ráda v téhle době
Tenhle nápis!
Blair :-D
Tohle :-D
Zejný a Harry, kteří jsou hrozně šťastní za svoje vlasy :-D
Tenhle neviditelný pejsek :-D
Tahle slečna a její tetování!
Tenhle ,,vtip,, <3

12 komentářů:

  1. Aaaah, ten pejsek ! <3 Olsenky jsem měla taky hrozně ráda dřív:) Zrovna nedávno jsem si z nudy v nemoci stáhla jeden jejich film na kterej jsem si nemohla vzpomenout o čem je. A popravdě, nic horšího jsem neviděla :DD

    OdpovědětVymazat
  2. I love your monday´s posts!!:))

    OdpovědětVymazat
  3. To je hrozně dobrý, tyhle články Things that made my Monday :-) super neviditelnej pes a taky vtip s knock knock, whos there? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Super obrázky :). Ten méďa a pejsek jsou roztomilí.

    OdpovědětVymazat
  5. such a cute dog! <3 love Blair <3

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. užasné, hlavně to poslední:)) a ten pejsek? ten je užasnej!D:))♥

    OdpovědětVymazat
  7. tvůj blog se mi hodně líbí :) a k tim olsenkám.. Taky sem je měla strašně ráda :) líbí se mi film sestry na bahamách kde hrají :) jsem tvojí novou čtenářkou :) ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde také probíhá giveaway :) onlygirlnn.blogspot.com a potěší mě když i ty se staneš mojí čtenářkou :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju za pobavení! Právě jsme s kamarádem na přednášce a krásně jsi nám to těmi obrázky rozveselila :))

    OdpovědětVymazat
  9. ako vždy - úžasnééé!! :)

    OdpovědětVymazat