čtvrtek 25. října 2012

TAG: Miluji podzim!

Dneska jsem se rozhodla udělat jeden TAG, které právě teď koluje po internetu. Je zaměřen na podzim a zejména na Halloween, který mi ovšem neslavíme. Takže jsem musela pár otázek vynechat a trochu si ho poupravit. Enjoy!:)

1) Oblíbená podzimní rtěnka / produkt na rty
Nejoblíbenější podzimní produkt na rty je zároveň moje nejoblíbenější rtěnka poslední doby a shodou okolností je v odstínu, který se hodí pro toto roční období.  Je to rtěnka Rimmel z kolekce Kate Moss v odstínu 05 Rouge Á Lévres. Na fotce to není moc vidět, ale je to taková tmavě růžová barva s nádechem do vínova. Na rtech vydrží opravdu dlouho, jen bych si přála, aby měla matnější konzistenci.

2) Oblíbený podzimní lak na nehty
O oblíbených podzimních lacích jsem psala dokonce celý článek. A jak jsem řekla na podzim preferuji teplé, syté, zemité odstíny jako je hnědá, červená a vínová barva. Nemohla jsem se rozhodnout mezi dvěma odstíny, proto jsem zařadila oba dva. A mými nejoblíbenějšími jsou laky -  O.P.I v odstínu From A to Z Urich a lak Rimmel v odstínu 939 Desire.

3) Oblíbený podzimní nápoj z Costy
Původní otázka z ní oblíbený nápoj ze Starbucku. Já ale do Starbucku skoro vůbec nechodím, zato v Costě jsem pečená vařená, protože jí máme naproti škole. Takže jsem si otázku poupravila. A můj nejoblíbenejší nápoj na podzim a zimu je bezkonkurenčně perníkové latté! Sice je to spíš Vánoční nápoj, ale myslím, že ho zavádějí už někdy v listopadu. Je mnohem ale mnohem lepší než třeba karamelové latté. Chutná a vonní totiž úplně jako perník a je prostě přímo vynikající!

4) Oblíbená svíčka
Svíčky zapaluji zásadně jen na podzim a v zimě. Miluji ten pocit, když je venku zima a já jsem doma pod peřinou s čajem v ruce a v pokoji mi vonní svíčka. Oblíbené mám dvě a obě jsou z Ikei. Jedna je s příchutí vanilky, druhá skořice. Obě vonní nádherně, i když ta skořicová mi asi vonní o něco líp. Jedna stojí 99 Kč a jsou celkem velké, takže poměrně dlouho vydrží.

5) Oblíbený podzimní šátek nebo doplněk
Určitě kruhové šály! Na podzim je nosím téměř každý den.  Jsou hrozně příjemné a neuvěřitelně zahřejí, takže na jsou podzim přímo ideální. S maminkou je máme dokonce v 6 odstínech!

6) Oblíbená paletka na podzimní líčení
Nejoblíbenější paletka na podzim bude nejspíš tahle od Maybelline Eyestudio Silky Glam v odstínu Bronze Drama. Poslední dobou používám jenom jí. Obsahuje odstíny, které jsou pro podzim ideální.

7) Oblíbený Halloweenský film
Hokus Pokus! Už jako malá jsem si tenhle film půjčovala ve videopůjčovně a mám ho hrozně ráda. Je to taková Halloweenská klasika. Miluji ten příběh. Taky si pamatuji, že ho dávali když mi bylo asi 13 let a Adél u nás přespávala zrovna na Halloween a nám se neuvěřitelně moc líbil. Po něm ještě dávali Hallloween H2O a Ospalou díru a  myslím, že to byla jedna z nejvydařanějších filmových nocí, jakou jsme zažily. Do dneška pokaždé, když jeden z těchto tří filmů dávají, okamžitě zapínám televizi a koukám. Kdo neviděl Hokus Pokus okamžitě stahujte!! Doporučuji!! Je opravdu kouzelný!:)



8) Jakou věc na podzimu miluješ
Všechno! Podzim je moje nejoblíbenější roční období. Mám ráda, že není úplně zima, ani už není úplně horko. Navíc miluji padání listí, ranní mlhy, počasí kdy je zataženo a já můžu sedět doma s čajem...A tak celkově do jakých barev se příroda zbarví..Prostě miluji podzim:)

24 komentářů:

  1. ty laky mají super barvu! :) a costu mam také radši než starbucks :)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji Costa Coffee a svíčky z IKEA. Jsi můj člověk.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Love the knit scarves! :)

    Thanks for the follow! I'm now following you back via GFC. :) Keep in touch!!

    xo - Sheila
    www.sheislovelyblog.com

    OdpovědětVymazat
  4. thank you for your sweet comment on my blog i followed you and wait to follow back

    www.thepurpleballon.blogspot.com

    xoxo
    nourhan

    OdpovědětVymazat
  5. kruhové šály sú jednoznačne najskvelejšie ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jak se tak koukám, tak máš ráda teďkom v líčidlech vínovou barvu co? Super článek. Teďkom mám taky ráda kruhové šály :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Jj dá se říct, že jsem si jí poslední dobou oblíbila:)

      Vymazat
  7. hezký článek :)
    tvé oblíbené šálky jsou úžasný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jednou dělala maso na kokosovém oleji :) ale že by mi to extra chutnalo, to ne
      jo, Pippa je frajerka :)

      Vymazat
  8. Já miluju na podzimu nebo zimě to, jak přijdu domu unavená, zachumlám se do deky, pustím film, zapálím svíčky a je mi prostě krásně. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Má milá Markétko, dnes jsi mne svým psaním velice potěšila, i já miluji podzim a těšení se na vánoční a předvánoční čas. Jsi milá, chytrá, báječná a úžasná dcera. Adélce jsem zapomněla popřát, snad to tedy brzy napravím... Přeji Ti úspěch, štěstí, lásku a vše krásné a nezapomeň, že i malé životní neúspěchy, jsou po nějakém čase vlastně veliké výhry... Ty jsi má obrovská výhra ( ty i tvůj bratr! ).
    Pa tvá maminka

    OdpovědětVymazat
  10. Opi lak ! <3
    Srdíčko v kávičce ! ? ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To srdíčko se mi taky líbí:)Oni dělají i třeba lístečky:)

      Vymazat
  11. I já mám velmi ráda svíčky, hlavně jablko se skořicí... :) Taťka mi vždy před Vánocemi koupí takovou velkou, stojí asi 120,- takže jen na Vánoce ji máme doma... a krásně provoní celý pokoj... :)
    Jinak na kávě jsem nebyla ani nepamatuji, plánovali jsme s přítelem, že na ni zajdeme, ale nepoštěstilo se, tak jsme si udělali domácí kávu a aby působila luxusněji přidali jsme hromadu šlehačky.... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domácí káva může být někdy i lepší než ta kupovaná:) Hlavně už jen to, že si jí můžeš vypít v teple domova je na tom to nejlepší:)

      Vymazat
  12. miluji podzim a do tohoto tagu bych asi zařadila to samé co ty - hnědé stíny, vínové / rudé laky a rtěnky, kruhové šály ... ♥
    a máš moc pěkný blog! :)

    OdpovědětVymazat
  13. i am so in love with the cafe pic.

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám radši léto, nebo potom pořádnou zimu :)), ale je pravda, že se nic nevyrovná tomu, když přijdeš z toho zachmuřeného počasí domů, kde je zatopeno, ideálně se zrovna něco peče, takže to všude krásně voní :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ta paletka vypadá skvěle. A kruhovky taky zbožňuju. :D
    Já mám podzim ráda, ale s podzimním počasím. Každopádně jaro a léto mám mnohem raději. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Super tag :) Podzim mám také moc ráda, s kruhovými šálami a svíčkami se shodujeme :) Ta paletka má perfektní podzimní barvy, stejně tak laky a rtěnka :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat