pátek 12. října 2012

LUSH No Drought suchý šampon

Suchý šampón je skvělý pomocník ve dnech, kdy si nemáte čas nebo možnost si umýt vlasy. Určitě se Vám někdy stane, že si třeba nestíháte vlasy umýt i přesto, že už by to potřebovaly. S tím Vám pomůže suchý šampon.  Dokáže totiž absorbovat z vlasů mastnotu během chvíle bez použití vody. Já osobně si  myji vlasy pouze každý druhý den a ve dnech, kdy si vlasy nemyji používám suchý šampon. Proto jsem byla šťastná, když jsem zjistila, že i jedna z mých oblíbených značek suchý šampon zavedla.
LUSH No Drought suchý šampon se dodává v malé plastové průhledné lahvičce s výklopným uzávěrem (o objemu cca 250ml, 115g šamponu). Má příjemnou ovocnou citrusovou vůni a práškovou konzistenci.

LUSH No Drought suchý šampon mě ze začátku překvapil tím, že je v prášku. Nikdy předtím jsem práškový šampon neviděla. Vždy jsem měla ty ve spreji, které na vlasy nastříkáte. Takže jsem byla zpočátku trochu skeptická a moc jsem nevěřila, že bude fungovat a hlavně jsem si myslela, že bude na vlasech nechávat bílé stopy, Každopádně jsem ho vyzkoušela a řídila se instrukcemi na obalu. Prášek jsem nasypala na vlasy, nechala chvíli působit a poté rozčesala. A víte co? Funguje. Absorbuje mastnotu a přebytečné nečistoty opravdu dobře. Musíte se opravdu, ale opravdu snažit, aby jste prášek pořádně vmasírovali, tak aby na vlasech nebyly bílé fleky, ale věřím, že po chvilce snažení nebude ani na tmavých vlasech nic vidět. 
Jediná věc, která mi na něm vadí, že je trochu nepraktický způsob nanášení. Určitě ho doporučuji nanášet v koupelně a nejlíp nad vanou, protože dost prášku popadá všude kolem, takže Vám pravděpodobně zašpiní podlahu nebo oblečení. Ale celkově jsem s ním spokojená a je mi nenahraditelným pomocníkem.

Nafotila jsem fotky před a po použití. Prosím omluvte mé mastné vlasy! Na fotce je mám nemyté dokonce dva dny, aby byl výsledek viditelnější. Není mi zrovna příjemné tu ukazovat své mastné vlasy a vím, že je to nechutné a nechci nikoho pohoršovat :-D Chtěla jsem jen ukázat, jak šampon funguje, tak doufám, že to pochopíte a zhodnotíte jeho účinky:)



12 komentářů:

  1. Taky jsem na něj psala recenzi;) A musím se vším souhlasit,je skvělý:) Btw.moc pěkný post!

    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Markét, už jsem o tomhle šamponu četla. Vždy spokojenost, ale prý to fakt práší všude okolo . Když ale vidím výsledek, tak si klidně zasviním koupelnu:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně:-D Ale když to děláš nad vanou tak to ani nevadí:)

      Vymazat
  3. Tak tohl je super, moc by se mi hodil když mam školu od 7mi a nestíham si umejt ráno hlavu:D Můžu se zeptat kolik stojí?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí 295 Kč, což je celkem dost,ale musím říct, že se to vyplatí, protože určitě vydrží hrozně dlouho, mám ho už jakou dobu a přijde mi, že skoro neubývá:-D

      Vymazat
  4. Na suché šampony nedám dopustit! Super praktický výrobek :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  5. this is such an amazing post, there is so much inspiration, love the pics!
    Hope you're having a great weekend!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdový zázrak, ještě jsem tyto šampony vůbec nezkoušela, ale vypadá to opravdu jako dobrý nápad... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám raději suché šampony ve spreji. Ale vypadá vážně účinně :-)
    justbeyourselfbypetra.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. mala som už skúsenosť so suchým šampónom v spreji od oriflamu, krásne voňal a splnil účel, ale teraz na žiaden taký dobrý neviem natrafiť. škoda, že u nás na slovensku nie je nejaký obchod s lush výrobkami :/

    OdpovědětVymazat