čtvrtek 18. října 2012

Rtěnka Topshop

Nedávno jsem si koupila mojí první rtěnku z Topshopu. Poslední dobou jsem blázen do rtěnek různých odstínů a opravdu už bych si je měla přestat kupovat! Jenže ve škole máme neuvěřitelně dlouhé pauzy a občas si je zkracujeme návštěvami různých obchodů. A při jedné takové pauze jsem si omylem pořídila novou rtěnku. Z Topshopu vlastním pouze tvářenky a tužky na oči. Rtěnky byli další věcí na seznamu, co jsem chtěla vyzkoušet. A protože nemám žádnou světle růžovou rtěnku ve své sbírce, rozhodla jsem se pro odstín Pillow Talk..
Je to nádherná světlounce růžová barva. Balení se mi hrozně libí. Celkově mi přijdou všechny obaly z Topshopu úžasné na pohled. Takové jednoduché, ale zároveň roztomilé. Rtěnka má krémovou konzistenci, která drží na rtech velmi dlouho a nevysušuje je. Dokonce dodává rtům jemný lesk. Má úžasnou vůni! Nikdy jsem neměla rtěnku, co by voněla, natož tahle krásně, takže za to dávám velký plus. Myslím, že barva je vhodná pro každodenní nošení. Nejsem si úplně jistá, jestli mi tahle světlá barva ladí k tónu pleti a upřímně si myslím, že mi sluší více tmavší barvy, ale přesto jsem si ji zamilovala a budu jí určitě nosit velmi často a jsem si naprosto jistá, že to není poslední rtěnka z Topshopu, kterou jsem si kdy pořídila:)



Jak se Vám líbí? Vlastníte nějakou rtěnku nebo jiný makeup z Topshopu?:)

18 komentářů:

  1. No tedáááá, sluší ti :) kočka :)

    OdpovědětVymazat
  2. tahle barva je moc krásná a moc ti sluší Markétku!!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank you! :)
    Kisses from VV!!

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že možná překvapivě, z TopShop nevlastním vůbec nic, ani kosmetiku, ani oblečení. Nikdy mě tam prostě nic nezaujalo :-) Ale Tobě ta rtěnka vážně moc sluší :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  5. Great post, dear.

    Love this lipstik!!!

    Happy Weekend,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný odstín,... takový přirozený :-)

    OdpovědětVymazat
  7. that color shade is perfect! i have been looking for a color like that. now only if there was a top shop close to me..

    lindsey louise

    hellomrrabbit.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Podle mě je super, moc ti sluší:) Taky ted blázním do rtěnek:) Můžu se zeptat, kolik tě stála? Žádnou z Topshopu nemám, takže nemám ani cenový přehled :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! A stála 270 Kč a výběr mají opravdu velký!:)

      Vymazat
  9. Vypadá úžasně a hrozně moc ti sluší jsi prostě kráska :)

    OdpovědětVymazat
  10. Great lipstick!, i love the colour !!
    you have a great blog, i'm following you now ! :)
    Kisses.

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá dobře a sluší ti!;)) Máš hrozně hezký blog;)

    OdpovědětVymazat
  12. Páni, dlouho tam rtěnky okukuju, a furt jsem hledala nějakou upřímnou recenzi.. :) Rozhodně si nějakou pořídím.Moc ti ta barva sluší :-)

    OdpovědětVymazat