pátek 15. března 2013

Floral Nail Tutorial - Návod na nehty s kytičkami

Už je to nějaká doba, co jsem měla článek na návod na nějaké zajímavé nehty. Dnes mám pro Vás dokonce  dvojitou ukázku, která se skládá, jak z fotek, tak z videa:) Rozhodla jsem se vytvořit na svých nehtech jarní motiv ve formě kytiček:) Já to pochopitelně nedovedu, tak jako vidíte na inspiraci níže. To je na mě moc složité a zdlouhavé. Ale návod, který Vám ukážu je úplně jednoduchý a zabere Vám tak pět minut:) Samozřejmě to pak nevypadá, tak dokonale, ale to myslím, že to vůbec nevadí:) Můžete si samozřejmě zvolit, jaké barvy se Vám líbí a kytičky udělat, jakkoliv velké. Záleží na Vás, jak chcete, aby to vypadalo:)
Inspirace:)

Potřebujeme: Bílý lak
                      Tmavě růžový lak
                      Světle růžový lak
                      Zelený lak
                      Pinetku

Krok 1: Začneme tím, že si nalakujeme nehty bílým lakem a počkáme, až lak úplně zaschne.

Krok 2: Vedle na papír si dáme pár kapek tmavě růžového a světle růžového laku a poté vezmeme pinetku a rozevřeme jí, jak nejvíc to půjde. Jednu stranu pinetky pak namočíme do smíchaných růžových laků a pokusíme se namalovat kytičku. Nejlíp Vám to půjde, když uděláte pět malých teček dokola. (Uvidíte na videu). Nemusí to být perfektní!



 Krok 3: Poté si vedle připravíme pár kapek zeleného laku a druhou stranou pinetky namalujeme stonky z každé strany kytičky. ( Pinetka je na to trochu široká, takže pokud chcete, můžete si na to vzít třeba špejly, nebo tužku. Pokud jste ale líní, jako já, tak pokračujte s pinetkou:)

A je hotovo!:) Doufám, že to alespoň trochu vypadá, jako kytičky:)



+ Video!:) Berte ho prosím z rezervou:) Kvalita není moc dobrá a kamera se občas trochu třese a mění úhly, protože se kameraman celou dobu smál:) Ale tak doufám, že Vám třeba pomůže!:) A za natočení a zpracování videa dostává největší díky má milá Adélka!:-*

49 komentářů:

  1. Takové květinkové nehtíky si možná zkusím udělat také, poslední dobou mě tenhle vzor láká snad ve všem :) Jsi šikula:*

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné! :) vyzkouším! :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásný!!! Určitě vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  4. práve dnes som pridala rovnaký príspevok :D ako keby sme sa dohodli :)))

    OdpovědětVymazat
  5. to je užasný!:)) na jaro ideální, jen musím dokoupit bílý lak:)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný návod Markétko, vypadá to moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné video :) můžu se zeptat v jakém programu to kamarádka upravovala?- prosím odpověd na muj blog :) děkuju! Možná někdy zkusím, i když mě by se to asi moc nepovedlo :D

    OdpovědětVymazat
  8. J0, to je vtipné =D dneska jsem taky přidala článek s nehty! Ty tvoje jsou super, a ještě se mi líbí ty dvoje vrchní =) Určitě zkusím =)

    OdpovědětVymazat
  9. To je vážně nádherný! já to ale radši zkoušet nebudu, protože by to dopadlo katastrofálně. A ty na černém podkladě na první fotce jsou perfektní.

    OdpovědětVymazat
  10. veľmi pekné,, no ja sa by som na to asi nemala trpezlivosť ;)

    OdpovědětVymazat
  11. to je parádní! na jaro jako dělané!:) a možná bych to zvládla i já!

    OdpovědětVymazat
  12. Wow, jsi dobrá, já bych se s tím asi tak nepárala..:D

    OdpovědětVymazat
  13. Určitě takové nehtíky si udělám :) za týden jaro tak ho alespoň hezky přivítam :D:)))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Wa tak to je krásné, ale asi nemám na to se s tim piplat, pač vím jak by to vypadalo, kdybych se o to pokusila já :D

    OdpovědětVymazat
  15. Juu návod se velice podařil :) Určitě nekdy vyzkouším :) :P

    OdpovědětVymazat
  16. tyjooo proč já jsem tak nešikovná :(( Takové nehtíky bych si nezvládla udělat ani náhodou. Jsi šikulka Markétko :)

    OdpovědětVymazat
  17. jéé tie vyzerajú úžasne! :)

    OdpovědětVymazat
  18. hezká jarní nehtová inspirace, tyhle nehty určitě také zkusím :ú

    OdpovědětVymazat
  19. Teda Markét, tak ty už nám začínáš dělat i videa, to je super! :) Jinak nehty krásný, umíš si s tim krásně vyhrát :)

    OdpovědětVymazat
  20. pekne ozivenie nechtov ...skusim vyskusat ale len na jeden prst lebo ked vyskusam viac tak to len pokazim :) ..

    OdpovědětVymazat
  21. Ty inspirační fotky jsou úžasné :)!

    OdpovědětVymazat
  22. Hezký:) mě by se líbily ty kytičky v černym podkladu..tyjsou:)

    OdpovědětVymazat
  23. Woow, krásne. Trochu romantické a zároveň aj moderné. :)

    fashionhappenss.blogspot.sk -budem rada, ak navštíviš môj blog :)

    OdpovědětVymazat
  24. Vypadá to hezky :) Možná by se to líp dělalo nějakým špendlíkem nebo tak ne ? Ale jsou i tak rozkošné! :) Hezký víkend Markétko :)

    OdpovědětVymazat
  25. vypadá to krásně)) já bych něco takového nezvládla:D

    OdpovědětVymazat
  26. Krásné květinky, ale mě se lak vždcky ještě ten den oloupe! :D

    OdpovědětVymazat
  27. Jsi šikula. Ale já to radši zkoušet nebudu. Akorát bych se na sebe naštvala, jakej jsem nešika :D

    OdpovědětVymazat
  28. Floral nehtíky chci také vyzkoušet takže moc děkuji za tip a návod a jsi fakt šikovná ;) moc se ti to povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  29. woow, no to je parádní návod! vyzkouším :D:)

    OdpovědětVymazat
  30. Adél :D:D nejsi dobrej kameraman! :D co to je ten třes?:P chválim jen Markét,a tebe jenom trošičku :D :))
    vaše nejoblíbenější kolegyně Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda chval i mě! :-D víš jakou práci dalo zpracovat to video? :-D Navíc je to natáčený foťákem, takže žádná stabilizace obrazu :-D myslím, že jsem dooost dobrá kameramanka :-D

      Vymazat
  31. Super inspirace... :) Aspoň už vím, co vyzkouším příští týden... Nebo možná, až vážně konečně přijde jaro... :D :)

    Jednoduché a efektivní. Která z nás má taky dvě hodiny na nehty, že jo?! :D :)
    Moc krásné, Markét. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Veru:) a momentálně do toho sněhu nic moc:-D tak spis až se vázne ukáže jaro:)

      Vymazat
  32. Páni, to vypadá skvěle a nenní to ani nijak těžký! :))

    OdpovědětVymazat
  33. woou, to by ma nikdy nenapadlo, naozaj to vyzerá fantasticky, máš strašne šikovné ruky :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  34. Náhodou je to celé velice inspirativní:). Já na tyhle piplačky sice nemám trpělivost, ale vypadá to báječně.

    OdpovědětVymazat
  35. Kytičky jsem měla hrozně oblíbené na gymnáziu a myslím že se k nim zase díky tobě vrátím. Krásné!

    OdpovědětVymazat
  36. Kytičky zbožňuju, super inspirace :)

    OdpovědětVymazat