pondělí 18. března 2013

Things That Made My Monday!

Ahoj:) Začíná pro mě ten horší týden, ve kterém mám školu od rána až do pozdního odpoledne tři dny v týdnu, takže se vůbec netěším:-( A dneska budu mít po škole hrozný fofr, protože přijedu domů a budu mít asi jen půl hodiny na to, abych se vypravila do divadla, do kterého se chystám s Aleninkou:) A já hrozně nesnáším, když mám na něco takhle málo času..ale tak přežiju to:) A jako bakalářku už jsem teda začala, ale myslím, že to v životě nedodělám a začínám z toho mít noční můry..proč jsem nezačala dřív? Nesnáším se:-D Tak se mějte krásně a užijte si obrázky pa!:)
zdroj:  weheartit.comfavim.com, tumbrl.com
Tahle fotka s touhle slečnou:)
Tohle, protože jsem to já!:-D
Pozérka Kim:-D
Harry, který prostě musí chytit jeden z těch letících dopisů:-D
Cara a její nejlepší tričko:-D
Tenhle obrázek:-D

Tyhle věci, co i já ráda dělám:)

Dory:-D
Tenhle dobrý důvod, proč jíst dort:-D

Tohle:-D Už se na ten film těším!:)
Vždy vtipná a drzá Max:)

Tohle:)

Tenhle účes:)
Taneční kreace Zaca Efrona:-D
I want you too Adam!:-D
Tohle:-D 

47 komentářů:

  1. dobré! zase jsem si neco ulozila a usmala se :D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé obrazky jako vzdy. Zac me pobavil :D V.

    OdpovědětVymazat
  3. Neboj se, bakalářku zvládneš! Taky jsem měla pocit, že to nikdy nedodělam - zatnout zuby a psát a psát! Moooc ti držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já vím, že musím:) Jinak to nepůjde:) Děkuju Andy:)

      Vymazat
  4. "Výcuc" na dnešní týden je prostě vynikající :D Dortík, Boo, prostě všechno... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super, zase jsem se pobavila :) Bakalářku zvládneš :) Já bych si měla jít teď někdy zadávat téma... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda:) a přeju Ti ať máš lepší, než já!:)

      Vymazat
  6. ahaha nice selection))))) Thanks)
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. s tou BP jsme na tom stejně :D Já na sebe furt nadávam proč jsem nezačala dřív :D Tak strašně mě to nebaví psát...budu nejvíc slavit až to konečně dopíšu a vedoucí mi to snad schválí :D

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně si mě pobavila Markét :D :) Vůbec se neboj, bakalářku zvládneš ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Bakalářku určitě zvládneš, užij si divadlo:)

    OdpovědětVymazat
  10. Bakalářku zvládneš, uvidíš :)takže noční můry nejsou potřeba :)
    A obrázky jsou super!! :D

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokud to nebudu mít hotové, tak určitě nepřestanou:-D Ale děkuju:)

      Vymazat
  11. Zbožňuju tyhle tvoje články!A vždycky se tak s půlkou ztotožním =D

    OdpovědětVymazat
  12. jako vždy jsi pobavila :D a na film o 1D se taky těším :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jako každé pondělí, prostě SUPER! Mám ráda tyhle tvé pondělní obrázky Markétko :) Vždycky se pobavím! Přeji hezký týden!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem hrozně moc ráda Pandičko:) Tobě taky!:-*

      Vymazat
  14. Já teď musím psát maturitní práci, jsem z toho taky děsně vystresovaná /proč jsem sakra nezačla dřív/ nemůžu to stihnout :D
    Jinak obrázky suprový!

    OdpovědětVymazat
  15. hahaha:D to mě u Pottera nikdy nenapadlo :D filmová logika..

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Už jsem se nemohla dočkat, až přijdu z práce, budu mít za sebou své povinnosti a usednu k tvé pondělní rubrice.

    OdpovědětVymazat
  17. Já už mám noční můry z bakalářky víc jak týden, ale ještě se mi nepodařilo s ní nějak významně hnout... Nevím kdo mě zachrání :D A poslední obrázek? Naprostá pravda :D M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  18. Supr obrázky!!! Miluju tu holčičku z Já padouch! Je tak sladká!

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to moc držím palce s Bakalářkou! :))
    Mimochodem Cara. Prostě Cara a její styl. Miluju!

    OdpovědětVymazat
  20. Super fotka i obrázky :D Dory zbožnuju :D vlastně všechny z nich!

    OdpovědětVymazat
  21. V divadle sis to určitě užila:))
    Mě stačí 5minut se dát do gala :DD No, vlastně mě je jedno co mám na sobě;))

    OdpovědětVymazat
  22. Supeer, tohle mám ráda takové posty. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ten účes je nej a brala bych k tomu i ty prsa.))

    OdpovědětVymazat