sobota 30. března 2013

Jak Vytvořit Plážové Vlny Pomocí Slaného Spreje!


Takovéhle plážové vlny, jako vidíte na obrázcích, jsou hitem v účesech už nějakou dobu. Herečky a modelka, které vidíte na obrázcích, mají účes jistě udělaný nějak složitě od profesionálů, ale ve finále má jejich účes působit nedbale, jako kdyby zrovna vylezly z moře. Slaná mořská voda totiž hraje velkou roli při vytváření textury a nedbalých vlnek a má účinky, které dokáže vlasy jemně natužit.  
Pro dosažení tohoto vzhledu je tedy úplně nejlepší každý den skočit do moře a nechat volně vlasy uschnout na pláži, ale co si budeme povídat, většina z nás si tohle bohužel nemůže dovolit,že:) Druhou a mnohem snadnější možností (i když né tak zábavnou) je do vlasů nastříkat slaný sprej, který funguje na stejné bázi jako mořská voda a dodá vlasům tvz . plážový vzhled. Jeden takový slaný sprej bych Vám proto ráda představila a doporučila.


Jedná se o slaný sprej Catwalk by Tigi Session Series Salt Spray, který dodá vlasům bohémský rozruch bez použití kulmy, žehličky či natáček. Dodává vlasům objem a texturu, aniž by vlasy zanechával lepkavé. Má luxusní černé balení se sprejovým rozprašovačem a voní naprosto božsky! Upřímně Vám říkám, že je to jedna z nejlepších vůni, co jsem na vlasovém produktu cítila. Navíc vydrží na vlasech celý den. I když si ho nastříkáte večer, ještě ráno vůni z vlasů intenzivně cítíte. Stojí něco přes 200 Kč, což je podle mě slušná cena na to, že je to kadeřnický přípravek a na to, že je poměrně dost velký. Balení má celkem 270 ml. Řekla bych, že je vhodný pro každý typ vlasů a můžete ho použít jak do suchých tak do mokrých vlasů.
Já osobně nejsem fanda rovných vyžehlených vlasů, protože mi vůbec nesluší. Mnohem raději mám takový ten „rozcuchaný  a na první pohled malinko neupravený vzhled, který tento sprej dokáže vykouzlit. A právě tenhle konkrétní sprej od Tigi jsem viděla doporučovat mnoho kadeřníků i například všemi oblíbenou youtuberku Zoellu. Nevím jak pro Vás, ale pro mě je slaný sprej s nadcházejícím sluníčkem určitě MUST HAVE. Přesto bych ho raději nedoporučovala používat úplně každý den, protože, jak je obecně známo, slaná voda nedělá vlasům dobře, proto by i tento sprej mohl vlasy při každodenním používání vysušit. Každopádně pokud toužíte po podobném vzhledu, určitě ho doporučuji. Objednat si ho můžete například ZDE

Použití:
Já osobně jsem ho vyzkoušela na několik způsobů a vždy jsem byla spokojená. Dva z nich Vám teď ukážu.
Postup č.1: Sprej nastříkáte do mokrých vlasů, které pořádně promačkáte. Ještě mokrými vlasy zapletete copánek, který necháte přes noc. Načež se probudíte a copánek vypadá asi takto:)
Copánek poté rozpustíte, opět do nich nastříkáte slaný sprej a znovu je promačkáte. A výsledek vypadá asi takto:)

Postup č. 2: Asi úplně nejjednodušší způsob je slaný sprej prostě nastříkat do suchých vlasů, které přitom současně promačkáváte v dlaních do doby, než vytvoří rozcuchaný efekt.

Líbí se Vám tenhle styl účesu? Používáte slaný sprej?:)

43 komentářů:

  1. Super, tenhle článek jsem přesně potřebovala =D Před dvěma dny jsem si ho pořídila,ale od Got2B a chystám se ho vyzkoušet =) Jsem na něho moc zvědavá, takže děkuji za tip =)
    KKISS

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tenhle mám! Máš pravdu, voní božsky :)) A ještě mi asi nějakou dobu vydrží :) v létě je to pomocník :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky vydrží ještě určitě hrozně dlouho:) Příjde mi, že hrozně pomalu ubývá:)

      Vymazat
  3. slaný sprej teda nepoužívám, ale v copu spím často a vlny potom mám hezké :)

    OdpovědětVymazat
  4. pekne to vyzerá :) na leto ako stvorené :)

    OdpovědětVymazat
  5. No super :) Akorát bych radši jela k tomu moři :(

    OdpovědětVymazat
  6. super! ten si musím někdy pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je super vychytávka :), já mám podobné vlnky, jenom z obyčejných "motánků", ale jsem moc líná je plést po každém umytí :D.

    OdpovědětVymazat
  8. wow!to je fakt vychytaný, ale já mám krátké vlasy, takže bych vypadala příšerně

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi prostě hezká!!! :)
    A ty kudrnaté vlasy i s tím rozcuchaným copánkem ti moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  10. No dobrý, tak si ho jdu koupit, miluju tyhle plážové vlnky ;)

    OdpovědětVymazat
  11. to je užasný:) Mc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  12. To je uzasnéé! :) O tom slyším poprvé stránku si uložím a až budou money tak ihned kupuju :)

    OdpovědětVymazat
  13. takové vlny jsou boží!:)) Né, jak ty moje:((

    OdpovědětVymazat
  14. takže by to malo fungovať (pri tom spôsobe s vrkočom) aj na rovno-rovné vlasy? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj myslím, že mělo:) Já jsem i ten druhej pokus dělala s tak, že jsem to nastříkala na rovný vlasy:)

      Vymazat
  15. Teda, tak tohle je pecka! Nikdy by mě nenapadlo, že něco takového existuje.:-D Díky za tip.;-)

    OdpovědětVymazat
  16. děkuji ti děkuji! taky jsem ráda za ten šál!:D jinak, ještě jsem to nevyzkoušela, mě stačí mé vlnky po ránu jak se vzbudím:D

    OdpovědětVymazat
  17. skvělý nový nápad ;)

    OdpovědětVymazat
  18. o tomto produkte dnes počujem prvý krát :)

    OdpovědětVymazat
  19. jé, dík za tip, tebe to veľmi sluší :)

    OdpovědětVymazat
  20. To zní vážně dobře! Já podobný sprej nepoužívám...stačí když si večer udělám copánek a vlasy pak mám stejně kudrnaté. Tobě ty vlasy takhle moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?


    Vivianista.com

    OdpovědětVymazat
  22. Tak s tímto sprejem mám tu čest poprvý právě tady. Ani jsem nevěděla, že něcp takového existuje! :D

    OdpovědětVymazat
  23. To vypadá skvěle! Kvůli tomuto účesu se vždycky těším na léto :D

    OdpovědětVymazat
  24. Je to skvělé! Někdy to vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  25. to je boží! musím někdy zkusit!:)

    OdpovědětVymazat
  26. Super návod! Hrozně mi připomínáš Emily Osment! z Hannah Montana!:)

    OdpovědětVymazat
  27. thanke you for this! LOVE the hairstyle <3

    OdpovědětVymazat
  28. O slaném spreji slyším poprvé! Bohužel, s mým mikádem to nebude vypadat dobře a vlasy si nehodlám nechat narůst, takže nic pro mě. Tobě ty vlnky moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  29. vypadá to vážně super ! :) mně se tyhle vlny dělají většinou samy od sebe, ale vypadá t osuper

    OdpovědětVymazat
  30. Super článek, já tenhle účes také miluju. Většinou se mi to udělá takto samo, když vlasy nerozčešu po umývání :) Začínám sledovat tvůj blog!

    Zvu tě ke mně na GIVEAWAY!
    http://howlowiknow.blogspot.cz/2013/03/giveaway-n1.html

    OdpovědětVymazat
  31. Takový vlny se mi líbí a konečně mi někdo poradil, jak na ně. Díky! :D

    OdpovědětVymazat
  32. Woow to som nečakala ,že aj niečo také existuje :D veľmi ti pristanú :)

    OdpovědětVymazat
  33. vau super:)akurýát že ja mám vlasy prirodzene rovné.. a to doslova aj ked výjdem z mora a vlasy sa mi usušia aj tak su pomerne rovné://

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj :D už dlouho jsem hledala něco jako je tohle ! a to myslím celou stránku ! našla jsem tu i luxusní typ na nehty ;) V pátek končím školu a chci vypadat božsky :) tvoji stránku si přidam to oblíbených Už ted se těšim na nový článek !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahokyj:) Ani nevíš, jak si mě potěšila:) Jsem moc ráda, že se ti tu líbí a doufám, že bude i nadále:)

      Vymazat