neděle 10. března 2013

Products I Regret Buying!

Dneska bych Vám chtěla udělat pár produktů, které mě velice zklamaly a které podle mě nefungují tak, jak slibují. A musím se přiznat, že zpětně lituji, že jsem si je pořizovala a nikdy bych si je už nepořídila znovu. Ale  toť  je pouze můj osobní názor, někomu možná můžou naopak vyhovovat. Každý máme jinou pleť a jiné požadavky, že:)



Make Up Forever HD Foundation
Tohle je asi jeden z nejdražších produktů, co jsem si kdy koupila. O to víc mě mrzí, že s ním nejsem vůbec spokojená. Asi před rokem to byl velký hit a téměř všechny recenze, které jsem četla a viděla byly velice pozitivní. Proto jsem si s ním loni udělala radost k narozeninám:) Ovšem radost z něj se nakonec nedostavila.  Řekla bych, že jeden z hlavních důvodů, proč mi tak vadí je to, že mám špatný odstín. Mám tmavší, než bych měla mít a to mi ho na mojí pleť poradila přímo slečna v Sephoře, za což jí teď zpětně velice děkuju:-D Příště si ho raději vyberu sama:)  Ale stejně, i tak mi krytí přijde nic moc. Navíc se mi špatně nanáší a přijde mi, že dělá na obličeji šmouhy a šupinky. Prostě mi vyloženě nesedí a nevypadá na mé pleti dobře. Takže pro mě jedno velké zklamání.

Dermacol Touch Mouse pěnové oční stíny

Tyhle stíny mě zaujali na první pohled svojí krásně modrou barvou, která je takhle krásně modrá bohužel jenom v tom kelímku. Na oku je spíš taková průhledná? :-D Nebo dobře tak spíš šedá, ale takhle sytě modrá to určitě není. Jenom ty třpytky jsou tam hezké, to jo:) Ale stejně jsou tyhle stíny dost tragédie, protože se po pár minutách začnou slévat do záhybu na víčkách a nevypadá to vůbec pěkně.

Avon Invisible light Rozjasňující korektor

Tenhle korektor by si zasloužil nominaci na nejhorší korektor na světě! Nesnáším na něm úplně všechno. První špatnou věcí je jeho aplikace. Obsahuje takový hrozně hezký štěteček, který zprvu vypadá hrozně fajn, ale je vlastně úplně na nic, protože ho ve finále stejně používat nemůžete. Tubu totiž musíte otočit tak 150 krát, aby jste dostali něco ven. A to něco je pak tuna korektoru, které vyleze naráz ven, a která by Vám stačila tak minimálně na 10 použití.. Druhou špatnou věcí jsou jeho odstíny. Má totiž jenom dva – světlý a tmavý. Já si koupila ten tmavý, abych ho měla na léto. No, co Vám budu povídat. Tmavý = oranžový. Takže nesedí. A třetí špatnou věcí na něm je to, že v podstatě vůbec nekryje. Naopak se pak začne podivně cuckat a drolit, takže ve finále vlastně vypadáte po aplikaci ještě hůř, než před aplikací. 

Elf bílá tužka na oči

Tužku jsem si objednávala proto, že jsem nějakou sháněla a když jsem zjistila, že jí má Elf jen za 39 Kč, neváhala jsem. Oni jsou v podstatě všechny Elf produkty takhle super levné a ač je to neuvěřitelné, tak  podle mě i hodně dobré a kvalitní. Škoda, že u této tužky neplatí totéž:-D Je sice krásně měkká a krémová, ale vůbec jakože vůbec na vnitřním víčku nemaluje. Pigmentace je jednoduše nulová. Navíc mě pak v oku docela dráždí. Takže jedno velké NE!

Rimmel Natural Bronzer Sun Glow

Ač mi to láme srdce musím sem zařadit i produkt od jedné z mých oblíbených značek. A ačkoliv miluju snad všechny ostatní produkty, které od Rimmelu mám, tenhle bronzer si mě nezískal.  Má hodně špatné balení. Otevírá se v podstatě sám a nemůžete nijak zajistit, aby se Vám třeba v kabelce samovolně neotevřel. Což bych ovšem ještě překousla, protože můj oblíbený pudr Stay Matte má úplně stejné balení a stejně ho miluju. Co ale překousnout nedokážu je jeho pigmentace, která mi přijde dost špatná a barva, která vypadá na pleti oranžová, takže působí nepřirozeně. A vážně jsem se snažila s ním pracovat a dala jsem mu několik šancí, ale prostě nedokážu zajistit, aby na mě vypadal dobře.

Vlastníte některé ze zmíněných produktů? Vyhovují Vám?:)

39 komentářů:

  1. Markétko, ani jeden z těchto produktů jsem nikdy neměla možnost vyzkoušet, takže nemohu soudit. Co ale vím je, že si nikdy žádný z nich nekoupím! Hezkou neděli přeji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten bronzer nevyzerá až tak zle..aj keď máš pravdu že je trošku do oranžova..a tiene skús s bázou,možno budú sýtejšie:)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. Naštěstí nemám ani jeden, ikdyž na bronzer jsem koukala!

    OdpovědětVymazat
  4. Naštěstí nemám zkušenost ani s jedním produktem... Bronzer od Rimmel mi připomíná ten od NYC, je podobně na prd...

    OdpovědětVymazat
  5. také nemám žádné zkušenosti s těmito produkty. Proto děkuji za tipy, teď vím, že po nich určitě nesáhnu ;) škoda toho make-upu... :/

    OdpovědětVymazat
  6. Ten bronzer nevypada nejhůř :) Nějaký scháním, ale tenhle si asi nekoupím))) Nevíš o nějakém, který fakt stojí za to?

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel ti moc neporadím, nějak jsem ještě neobjevila nějaký, který by mi vyhovoval:) Já ani vlatsně bronzer normálně skoro nepoužívám:) Když už, tak v létě:) Ale na tenhle jsem četla i spoustu dobrých recenzí, takže je možné, že třeba tvojí pleti bude sedět:)

      Vymazat
  7. Ten korektor je teda příšernej :-/ Já mám ty stíny od Dermacolu v takové fialkovo-stříbrné barvě. Je pravda, že se na víčku slévají, ale intenzita odstínu u těch mých se mi zdá v pořádku. Nicméně je moc nenosím, protože na tyhle třpytivé barvy nejsem. Naštěstí jsem si je nekupovala sama, byly jako příloha k časopisu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak alespoň, že tak:-D a ty modrý jsou fakt příšerný:-D

      Vymazat
  8. S těmi pěnovými očními stíny nemůžu než nesouhlasit...:-/

    OdpovědětVymazat
  9. To já taky !:D Nemám zkušenosti z žádným z těch produktů ,ale vim že si je nekoupim :D Ale od Avonu jsem si dřív docela objednávala, tak si dám pozor.

    OdpovědětVymazat
  10. Korektor má teda "krásný" odstín :D Na nějakou černošku leda tak :D Škoda toho bronzeru a očních stínů, oba produkty vypadají na první pohled krásně :/ :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  11. No, tak ten korektor vypadá opravdu šíleně.:-D

    OdpovědětVymazat
  12. Ten korektor mě zaskočil, ten odstín :D Já jsem si nedávno koupila korektor od Essence stay natural a funguje na stejný princip, že se otáčí a vytéká do štětečku. Také s ním nejsem spokojená, ale naštěstí stál jen 50Kč.
    Jinak skvělý článek, těmto výrobkům se radši vyhnu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Rozjasňovač od Avonu jsem taky zkusila a hned letěl do koše ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Ani s jedním produktem jsem se osobně nesetkala, ale děkuju za upozornění. Ten korektor vypadá fakt děsivě a škoda těch stínů. V krabičce ta barva vypadá moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  15. Já neměla tu čest ani s jedním z produktů. A jinak mě osobně obal Rimmel Stay Matte docela štve, vůbec to nedrží a otevírá se to samo!!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky:-D Nevím, proč nedělají nějaké praktičtější balení:-D

      Vymazat
  16. škoda toho makeupu, to by mě pěkně naštvalo...takhle drahá věc :/

    OdpovědětVymazat
  17. Hi dear! I'm following you now :)
    Kisses
    Timeless Mode

    OdpovědětVymazat
  18. Jo tak korektory od avonu už sem radši ani dlouho v ruce neměla. To samé pudry.. Ale ten bronzer od rimmelu vypadá fakt hodně dobře, o to větší škoda, že nevyhovuje no.. :(

    OdpovědětVymazat
  19. Nic z toho nemám a díky tvému článku ani mít nebudu :D.

    OdpovědětVymazat
  20. Dermacol pěnové stíny jsem měla v olivově zeleném odstínu a také nic moc

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám tu bílou tužku, používám ji na vnitřní koutek oka a jako..bez problému :D nemůžu si na ni stěžovat :D

    OdpovědětVymazat
  22. Tý jo, se divím že ten Make-up od MFE je špatný..

    OdpovědětVymazat
  23. Děkuji za dobrý článek. O té bílé tužce jsem už slyšela, že její pigmentace a výdrž je nic moc.

    OdpovědětVymazat
  24. Ten makeup má moje mamka a já ji ho neustále kradu, protože na ni je to moc světlý odstín a na mě akorát.. Ona si ho ale míchá s nějakým jiným, takže jsem si ho nevyžebrala, protože "stál hodně peněz". Já si na něj nemůžu stěžovat, ale každému sedne něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj já na něj právě četla většinu kladných recenzí, že opravdu hodně lidem vyhovuje a sedne no, takže se vůbec nedivím, že si s ní spokojená:) Holt já jsem divná no:-D

      Vymazat
  25. Ahoj, ta bílá tužka na oči vypadá hezky, škoda, že ti nevyhovuje, moc by ti slušela, ale třeba si pořídíš jinou :) Jinak ráda bych tě pozvala k sobě na blog, právě tam probíhá soutěž, tak budu ráda, když se zúčastníš.

    OdpovědětVymazat
  26. Neznám ani jeden produkt, ale takové články se hodí, super! :)

    OdpovědětVymazat
  27. pěkný článek:) takové články si moc ráda přečtu:))

    OdpovědětVymazat
  28. joo to znám, s odstínem make-upu mi slečna v douglasu poradila úplně špatně :D moc pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  29. povedenýčlánek :) mám dojem, že ten pudr jsem kdysi vlastnila....nebo možná mamka :D

    OdpovědětVymazat
  30. Také mini očné tiene mám rada, ale nie všetky majú dobrý výsledok ako aj toto tu. Tak častejšie používam skôr svoju veľkú paletu očných tieňov, čo som dostala, to je omnoho lepšie a žiarivejšie 8)

    OdpovědětVymazat
  31. Zaujala mě ta bílá tužka, jak já ti závidím nadání pro malování se! :D

    OdpovědětVymazat
  32. I'm a fan of that natural bronzer it's very good!!! Thanks for the advices!

    Would you like to follow each other sweety?

    Keep in touch!
    Kisses
    Patri
    http://www.siemprehayalgoqueponerse.com/

    OdpovědětVymazat