pondělí 4. března 2013

Things That Made My Monday!

Ahooj:) Přeji Vám krásné pondělní ráno:) Já se za chvíli chystám do školy a mám dneska nabitý den, protože se hned po škole musím chystat na ples, na který jdu večer:) Tak se docela i těším, akorát nevím, jak budu vypadat zítra po plese ve škole no.. Nevím, proč to musejí dělat v pondělí:-D A včera jsem byly s Adélkou v kině na filmu Terapie s láskou a je to nejvíc nejhezčí film!<3 Můžu Vám to všem doporučit, určitě na to jděte!:) A taky jsem si při té příležitosti koupila nejlepší kalhoty, který miluju a snad Vám je v nejbližší době ukážu:) Mějte se krásně! Pa:)
Nejvíc sexy Chuck Bass!:)
Phoebe!:-D
Tenhle vtipně pojmenovaný tetovací salón:)
Tohle!! Pokud jste neviděli jakým stylem převezmou Ryan Gosling a Rachel McAdams cenu za nejlepší polibek z filmu Notebook ,tak to běžte okamžitě omrknout na youtube!:) 

Tohle!:-D
Znechucená Beyonce a Jay- Z:-D
To, že chudák Jennifer Lawrence spadla při předávání Oscarů, ale stejně při tom byla krásná:)
To, jak o tom pak dokázala mluvit s humorem!:)
Tenhle model!:)
Tohle!:-D 
Tahle nejlíp vypadající vafle:)
To, jak se na MĚ ten Harold podívá!:)
Tenhle text:)
Tahle nejhezčí slečna:)
Cara Delevingne, která si určitě hraje s čím nemá:-D
Tohle:)
Tohle!:-D:-D

45 komentářů:

  1. dúfam, že budú nejaké fotky z plesu..:) no dneska tú máš moje dve lásky Chucka no vlastne Eda(ale Chuck je Chuck) a Ryana...:) Na tom odovzdávaní sa mi ten bozk páčil ešte viac ako vo filme..:D

    OdpovědětVymazat
  2. :D :D budem sa opakovať, ale mňa tieto tvoje príspevky tak vždy rozosmejú :D a Ryan! bože! :))
    potešila si ma hneď z rána:)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. Na toho modela som sa pozerala snáď milionkrát :) pekné obrázky ...

    OdpovědětVymazat
  4. Vtipné obrázky :-) A ten model, hmmm :D Na ples už se těšim, začínám přípravu :D

    OdpovědětVymazat
  5. S radostí si vždy prohlížím fotku po fotce, abych žádnou omylem nevynechala :) skvělý výběr Markétko :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá kompilace!:D
    Hlavně ten poslední :D Vždycky se leknu:D

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle tvoje pondělní články začínám zbožňovat. Užij si ples, já mám můj jediný už za sebou. Taky bych si potřebovala koupit kalhoty, které budu milovat. Ty, které mám, už spíš nenávidím.:-D Převzetí ceny za nejlepší polibek jsem neviděla, tak jsem to hned musela napravit. Vafle vypadají lahodně, nechápu, že jsem je ještě pořád neochutnala.:-D Slečna je opravdu hezká a Cara mě pobavila.:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Já vždycky div neobrečím když teď vidím Goslinga vedle té ohavné Evy Mendes :D

    OdpovědětVymazat
  9. S tebou je to pondělí prostě nejhezčí:).

    OdpovědětVymazat
  10. tak si dnes poriadne uži ten ples :))

    OdpovědětVymazat
  11. Ples v úpondělí?:O :D To slyším poprvé, ale užij si to tam!:)))

    OdpovědětVymazat
  12. nerob mi zleee.. s Edom (chuck).. ♥♥

    OdpovědětVymazat
  13. Nechtěla bych mít ples v pondělí ale mám ho hned lepší po shlédnutí toho článku :)

    OdpovědětVymazat
  14. na plese si to užij)) ten gif s tím chlapem na židli je nejlepší:D

    OdpovědětVymazat
  15. Supeer!! Užij si ples a snad budou i fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Boží boží! :))
    Ty šaty jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  17. Ples v pondělí? To slyším snad prvně. :D Druhý den bych určitě nešla do školy. :D
    Už se moc těším na ty kalhoty! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jennifer má na trapasy štěstí ale vždy vypadá úchvatně a umí z nich vybruslit :)

    OdpovědětVymazat
  19. My měli ples ve čtvrtek a druhý den pak volno :D Ale užij si ho!! :) A teparii láskou mam staženou a už si jí chci pustit jak budu mít čas, chudák Jenn jak tam upadla, ale hlavně že zjískala cenu! :D :) A Phoebe je nejlepší prostě <3

    OdpovědětVymazat
  20. Teda ty vafle, mít je takhle každej den, vůbec bych se nezlobila :D!

    OdpovědětVymazat
  21. Chuck , Chuck , Chuck , Chuck !!!! <3 :D
    nic jinýho dál už mě nezajímá , miluju ho :D

    OdpovědětVymazat
  22. Hey sweety! Thanks for stopping by! Following you back! Stop by me soon! xx

    With love ♥.
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. great post my dear!love all of these pics!
    GIVEAWAY ON MY BLOG!CHECK IT OUT!
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/
    Kisses!

    OdpovědětVymazat
  24. Miluju tvé pondělní články Markétko! Ten Bilbo z Pána prstenů :DDDDDDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  25. haha, perfektní :D taky mi hned zlepšily náladu :D
    ...stala jsem se tvým novým followerem, mrkni taky ke mně, budu ráda :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. Jako vždycky- zase skvělý fotky! :D

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Markét,
    další skvělej článek. Stejně jako všechny ostatní...
    Tvůj blog stále sleduji, ale psát Ti pořád pod články chválu asi nemá smysl... :D :)
    Na fotkách Ti to moc sluší a Tvoje pondělky miluju, alespoň se zasměji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Verčo:) Jsem moc ráda,že se Ti můj blog stále líbí:) Moc mě to těší!:) Občas si při těch pondělních článcích říkám, že tam třeba musím dát nějakou fotku, že se určitě bude líbit Verče:-D Tak jsem ráda, že tomu tak je:)

      Vymazat
  28. Chuck <3 nej nej nejlepší !:) Jinak ty vafle !! <3 mňam:)
    PS: jsem moc zvědavá na kolhoty, co sis pořídila !:)))

    OdpovědětVymazat
  29. chuck bass, môj najobľúbenejší :)

    OdpovědětVymazat
  30. i loveeeeeeeeeeeee chuck bass!! totaly love it! Wld love it if you would drop by my blog and we can follow on GFC if u like :D
    www.fashionistaera.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. These pictures are hilarious!! Btw, Jennifer Lawrence shouldn't wear Dior anymore. First SAG and then Oscars... :DDD

    Enter my Daniel Wellington giveaway and win a watch of your own choice

    OdpovědětVymazat
  32. Chuuuuuck. ♥
    http://life-with-nicole.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  33. These are so hilar, love the dior gown one who looks like shes crying, lol. And I never noticed how nice Chuck's bone structure is! So glad I clicked on your comment that led me back to your blog, your posts' contents are info and image juicy so expect to be seeing some regular comments from me. You should check my first post from Paris Fashion Week with me covering the Charlotte Olympia FAIRYTALE presentation, be prepared to be wow-ed with enchanted accessories including clock boots, grimm book clutches, and Rapunzel stilettos. Hope they fully provoke the heck out of you! <3

    xx The Provoker
    http://www.the-provoker.com/2013/03/once-upon-time.html

    OdpovědětVymazat
  34. Zbožňuji Caru, je úžasná a neskutečně krásná :) mimochodem máš chybu v jejím příjmení - Delevingne ;)

    OdpovědětVymazat
  35. Super! :D Nejlepší je Ryan a pak Beyoncé s Jay-z :)
    začínám sledovat a byla bych moc ráda za zpětné sledování :)

    http://misinkoutek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat